Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan geen duits, afgezien van een paar woordjes. Wat zeggen ze over de graphics dan? :)

Oh wacht, jij bedoelt dat balkje graphics? Dat zegt alleen dat ze het minder hoog geven als de gameplay en dat soort dingen...ik vind de graphics zelf behoorlijk indrukwekkend in de videos,dus ach..zou me er niet te druk om maken.

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    There is a God! Amen!

kkkk-a-n -nn-n-n-nie-t -w-w-w-w-acht-t-t-t-en .... 8)

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, die filmpjes vond ik er prima uitzien, als de besturing ook lekker aanvoelt is het perfect.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vond het ook gaaf in één van die filmpjes hoe de speler een houten krat optilde en weggooide. Zou lachen zijn als je dat tegen NPC's kunt aangooien, of tijdens combat ofzo, lol. Echt benieuwd naar alle mogelijkheden iig. Hoe dan ook, deze review haalt wel alle twijfel van een mogelijke europa delay weg....nice !!!!

Zitten er trouwens trainers in deze game?

5. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Fredfenster, als alle mogelijkheden in TW II inderdaad zo erg uitgebreid zijn dan kan ik wel zeggen dat ik héél enthousiast ben over TW II en de game zowieso wil kopen !!

DEMONS is de naam dat de dev's geven aan het "Spell-system" (magie):
    je kan daarmee oneindig veel soorten eigen spreuken mee samenstellen :)
    Net zoals je met hun CRAFT-systeem ook oneindig veel soorten uitrusting (gear/equipment) kan maken naar eigen smaak enz !!
    Er is ook een Minigame om sloten los te krijgen (lockpick) en er zijn méér minigames in TW II ....
    Er is ook een Alchemy-systeem om drankjes samen te stellen : PAPAK

6. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Fable II even gespeeld en deel je mening Gakkie ... RPG-gewijs niet zo mijn ding ... :'-(

Ben ik volledig met je eens BigKabuto ... !! :)

Ik wacht vol spanning op Two Worlds II ! Wie weet koop en speel ik TW II dan toch voor DKS?
    Dat is dan een goede afwisseling met m'n Divinity-gamen van de laatste paar maanden dat ik al met Divine Divinity bezig ben op hardcore mode :p

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    O, dat is het magic system. Nice. Ja, als we de devs en de previews moeten geloven, dan zijn al die zaken inderdaad erg uitgebreid. Ben heel erg benieuwd!

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klopt dat de graphics mooi zijn, maar dan kennen jullie het verhaal rond deel I niet. Daar waren ook gameplay video's die er erg mooit uitzagen en vervolgens was het ruk en klopte het in geen kant met de realiteit. Ik geloof het dus pas als ik zelf zie of de game mooi is of niet. Kopen doe ik toch wel. ;)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Waren dat ook veel verschillende videos van TWI dan? Want van TWII zijn er aardig veel te vinden, en ook waar we de maker van de game het spel zien spelen op de driezestig ;). Plus previews met niks anders dan lof over de game en graphics :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kijk anders op Gametrailers of een andere grote site eens naar gameplay video's van het eerste deel. Je zult zien dat er echt wel een aardig verschil in zit.

Echter, nu er behoorijke reviews zijn uitgebracht moet het ook op dat onderdeel wel goed komen. ;)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gedaan, en GT heeft alleen maar Two Worlds : Temptation(TWII) videos, de handige hampels. En paar oficiele trailers van TWI, maar die vond ik altijd al crap :)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    We zullen zien. Tis nog maar een weekje ofzo. ;)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoop alleen niet dat de game te klein is ofzo, een RPG moet lekker groot zijn. Als je die maps vergelijkt met elkaar, van deel 1 en dan 2...lijkt dat een groot verschil. Erg veel water in deel 2 en dat is grappig, leuk voor het zeilen maar er moet oko genoeg te exploren zijn, maar zal wel goed zitten.

14. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg BigKabuto, lees jij alle posts wel goed na in dit topic :p ;) ?

Allé, ik zal mezelf dan even in herhaling zetten :

Even opsnorren waar ik het heb gelezen over die 60 vierkante km .. hierzie :
    De Two Worlds II map bestaat uit maar liefst 60 vierkante kilometer. We zijn geen fans van vergelijken, maar Oblivion had al 41 vierkante kilometer terwijl interessante locaties soms ver uit elkaar lagen. Hoe zorg je ervoor dat players niet moe worden van het reizen van grote afstanden?
    Mirek Dymek: We hebben twee methoden om dit te voorkomen - naast het standaard lopen en rennen kunnen players paardrijden, zeilen en teleporteren. Rijden en zeilen zijn veel sneller dan lopen of zwemmen - players kunnen de omgeving zien waar ze doorheen reizen, en genieten van hun reis. Goed uitgedachte teleportatie is ook erg belangrijk in onze grote wereld. Met dank aan portals op bepaalde locaties en mobiele teleport stenen, heeft de player een zeer verfijnd reis-netwerk tot zijn beschikking om van A naar B te komen. Daarnaast hebben we letterlijk honderden zij-quests in de game verwerkt - en deze garanderen dat verveling een onbekend woord is in Antaloor - zelfs als een quest je over het hele continent stuurt!

Dit gaat dan wel over de PS3 versie, maar zou mij heel ONLogisch klinken als de PC en de Xbox versie een veel kleindere wereld zouden hebben!! ;)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dan moet ik daar over heen hebben gekeken :)

Maar dan nog, i could be wrong....maar Oblivion had niet zulke grote watergebieden, die had meer land enzo. TWII heeft erg veel water, dus het kan dan qua KM's wel groter zijn dan Oblivion, misschien qua hoeveelheid steden/ruines/dungeons etc niet :D.

Dat bedoelde ik meer, ik had het verkeerd verwoord. Als je de Oblivion map bekijkt, volgens mij zie je dan heel veel verschillende locaties, op de TWII minder en daar lijkt veel uit water te bestaan...ach fuck it, we zien wel :)

16. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in dat opzicht kan ik je zeker volgen ;)
    En in Oblivion kan je ook onder water zwemmen en is daaraan ook een quest gekoppeld (heb ik zelf van horen zeggen, nog niet zelf uitgetest) ... in dat opzicht lijkt mij Oblivion dan wél heel groot...
    Maar inderdaad, we zien wel ... het "zeilen" is in ieder geval een heel leuk extra vervoermiddel! Enkel kunnen zwemmen zou ik beu worden als er grote watervlakken zijn :p

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Is 15 oktober nu zeker?

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    21 Oktober.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat zou er onder water kunnen liggen? ;)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina