Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een tijdstip? Heb vandaag vrij dus. . . . \o/
     
  2. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik van harte trouwens dat ze die dingen wel even fixen
     
  3. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaaa, ik ging zonet alleen maar de 360 aanzetten om de muziek van PES 2011 ff te luisteren.

    "'La marcha de la vida'' _O_
     
  4. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb de verbinding op automatisch gezet en de poorten veranderd naar dat automatische IP addres. Modem uit gehad en na een tijd weer aangedaan daarna nog even de Xbox herstart maar nog geeft hij aan dat mijn NAT niet open is:confused:
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog steeds DMZ uit en UPnP geactiveerd? Het wordt namelijk ten strengste aangeraden om slechts op één manier je poorten open te zetten. Dus maak gebruik van:

    OF DMZ;

    OF UPnP

    OF port forwarding.

    Dus niet EN port forwarding EN UPnP (zoals jij hebt, wat ik uit deze post op maak). Verschillende manieren om je poorten open te zetten conflicteren nog al eens met elkaar. Had ik hier zelf thuis ook (DMZ en port forwarding) en mijn NAT ging eveneens automatisch op strict. Sinds ik alleen maar UPnP gebruik heb ik geen problemen meer.

    edit: Heb je wel een powercycle gedaan? Dus al je apparaten (modem/router) 3 minuten o.i.d. van de stroom af. Daarna eerst je modem aansluiten, wachten tot deze verbinding heeft. Daarna je router weer aansluiten.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  6. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet meestal is hij om 10 uur weer up ben benieuwd
     
  7. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan handmatig pasen door LT ingedrukt te houden, same goes for crosses! :)
     
  8. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen komen de crosses nooit aan helaas daar moet ik nog even wat tijd in stoppen :)
     
  9. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja crosses heb ik ook altijd last van als ik MLO doe. Die spelers schieten hem altijd meteen van de ene kant ver over de zijlijn van de andere kant:lol:
     
  10. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel grappig om te zien bij mlo denk dat ik ook even een goede rechtback en een links moet gaan zoeken die daar qua stats ook wat handiger in zijn. Dat wil ook nog een hoop schelen
     
  11. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Powercycle heb ik net gedaan daarna heb ik de UPnP uitgezet en alleen de Ports open gezet maar dit werkte niet. Echter als ik alleen DMZ aan heb dan geeft hij niet aan dat mijn NAT dicht is maar dan zegt hij: De Pes2011 server is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. En na een tijdje ben ik gedisconnected van Xbox live omdat ik DMZ aan heb staan of hoort dit? IK heb mijn Xbox herstart maar hij kan me nog steeds niet aanmelden op Live

    Ps. Misschien handig om te vermelden. Ik heb een Belkin moden beneden staan. Via een kabel gaat die naar mijn Linksys Router, vanaf de Linksys router gaat er een internet kabel naar mijn Xbox.


    Edit: Ik heb de DMZ uitgeschakeld omdat dit duidelijk niet ging werken. Nu heb ik de virtuele servers ingeschakeld en zegt hij keer op keer dat de server van PES 2011 niet beschikbaar is.
    Nouw ik heb de hele test op mijn xbox gedaan. hij zegt dat hij het nu moet doen ik start nu pes op:)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Is die division promotion al gedaan? Zat vanochtend 4 uur nog in D5...
     
  13. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik er zelf ook niet heel veel verstand van heb maar wil je best proberen te helpen, omdat ik het probleem zelf ook had (en dus weet hoe irritant het is ;)).

    De eerste tip: je moet eerst je manier kiezen waarop je je poorten open wil hebben (bijvoorbeeld UPnP). Dus: DMZ en portforwarding uitschakelen, UPnP inschakelen. DAARNA pas de powercycle doen.

    Is dit btw de eerste keer dat je niet op Live kan komen?
     
  14. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie dit niet ergens anders bespreken?:)
     
  15. MasterPief

    MasterPief the MASTERpief

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk duurt de update langer als gepland en kan je straks gewoon weer spelen.

    Even iets anders...

    In PES 2010 kon je ook met z'n 2e een toernooi spelen echter in PES 2011 kan ik geen gast meer toevoegen als ik een toernooi wil gaan spelen. Terwijl je bij een snelle wedstrijd nog wel een gast kan toevoegen. Weet iemand of ze bij PES 2011 deze functie voor de toernooien om welke reden dan ook hebben verwijderd?
     
  16. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Aha dat had ik even niet begrepen. Ik heb nu de UPnP geactiveerd. Alle servers uitgeschakeld en DMZ uitgeschakeld. De Xboxlive test gaf geen enkel probleem aan bij de network test. Ik dacht eindelijk spelen maar nu ik op Online wilde gaan zei hij dat de Server niet beschikbaar was. Is het een optie om nu een Power Cycle te doen?

    Na mijn xbox te herstarten geeft hij nu aan: Kan niet inloggen. Heeft dit te maken dat gewoon alle servers down zijn voor een wekelijkse maintence?
     
  17. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe, dat dacht ik zojuist ook al. Menno, PM maar even. Of nog beter:

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140437&page=28

    Hier kunnen ze je ongetwijfeld helpen!

    Ja, ik kan zelf ook niet inloggen. Ik kreeg wel een melding dat er een nieuwe update beschikbaar is bij de 'extra content'. Deze is echter nog niet te downloaden, dus dat verklaart het.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  18. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een update maar ik kan hem niet vinden zie alleen maar trailers en een demo wie kan mij helpen?
     
  19. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nog niet beschikbaar. Ik kreeg dezelfde melding, maar kan hem nog niet downloaden. Probeer maar eens online te gaan, dan krijg je de melding 'kan niet inloggen'. De servers liggen er dus nog uit.

    Even geduld alstublieft... ;)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zal zo even kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina