Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nah, Fable moet je inderdaad niet spelen om het role playing, ik heb trouwens alleen 2 gespeeld. Maar de game is wel innovatief of anders dan normaal... Verwacht ik van deel 3 ook wel.

En TWIII gaat het worden, is dat een vraag, een hoop of een constatering? :p Ik merk wel dat iig de RPG liefhebbers hier er flink op hopen en stiekem ook verwachten!

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had het echt nooit verwacht, maar toen ik die gameplay videos eens goed ging bekijken was ik bijvoorbeeld verbaasd. En dan daarbovenop al die positieve previews, dan begint het lastig te worden om er niet op te gaan hopen ;)

3. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja klopt. Ik had deze ook niet in de scope. Maar ik checkte wel de previews als ik die voorbij zag komen. Eerst dacht ik hm, zal wel zo positief zijn wegens de verbeteringen t.o.v. deel 1, maar ze beleven maar komen en vol lof. Ik ben die gameplay ook pas later goed gaan bekijken en heb een op dat forum gecheckt, en toen zag ik pas dat het er zo tof uit ziet qua alles eigenlijk...

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Een hoop. Er moet toch 1 RPG zijn met een gouden randje ... :{

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Van de 4 ofzo deze maand wil ik dat er minstens 3 een gouden randje hebben. Denk namelijk niet dat het Gothic 4 gaat worden.

6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik hoop het ook. Ik hoop ook echt dat dit de beste 360 rpg gaat worden tot nu toe1

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    New ones!!!!!

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    PC zeker?

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Waarschijnlijk wel. Ziet er strak uit in ieder geval.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yep klopt, PC versie.

Maar al die videos die hier gepost zijn waren allemaal van de 360 versie, en dat draaide soepel als de tering en zag er prima uit. Ook in die InsidetwoworldsII hands on stond dat de PC en 360 versie identiek waren.

Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    nnn-ee-e-e-d-dd-d-d n-n-n-n-oooooow!

12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja man, tering. Ik denk dat ik deze misschien wel gelijk haal als ik klaar ben met Risen. Speel ik DKS wel later.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    First review!!!!! :)

http://www.insidetwoworlds.com/showthread.php?t=31707

German Mag, "XBG 360 Games" have recently reviewed the game we're all impatiently waiting for!

And have awarded the game a fantastic score of 92%,which is higher than the likes of Oblivion in their magazine, even If its only by smidgens!

Citing the game is "Huge, compelling and has been improved in the right places. Top-RPG!" and with a closing comment of "I am really sinking into this world, developing a potential for an addiction and experiencing this typical 'Only do this quest, this chest and kill that enemy' feeling" .
    The conclusion was formed by Two People!

XBG 360 Games were impressed by:

The Huge World and different Climatic Conditions.
    CRAFT & DEMONS systems.
    Motivational Story.
    Multiplayer Modes.

14. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Kolere, ik begin me echt te verheugen. Of op z'n Gakkies:

Zal dan waarschijnlijk toch nog even gepre-orderd moeten worden door me :)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat er ook staat he, really sinking into this world..aaaaah das precies wat je moet hebben in een RPG :)

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Jup. En deze punten zijn (naast gameplaybeelden) wel de reden dat ik zo enthousiast was/ben:

(Demons systems weet ik niet precies wat ze bedoelen...)

Ik hoop dat het met de menu's ook goed zit, en dat de letters duidelijk zijn. Soms problemen mee op mijn tv...

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Graphics valt me eerlijk gezegd een beetje tegen. Niet dat ik het daarom doe hoor. :+

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De graphics van de screenshots? Ik vind ze erg vet,maar ze zijn duidelijk mooier in de gameplay videos, zit wel goed met die graphics hoor :)
    Ik vind vooral die derde screenie echt prachtig, kijk dan hoe dat eruit ziet, ik ga dus echt zeeeeeker weten zeilen nu he ;)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik bedoelde meer de review die jij gepost hebt. ;)

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Tjonge jonge, de eerste kniesoor staat alweer op. Is het nou nooit goed :F: :+

IK ZEI HET TOCH. Deze game voelde altijd al goed aan. Ze zijn zo hard met deel 1 op hun bek gegaan, dat er waarschijnlijk bij de ontwikkeling van deel 2 werd gezegd: "dat nooit meer!". Geef je falen toe en zie het als een leermoment. Die filosofie hebben ze bij Reality Pump met beide handen aangegrepen en dat kan alleen maar leiden tot een topproduct. TWII is een feit.

EDIT: En JoWood/Spellbound, move eff met je flut aftreksel van een Gothic rip off... Ga maar eens op bezoek bij de studio van deze gasten. Misschien leer je daar nog eens een fatsoenlijk RPG te maken. Sorry, dat moest er nog even uit. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina