Ik wijk inderdaad te veel uit naar de zijkanten, ik moet gewoon klaar staan in het centrum en ben eigenlijk te langzaam voor op de flank.. over die voorzetten: ben ik niet met je eens, ik heb wel degelijk een goede voorzet.. sta niet voor niets al op 15 of 16 assists, joris kan hierover mee praten.. gaf hem gister 2 uitstekende ballen op maat in 1 wedstrijd.. maar goed dit doet er niet toe, een diepe spits moet centraal altijd paraat staan ik zal me minder op de flanken melden, ik zeg natuurlijk niet nooit meer want soms zie ik zo veel ruimte en moet ik dat gat inlopen en ben ik ook de enige afspeelmogelijkheid.
Wat Joris zegt over de tricks klopt. Ik moet nog balvaardiger worden en vooral ook sneller.. je zou eens moeten zien hoe ik op een goede dag met bijvoorbeeld een real madrid voetbal, mijn tricks lukken normaal bijna altijd en ik ken ze ook allemaal.. maar met clubs is gewoon een ander verhaal en moet ik aan wennen.. ook kan het kleinste beetje lag je bedoelingen al in de war gooien.. ik zal dus minderen met tricks en sneller een andere oplossing zoeken..
afstandschoten: klopt dat ik gister een aantal keer van afstand schoot, maar dat heb ik totaal echt pas een paar keer gedaan dus vind ik wel mee vallen.. en een aantal van die schoten waren gewoon lekker maar werden bijv. geblokt. Enne.. je moet schieten om te scoren he, niks mis mee om het af en toe van afstand te proberen, zeker niet met Pro's zoals die van Dragon en mij... maar het moet idd niet te vaak worden gedaan.
Edit, nog iets: Joris,;je veldspel is zeker niet slecht hoor, vind alleen dat het soms iets te lang duurt voordat je iets onderneemt.. vrij veel balverlies op die manier, dit zie ik overigens bij meer mensen: te lang die bal bij je houden , te lang wachten met de voorzet.. te lang wachten met de steekbal/diepe bal etcetera..gooi er bijvoorbeeld ook eens een vroege voorzet uit, niet elke keer die achterlijn proberen te halen variatie en crrativiteit in het spel is belangrijk.. en er moet gewoon iets meer tempo in volgens mij, ik zie echt veel balverlies omdat er te langzaam wordt gehandeld.. (als je lag hebt kan je er natuurlijk weinig aan doen)
Maar Joris, je moet echt keepen als je het echt wilt he, ik moedig het aan hoor want ik vind je een goede keeper maar je moet t echt alleen doen als je t zeker weten wilt..
Oh en nog iets: Dragon: voortaan noem ik je gewoon bij je voornaam want ik ben klaar met dat Black Dragon, no offense
Laatst bewerkt: 12 okt 2010