Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Kingston, gewoon van 1 GB. Volgens mij verkopen ze ze tegenwoordig bijna ook niet meer kleiner.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Die link van megaupload doet het niet, waar valt ie nog meer te downloaden? En als niemand het weet zou hij dan naar me gemaild kunnen worden? Zou ik waarderen, wie me kan helpen kan een PM sturen :)

    Heb hem gevonden.

    http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=80357
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  3. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook of je met een eigen club in de eredivisie kunt spelen, of de mogelijkheid om een club aan te passen? (Offline)
     
  4. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Heeft iemand een goede oplossing voor het NAT probleem? ik heb een Belkin router maar nu heb ik al verschillende dingen gedaan gister deed hij het de hele dag zet ik hem nu voor het eerst weer aan en dan zegt ie dat mijn NAT niet meer open staat terwijl ik niks heb veranderd|:-
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit helpt misschien goed om te zien welke poorten open moeten:
    http://support.microsoft.com/kb/908874

    Ook verdere uitleg en verschillende modems staan er...
    Ze sturen je ook door naar de portforward site en na je modem / router te hebben gekozen moet je even oppassen dat je de reclame doorklikt.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Rara, hoe kan het dat je gedeeld 3e wordt in de competitie qua scorers rank, maar gewoon 95e wordt in de eindstand :emo:

    Wie heeft het bedacht dat invalid games ook gewoon mogen meetellen.. Echt niet slim!
     
  7. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag mij af waarom iedereen Canales koopt van Real Madrid, oke hij ziet er tof nagemaakt uit maar qua stats valt het vrij tegen.... 500 mensen hebben hem!

    In afwachting van de DLC van morgen, koop ik of Danny of Bilyaletidinov en dan even sparen voor Krasic :D, vnv meedoen aan de D5 beker wie nog meer? 22.30. Tenzij Konami mij dan in D4 gestopt heeft...
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wow heb een beetje veel geld uitgegeven aan een rechtsback achteraf 8). Nouja, hij is wel goed, alleen beetje onnodig om voor een RB zoveel geld neer te tellen :p
    Heb alleen nog Ivarov als default.
    Mijn voorhoede is helemaal ok! Quagliarella heeft 62 doelpunten in 108 wedstrijden :D. Netjes.

    Ik denk dat mijn AMF de volgende is die in aanmerking komt voor vervanging. Alhoewel hij in het veld niet slecht is btw.

    Weet er iemand nog een goede RB?! Budget 1.2 miljoen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  9. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik snap er echt helemaal niks meer van mijn NAT. Ik heb net via Portforwarding dat programma gedownload voor mijn IP maar die ziet helemaal geen IP bij mij en een Manual IP lukt me ook niet meer om toe tevoegen:confused:
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik speel zelf niet online maar ML offline en vermaak me er weer prima mee:). Begonnen met Liverpool en sta nu 6e. Fernando Torres is echt te snel geblesseerd:p. Heb Pied van Olympique Lyon gehaald en Vela van Arsenal als back-up en tot nu toe er tevreden over ze.
     
  11. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik ben meer teamspeler.
    Giovinco 29 goals uit 60
    Macheda 36 uit 60
    Pastore 33 uit 53

    Als RB heb ik ene Halo Delo Deli, is wel oke! 370.000 euro. Twee 80 beoordelingen en 6 70 beoordelingen.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Waarom zou je met een veelscorende spits geen teamspeler zijn dan? Pff.. Ik ga nooit zelf een mannetje voorbij.

    Moest zojuist weer tegen een cheatertje.. Met z'n Aguero.
     
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    En na de update van morgen kun je misschien alles binnenkort weer overnieuw doen. :+
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoe zit het eigenlijk met die update van morgen? Gewoon updaten en daarna die OF weer gebruiken? :)
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    zou volgens John Murphy elkaar niet bijten; nu de Daymos option file en morgen gewoon de DLC.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik scoor elke keer zo moeilijk. Echt klote, heb zigic weg gedaan want die was te statisch en heb jelen er voor terug gehaald. Kijken wat dat is.
     
  17. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    geeft hij bij jullie ook wel eens aan dat de PES 2011 server momenteel niet beschikbaar is?
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nope, ben gewoon aan het spelen.
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ehm.. 8)
     
  20. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen heb net de of file geprobeerd hij werkt, echter kreeg ik op het eind van de transfer van usb naar hdd een error. maar nu run ik hem van hdd en alles lijkt te werken echter staan er bij sommige clubs alleen een naam en dan een filtje met een rode streep er door heen ? is dit omdat deze nog niet gemaakt zijn of door die error van mij ? als iemand voor mij even wil kijken of bij hem swansea city wel een tenue heeft weet ik voldoende en zal ik het nog keer over moeten doen :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina