Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb verschillende filmpjes gekeken en geprobeerd met de poorten en uiteindelijk maar gehouden op wat Microsoft zelf adviseert. Ook stond er dat het beste was om een Manual IP te nemen aangezien je NAT dan continu open blijft omdat je IP dan niet veranderd en daarom blijven de poorten op de juiste IP staan. Mijn xbox IP heb ik nu dus op 192.168.2.115 staan. Dat is buiten de gereserveerde range van de automatische IP adressen. Ik weet alleen niet hoe ik een screenshot hier kan posten. Mijn poorten zijn UPD: 53,88,3074 en TCP: 53,80,3074. Ik heb de IP poorten goed die staan allemaal op 115. Verder heb ik DMZ uit en UPnP geactiveerd.
     
  2. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja ik vind het ook niet leuk dat iedereen Barca of Real kiest, mjah het geeft mij wel voldoening als ik dan dik win van ze. En ik zei al dat ik Juve wil nabouwen, dus geen messi/aguero/ronaldo etc.

    trouwens

    WTF, ik sta echt te wachten om te joinen ik kijk de klok veranderen in 22.30 en ik join.........
    ...........

    Maximum limiet is bereikt, flikker op zeg:mad:
     
  3. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een rh en een tweede spits voor 1,5 a 1.9 mio heeft iemand een idee voor mij?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Zairi.

    Maar wat ik toch net meemaakte in een MLO competitie..
    Ik zat dus in de fucking HALVE finale.. 0-0, dus pingels..
    Ik neem, raak. Hij mist.
    Daarna allebei raak en hij weer mis. Oftewel, ik ga winnen.
    Opeens quit hij?! Dus ik denk mooi, dat wordt de finale!!
    Krijg ik een bericht met 'tijdens het moment van leaven was de stand gelijk. Om dat ... (zijn username) een hogere ranking heeft, gaat hij door'.


    Ik had echt zoiets van WTF is dit voor een kutgeintje zeg, wat zijn die Japanners toch ongelofelijke dicksuckers. Jezus zeg wat een kutcompetities ook :p
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  5. Santos21

    Santos21 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind MLO veel leuker om te spelen dan ranked matches beide zwakke teams dan komt het spel veel beter tot zijn recht

    weet iemand trouwens of je ook eigen shirts kan make in mlo?
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik kan geen tweede helft spelen in MLO? Hele tijd "verbinding is verbroken" tijdens de rust. Iemand ervaring?
     
  7. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Na lang wikken en wegen tussen Danny, Dominguez (valencia) en Hazard heb ik uiteindelijk Rakitic gekozen :). Is een stuk beter/soepeler om mee te spelen dan in PES 2010
     
  8. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha!
    weet je wat je moet doen als je de volgende keer een hogere rank hebt ;)
    hoe kan jij nou wel in de comp zitten en ik niet :mad:
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb nu Matuzalem gekocht.. Fantastische middenvelder! Grappig hoe iedereen zich doodstaart op altijd dezelfde gasten. Matuzalem heeft echt fantastische stats. Ik probeer nu zoveel mogelijk de standaard namen te ontwijken :). Gargano is ook wel heel goed!
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  10. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens top dat Dymos zijn OF ook online werkt tegenwoordig!
     
  11. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook zoveel moeite met penalty´s nemen? Toenstraks 2 penalty's in 1 wedstrijd gemist waarvan 1 zowat het stadion uit, wie o wie kan mij helpen
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nog nooit 1 gemist in de wedstrijd zelf..

    Gewoon eerst ff kort schietknop, en dan naar stick naar boven of naar beneden ;).

    Pf stond op 596, kom ik tegen een Duitser met echt enorme lag.. 0-0. Verlies ik 24 punten 8).
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan moet je eens even kijken of 192.168.2.115 niet als IPadres door een ander apparaat wordt gebruikt.
    Doe daarvoor dit: ( in windows XP, weet niet hoe het bij windows 7 is )
    Klik op START-menu
    Klik op uitvoeren
    Type CMD en druk op ok
    Dan opent een zwart DOS-schermpje en daarin type je:
    IPCONFIG
    Daar lees je wat het IP-adres van je PC is ( bovenste regel ) en wat het IP-adres van je modem is ( onderste regel )
    Deze twee mogen niet hetzelfde zijn als 192.168.2.115 , want anders zou je Xbox-adres hetzelfde zijn als je PC.

    Als dit correct is, zou ik toch even in de Xbox de toewijzing van IP-adressen op automatisch zetten. Ik heb dat met mijn vorige modem ook gehad dat hij het alleen deed als het op automatisch stond.

    Wat dat DMZ betreft, weet ik dat dat ook wel eens werkt, alleen heb ik daar geen ervaring mee.

    Hopelijk schiet dit iets op. Vergeet niet na de wijzigingen de modemstekker er 30 seconden uit te halen. Had je dat al bij de vorige wijzigingen gedaan? Dat moet namelijk...
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vandaag transferupdate, laat hem maar komen.
     
  15. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    net nog lekker een potje gespeel verloren van een gast hij had gatusso nilmar messi en c.ronaldo net net verloren ik stond 1-0 rust tweede helft was ik kansloos tegn zoo een fagg
    ik heb me terug weten knokken naar een 500 eerst 624 daarna een kk slecht reeks toen naar 300 en nu 500 wel nice
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hebben jullie ook dat als je een speler dicht bij je ziet staan waar je naar wilt passen en je geeft een zacht tikkie en dan gaat ie naar de man die diep staat en vaak buitenspel. Vind dat jammer want dat moet dat krachtsbalkje juist voorkomen.
     
  17. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb precies hetzelfde... heel erg iriitant
     
  18. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken dat ik niet goed genoeg pass :F:
     
  19. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wederom niet op de server komen laten we hopen dat het een goed teken is.\o/:thumbs:
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk krijgen we vandaag ook meer informatie over een aankomende patch, die een aantal issues fixed en natuurlijk de MLO cheaters eruit flikkerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina