Zoals eerder is gezegd 9 november 2010 Nog 28 dagen 5 uur 38 minuten en 20 seconden. http://www.callofduty.com/blackops
weet iemand een site waar ik 'm kan bestellen voor een leuk prijske? en op de dag dat ie uit komt binnen heb? En waneer komt er een trailer over de zombie mode?
Ik neem aan dat de games op 9 nov 00;00 worden verkocht en dat oa Bol.com de games dan op 9 nov 00;00 gaan ''vespreiden'' en dat je BlackOps 11 uurtjes later in je brievenbus heb liggen? Mijn pre-order is gedaan bij Bol.com. (http://www.bol.com/nl/p/games/call-of-duty-black-ops/1004004009662811/index.html) Anders even www.budgetgaming.nl raadplegen.
ik krijg echt zin in dit spel! En dan met name de modes van Wagermatch dat je allemaal dezelfde wapens krijgt die wisselen na verloop van tijd en dat je met een pistool begint en na iedere kill een beter wapen krijgt
ow das wel een chille site budgetgaming.nl. Ik heb voor Gamedumper.nl gekozen dan betaal ik maar 3euro meer ofzo maar heb ik 'm wel op de release dag . thx by the way
Een paar euro meer en je hebt em op de release dag. Ik moet wel zeggen dat gamehubs fucking duur is geworden. 2 jaar geleden kocht ik games daar voor 31 euro. Moet je de prijzen nu zien. Niet normaal. @ nathanchunkie 3 dagen ? Reken maar op 1 á 2 weken.
Jaa, ik heb em besteld bij www.gamedumper.nl voor €52,-. Waarschijnlijk krijgen ze die spellen over 2 weken al binnen. En waarschijnlijk worden ze op 8 november aan TNT meegegeven zodat je ze de dag later binnen hebt
QFT, ik weet niet of de prijzen van games daar in de regio zo gestegen zijn of dat we te lijden hebben onder een minder sterke euro maar Gamehubs is inderdaad lang niet zo voordelig meer als een aantal jaar terug. De tijden van 3 preorders voor 100,- zijn helaas voorbij. Ik bestel er eigenlijk ook niet meer , het prijsverschil is inmiddels te klein om die 2 weken wachten door de vingers te zien
achja ik heb m net toch maar via Gamehubs gepre-ordered voor 43,- heb toch nog Medal of Honor die ik eerst speel en Enslaved
Nee. Uit Maleisië volgens mij. Tenminste iets in die richting Ik koop BO gewoon op de releasedag in de winkel. Heb het er wel voor over
nee zitten altijd postzegels uit Maleisië op, wellicht dat t eerst in Engeland terecht komt. ik heb weinig problemen om 2 weken langer te wachten als ik toch nog games zat heb liggen (ook maar meteen TDU2 en Saw 2 daar besteld)
Gek ik koop mijn games nooit in het buitenland straks heb je dat gebeuren met PAL oid dat ja games niet kan afspelen in je xbox ooit gelezen ergens.