[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Net chapter 4 gehaald.
    De game word steeds bruter;)
    Wat is er mis met de framerate want ik heb er totaal geen last van!!

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoeveel chapters zijn er eigenlijk?
    En ben erover aan het denken om morgen bij Media Markt Fifa 11 te ruilen tegen Castlevania...

3. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    12 chapters.
    sommige zijn heel erg groot.
    Chapters zijn weer verdeeld onder bepaalde hoofdstukken..

Moet je zeker doen;)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Framerate keldert soms heel lichtjes maar niks om OMFGWTFBBQ over te zeggen vind ik zelf :). Van het overnemen/stelen van andere games vind ik ook, ik weet niet of reviews het er niet over hebben gehad (heb alleen maar Gamesradar review gelezen) maar het is overduidelijk. Ik vond Dante's Inferno ook heel nice eigenlijk hoor.

Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En is de demo representatief aan de full game?

6. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Hoe bedoel je dat?
    De demo is het eerste stuk van de game.
    En is het zelfde als de full game ja.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De demo is is fucking fucking magertjes ten opzichte van de volledige game, de demo was grappig. Maar de volle game bied zoveel meer, zoveel meer variatie en plezier. Ik vind zelf dat ze de demo anders hadden moeten doen. Meer moeten laten zien van de verschillende features.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    net even de demo gespeeld en werd er onverwachts door verrast! Vette graphics, gaaaaaaaaf karakter en wat een sfeer! De muziek is daarnaast ook super gedaan. Ik speelde hem op normal en moest het al een paar keer met de dood bekopen. Uitdaging genoeg dus (iets waar ik bij Enslaved een beetje voor vrees, al moet ik die demo nog een keer helemaal spelen).

Framerate-issues zijn op beide platformen:
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-castlevania-lords-of-shadow-face-off

en zelfs iets minder op de ps3. Echt een probleem van deze gen aan het worden, 1080p met 60fps, dikke AA etc zit er gewoon zelden in.

Vanquish, deze, Enslaved, Deadly Premonition damn wat veel vette nieuwe ip's!

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Deadly Premonition? Ik heb er wat gameplay videos van gezien maar spijt me wel...vette IP? :)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Sorry voor al mijn vragen, maar dit is echt de laatste :+

Denken jullie dat de game interessant genoeg is voor een 2de (en misschien zelfs 3de) playthrough?

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vraag me af of je dat nog wilt na 20 u. :+

Dat ligt er helemaal aan hoe leuk jij LoS gaat vinden. Dat kan dus niemand hier voor je bepalen.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in ;)
    Nouja, ik waag het er maar gewoon op... :)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hahah mja ok, ik hoorde inderdaad dat de game zo fout en slecht schijnt te zijn, dat het eigenlijk gewoon goed daardoor word, lol. Twin Peaks is vet :)

15. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    hmm, dit enthousiasme en de toffe demo doen mij nu toch ook wel heel erg twijfelen om deze game te gaan halen. Alleen ik heb nog zoveel games liggen die ik nog moet (uit)spelen (waaronder darksiders en Alan Wake:eek:) dat full price weer wat overdreven is.

ik neem aan dat de game alleen single player is? Of zitten er nog wat online zaken bij? Als het allemaal singleplayer is dan wacht ik nog even denk ik, dan kan ik de hele game (en alle achievo's) ook straks voor een budgetprijsje nog volledig benutten.

*gaat toch gamehubs even checken om de definitie van "budgetprijsje" even vast te stellen ;)

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Gewoon halen;)
    Het is alleen singleplayer inderdaad.
    Geen online dingen..

Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  17. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zie hem op de meeste (internet)locaties wel voor zo'n 40 eurie staan.....

En het is natuurlijk wel een beetje nu of nooit qua timing, want als ik in november en december weer sinterklaas en kerst inkopen mag gaan doen (helaas vooral voor anderen:mad:) dan gaat het zeker niet meer lukken om wat knaken achterover te drukken.

Wat een stinkhobby heb ik toch.....:+

oh en nog even inhakend op de eerdere discussie over de moeilijkheidsgraad: uitdaging in games = \o/

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien sommigen het met Enslaved vergeleken, hmm heb Enslaved gedaan en die vond ik echt poep _o-. Doe mij dan maar Castlevania :)

19. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen gewoon veel te veel goede spellen uit de komende tijd :mad: .

Ben nu nog bezig met Reach maar er zijn nog meer spellen die ik wil komende maand:

- Star Wars: TFU II
    - Fable III
    - Castlevania

En mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Fable III dus zal ik Castlevania en Star Wars maar moeten kopen als ze zijn afgeprijst of iets dergelijks. Daarnaast moest ik Darksiders ook nog uitspelen :mad:

Druk druk druk!

20. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien wij nogal dezelfde smaak hebben (Jazz Jack Rabbit en Unreal) ga ik denk ik ook maar voor deze game :+ Ik vond de Enslaved demo ook vrij saai....zeker nadat ik hem de tweede keer speelde. De eerste keer maken de verhaalelementen en de scripted events het nog wel spannend... Maar het blijft jammer dat Castlevania niet net als de eerste Unreal een geheel is maar uit losse chapters bestaat. Dit maakte Unreal zo episch dat ik het zelfs na 100 keer uitgespeeld te hebben nog steeds niet zat ben.

Laatst bewerkt: 11 okt 2010

Deel Deze Pagina