[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Arena is wel verschrikkelijk moeilijk zeg :eek: Niveau ligt vele malen hoger dan gewone Team Slayer. Ook veel meer parties van 4 als tegenstander. Kan je niet tegen op in je eentje of twee...

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Party's van 2 kom je voldoende tegen. Maar die spelen 2 vs 2 Arena. ;)

Als je Arena wilt spelen tegen met een party van 4, check dan maar eens de Arena Hook-up thread die gemaakt is door een zeer intelligente jongen die al lang doorhad dat je daar een party voor nodig had. Een probleem is wel dat de thread vol zit met gekken die niemand toevoegen helaas. :mad:

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Moest hier wel even om lachen:
    [yt]WHebExTmxqA[/yt]

Trouwens zijn kanaal heeft daadwerkelijk echt goede gameplay videos, in tegenstelling tot al die MW2 commentators die naar Reach zijn overgestapt...

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik moet de xbox niet meer aandrukken als ik drank heb gehad zie ik net :+

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Had ik ook 'n keer geprobeerd. Na 2 min. hield ik het voor gezien. :emo:

6. Ait JWZ G

Ait JWZ G Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat ook nog echt een print screen maken van je recent games en het plaatje \"drunk\" noemen... :|

7. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uitleggen waarom Slayer Pro uit de Arena is.
    Want Slayer Pro > Slayer DMR,
    met die lompe jetpacks en armor lock maakt het spel helemaal focking traag

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    31 matches in Arena gespeeld en 0 keer Slayer Pro. Het lijkt dus dat het iets met de populariteit heeft te maken. Wat is er trouwens mis met Jetpacks?

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Slayer Pro is uit Arena gehaald, en hoever het zit met de populairteit van Slayer Pro is dat uit mijn eigen ervaring deze gametype 9 van de 10 keer werd gekozen. Als er één playlist is waaze het NIET uit moesten halen was het wel Arena. Met jetpacks kan je op posities komen die je een oneerlijk voordeel geven, bovendien is er niets tactisch aan(geld overigens bijna voor alle AA)

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee want op een positie komen waarin je in het voordeel bent is totaal niet tactisch. :+

Sprint is dan ook niet tactisch want die gasten zijn veel sneller. Die rennen iedere keer weg wanneer ze dood kunnen.

11. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Conclusie: AA zijn gay

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mijn eerste potjes van vandaag waren de meest rampzalige die ik tot nu toe heb gedaan (ik doe alleen maar swat btw).
    1ste game: Asylum, een gast van het blauwe team ging direct op onze basis staan, we werden dus gespawn-killed voor het leven en je kan er geen f*ck tegen doen want er is overal cover daar. Vervolgens kwam de rest van hun team nog even langs en was het potje klaar voordat we het wisten. Nu te hopen dat Bungie snel de top van de basis eraf haalt of buiten het gevechtsgebied neerzet want zo is het zeer frustrerend.
    2de game: Pinnacle, we waren het blauwe team dus instant lose, ideaal. Het rode team spawnt niet alleen beter maar als je zelf geen goed team hebt dan kom je onmogelijk in de grote toren. En uiteraard is Pinnacle ook een map waar je 9 van de 10 keer in het midden spawn als je blauw bent, super.
    3de game: Dit potje ging eindelijk lekker maar na 2 minuten liep er een teammaat in mijn kogel en ik werd uiteraard direct geboot, briljant.

Ik moet zeggen dat ik niet snel pissig wordt over een spelletje maar hier had ik het toch wel even helemaal gehad O-)

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Conclusie, radar moet uit arena, anders zal het altijd een slechte playlist blijven.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Orly?

Neemt niet weg dat ik het hele potje heb zitten schelden om de kut spawns. :cool:

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je snapt wat ik bedoel. Er zijn gewoon maps in het spel waar het ene team de eerste paar minuten zwaar in het voordeel is en dat hoort niet te kunnen. Ik heb ook wel eens gewonnen op Pinnacle met het blauwe team maar dat is op 1 hand te tellen, je blijft namelijk op die rocket spawn spawnen en als dat niet het geval is dan spawn je wel in het midden. Als rood team heb je veel meer cover en kan je lekker gaan campen. Ik heb al tig potjes gespeeld op Pinnacle en heel wat keren met lui van XBW, zoals Denvan en NeonnovA en dan wonnen we zo dik als we rood waren, dan heeft het blauwe team geen schijn van kans. Af en toe zeg je even dat er iemand de basis binnenkomt, dan wordt die gekilled en kan je weer verder gaan met spawnkillen, gaat nergens over.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het ligt vaak aan je team. Als hun op slechte locaties gaan staan dan schiet het ook niet op. Wat ik vaak probeer is de tower in m'n eentje capturen. Wat mij ook nog altijd lukt. Gewoon veel springen en je haalt je double of triple. Zorg er wel voor dan je aanvalt via lage lange brug aan de zijkant. Via de hoofdingang binnenstormen is suicide.

Het moeilijkste is de tower vasthouden. Meestal zit ik daar in m'n eentje en word ik gerushed door 2 a 3 man.

17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    btb snipers en dan in het rode team zitten dat is ook lachen *) je spawnt constant bij die trappen :+ en het blauwe team zit gewoon een beetje met de scoped richting te trappen te loeren :+

18. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De daily challenges zijn vandaag erg makkelijk, dus dat wordt voor mij eindelijk de achievement voor de weekly challenge

(weekly challenge van deze week is: haal alle daily challenges)

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ook maar ff alles gehaald. En nou heb ik ook door waarom niemand de shotgun neemt, man wat een ruk ding :+

20. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hahha helemaal gelijk in :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina