Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    ROFL, net dit:
    [​IMG]

    >

    [​IMG]

    Jammer dat het niet meer werd, maar hij schopte 2 spitsen van mij uit de wedstrijd :eek:
    Ik scoorde nog wel deze goal tegen hem haha, who needs Ronaldo if you've got Zairi :cool:
    http://vimeo.com/15720527

    :p
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist nu vraag ik het. Omdat het met lag wel emee valt, is wel zo handig om te weten of er veel mensen online zijn.

    Dus dat lijkt me wel in orde dit keer, thank god.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Soulja, wat voor opstelling speel jij dan? Ik heb het gevoel dat ik wat fout doe bij dit speel maar weet niet wat. Ik heb steeds balbezit maar creer weinig omdat hun heel compact staan achterin en bij mij lijkt het wel een gatenkaas als er dan gecounterd word. Speel gewoon 433 met 1 dmf. Misschien zijn me teaminstellingen wel te aanvallend ingesteld, maarals ik dat niet doet loopt er niemand mee.
     
  4. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf eergisteren stond ik nog 3e en nu staal ik 1000 plek d5 ik kan er gwn niet meer tegen
    ik heb me team opnieuw ingesteld ik wil jullie graag vragen welke speler ik het beste kan kopen/verkopen (@desnoods verkoop ik pes 2011 )
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    rofl... Het is toch het leukste om juist spelers te kopen die jij leuk vind. Ik heb bijv. Gudjohnson omdat ik het altijd al een held heb gevonden en het is een leuk duo met Klaas Jan :)

    Dat spelers verkopen / kopen / scouten is echt een heel leuk onderdeel :D
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan ook een David Villa of Eto'o kopen, maar ik heb dat niet nodig. Eerst maar eens de rest van me team balanceren.
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Had ook vd Vaart gekocht, maar daardoor waren andere posities in mn team kwetsbaar, dus heb ik hem maar weer verkocht en 5 mindere spelers voor terug gehaald :)

    El Hamdoui is ook een goede, hij schiet af en toe net zoal in het eggie, met zn buitenkantje rechts :D
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, hij speelt echt lekker. Vaak scoor ik ook uit een moeilijke hoek of als de keeper uitkomt dat hij hem net over de keeper heen tikt. Hij is snel, heeft 87 finishing en is moeilijk van de bal te krijgen.
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, daarnaast vind ik het niet leuk om supersterren te hebben. Ik weet van mezelf nu al als ik Eto'o koop oid. dat ik daar alleen maar mee ga ego-en :9
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor EA gebeurd het ook gewoon,zelfs nog erger.Was dan wel in FIFA 2010,maar goed.Daar heb je in FUT ook dat als je 1-0 scoord en op pauze zet als de bal net in het doel is dan had je ook volle punten.EN dan had je ook die glitch dat de tegenstander jouw spelers kon besturen.
     
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die OF van Daymos ook al weer te vinden? Ik kan hem niet vinden. Of is die nog niet uit?
     
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    komt in de loop van de ochtend op PESGAMING.com

    schijnt mooi te zijn.

    Overigens weet iemand wat er gebeurt met de geinstalleerde OF van Daymos als je daarna de Konami patch van morgen installeert en vice versa?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat vroeg ik me ook al af. En wat gebeurt er met je eigen spelers die je zelf gemaakt hebt en geregistreerd hebt?
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje! Dan houd ik die website maar even in de gaten.

    Om jou een piepklein beetje tegemoet te komen: ik kan je vraag niet beantwoorden. Denk dat we gaan leren door ervaring. ;) Veel 'slechts' zal er wel niet kunnen gebeuren.
     
  15. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wilde net [360] dragonskin PES 2011 Option File gaan downloaden en proberen werkend te krijgen maar ik kan dus nog beste ff geduld hebben en wachten op die van PESgaming of is dat voor PS3?
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    heb ik gisteren gedaan, werkt perfect, maar Daymos' file schijnt vele malen mooier en completer te zijn.
    Je eigen aangepaste optionfile is sowieso footsie na het installeren van de OF van Daymos of wie dan ook.
    De vraag is echter of de Patch van Konami (die een update van licenced kits en transfers zal bevatten) ook de hele OF om zeep helpt.
     
  17. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik doe gewoon geen updates van Konami (kan ik ook niet).. en alleen OF dan van PESgaming.. erna doe ik wel nog zelf eigen Jupiler League maken en vriendenteam uiteraard.

    Faces downloaden voor op 360 ook mogelijk of ook niet net zoals stadions en supporterschants?:'-(
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je zoals jij je xbox 360 omgebouwd hebt kan je volgens mij xbox 360 patches gebruiken, waarin meestal fucking veel stuff zit :)

    Moet je maar even goochelen :)
     
  19. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
     
  20. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    nice, zal het straks eens uitzoeken:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina