uncharted 2 is natuurlijk erg nieuw en zal daardoor grafisch erg goed zijn. Heb m zelf nog niet gespeeld.
Deel 1 vond ik echter zeker minder mooi dan Tomb Raider Legend! Dit was goed te zien in het regenwoud gedeelte, want dit was heel fraai gedaan.
Ace combat 6 vond ik destijds ook waanzinnig. Hawx 1 haalde dat niveau zeker niet.
Keek laatst bij n maat die laatste final fantasy. Die cut scenes zijn adembenemend, maar ingame vond ik t lachwekkend slecht! Vooral de manier van rennen en hoe die cape bewoog (niet dus!) was gewoon slecht. Hetzelfde had ik trouwens met MGS (de laatste). Toen ik zag hoe houterig de hoofdpersoon onder een auto ging sluipen en later een vuurgevecht onder een bed ging doen, liepen de tranen over mn wangen van het lachen! Zo slecht!!
Nogmaals: de ps3 fans riepen al vanaf de launch dat deze grafisch sterker was dan de xbox, maar het bleek voor de programmeurs nogal ingewikkeld. Als het pas na jaren lukt om een game er mooier uit te laten zien, dan is dit gewoon slecht ontworpen.
De ps3 is echter wel een heel stuk beter gebouwd, gezien het lage aantal uitvallers!!
Laatst bewerkt: 16 okt 2010