[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    EA BRENG VERDOMME DIE PATCH UIT !!!!!:mad:

    wat was het weer drama zeg vandaag met clubs.. soms wel tot 7 seconden vertraging, en dan ineens loopt het weer 1 a 2 minuten alsof je offline speelt.. er klopt geen hout van

    zo ongelofelijk frustrerend, kan er echt niet tegen
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Even over gisteren en in het algemeen over het team.

    Gisteren avond hebben we weer met een aantal mensen gespeeld (Donno, Benny, Joris, queensownrifle en speter en ik) Het ging zoals gewoonlijk kleine momenten lekker, ook omdat het toch wel heel frustrerend is om je te concenteren als iemand lag heeft door het gepraat daarover en dat je toch onnodig balverlies lijdt door lag.

    Maar hoe dan ook een paar dingen daarnaast over het team.

    Wat mij tot nu toe opvalt is dat iedereen zich wel aan het verbeteren is.

    De aanval:

    Benny op de momenten dat hij geen lag heeft is een echt spits. Geef hem de bal in de zestien en hij scoort of doet er meestal wel wat goeds mee.

    Joris blijft een echte vleugelspeler die kansen creeërt langs de zijlijn en verdomd goeie passen naar binnen geeft. Af en toe loop je jezelf echter vast met trucjes en nu weet ik niet of dit inschattingsfouten zijn of lag (ik denk lag want normaal passeer je ze zo makkelijk)

    Winter wordt steeds meer een dreiging voor de tegenstander. Waar Joris meer langs de flanken wil om te passen is winter een stuk opbouwender en probeert hij meer met het middenveld te doen. Maar daarnaast is hij er steeds vaker voor het goal en lukt het hem steeds vaker te scoren

    Ikzelf merk dat nu benny beter is ik steeds minder vaak naar het goal hoef. Benny zijn pro kan het vooraan makkelijk in zijn eentje aan met de vleugelspits en ik kan terughangen. Me passen worden gerichter naar mijn mening en in combinatie met RAM en LAM worden we steeds dodelijker!

    Middenveld:

    Pkager:
    Voltreffer:

    Met beide heb ik te weinig gespeeld de laatste tijd. Jullie zijn echter wat ik tot nu hebben gezien ideaal voor de plek en komen ook goed mee.

    Verdediging:

    Paribus: Super Any, goede verdediger die inzicht heeft en een goede tackle. Weg werken van de bal is meestal succesvol op af en toe wat foutjes na als de computer je naait.

    Donno: Top verdediger en tegenwoordig bij de corners een ware dreiging met de volleys en kopballen! als je de any bent denk aan het nieuwe systeem dat je eerst goed gedraaid moet zijn voordat je kan passen!

    Speter: Gisteren voor het eerst any. Ging prima vond ik! Daarnaast ben je een goede verdediger en bouw je lekker op!

    Birdy: een echte goede vleugelverdediger. Overal lijk je bij betrokken en je komt goed op!

    Queensownrifle: alleen als CVm gezien en spits. Als CVM moet je echt want minder ver opkomen want gisteren miste we je daardoor vaak in de verdediging. Als je er bent ben je wel een goede tacklelaar. Aanvallend moest je weer even wennen aan onze posities ten opzicht van die van jouw maar de positie was toch tijdelijk.

    Ondanks dat iedereen dus beetje positieve kritiek krijgt verliezen we wel de laatste tijd en gaat het niet meer zo makkelijk als in het begin. Nu zitten we natuurlijk in hogere poule en krijgen we steeds sterkere tegenstanders maar 3 van de 4 verloren partijen hoeven niet!

    Ligt naar mijn inzien aan twee dingen:

    Passen en onnodigbalverlies: We willen nog steeds te snel naar voren en hierdoor geven we slechte passen naar spelers die voorstaan die A of al sterk gedekt worden of B nog 4 gasten in hun eentje moeten omspelen. Leg hem breed, leg hem terug maar speel niet naar gedekte spelers.

    De gedekte spelers moeten daarnaast werken aan balloos voetbal. Loop vrij, bied jezelf aan op een goede plek en ook jullie zorg dat je ventje goed staat voordat je passt.

    Met het onnodige balverlies doel ik op het bovenstaande maar vooral tijdens twee momenten. Ingooien: we geven ze te vaak af dus gooi die bal terug naar een verdediger ofzo en goal uittrappen. De bal gaat altijd naar voren naar onze spits maar die staat meestal gedekt waardoor sterke verdedigers het van hem winnen. De keeper moet er aan werken om rustig op te bouwen met verdedigers of naar een van de vleugels te spelen maar de spits moet ook gebrand zijnd eze duels te winnen en de bal goed af te spelen. Bied je dus ook aan tijdens deze momenten CAM, RAM LAM. We gaan te vaak te snel naar voren en laten benny aan zijn lot over.

    zal even de starterspost aanpassen. Hij ziet er goed uit Benny! Twee vragen nog. Kan je me de pics van de opstelling en de tenues apart mailen en hoe kan ik die uploaden vanaf me comp?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  3. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    weer een goeie analyse hoor.. volledig mee eens ik moet echt leren rustig te zijn aan de bal ik wil te snel goeie pasen geven.. vooral ik als any voelt het als een chaos..
     
  4. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien wel een idee om even je echte naam hier neer te zetten.. best irritant om in de wedstrijd een gametag te noemen zoals black dragon (niet negatief bedoeld! maar irritant om jou zo te noemen) :9

    ik weet:

    speter --> peter
    gsus --> joris (volgens mij)
    benny --> benny (denk ik:p)
    Donno --> Donno/Donny (maakt niet uit)

    lijkt me handig om iedereen bij de voornaam te noemen of niet?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  5. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    BirdySong = Bart

    Al vind ik het persoonlijk geen probleem om bijnamen te noemen. Ik haal de echte namen waarschijnlijk toch maar in de war met de nicknames. Daarnaast klinken sommige wel leuk =].

    Gisteravond niet mee kunnen doen doordat mijn vriendin hier sliep. Vanavond waarschijnlijk hetzelfde liedje... Anyway, jammer om te horen dat het niet zo goed ging. Ik ben nog steeds van mening dat de lag veel verkut om het maar grofweg zo te zeggen. Zonder lag zouden we bijna moeiteloos veel wedstrijden moeten winnen, zelfs in deze divisie.

    I.i.g. veel succes vanavond! woensdag & donderdag ben ik er weer bij!
     
  6. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens met de kritiek, van het weekend niet veel kunnen spelen, maar ik probeer zo nu en dan even een wedstrijdje mee te pikken. Al is soms een wedstrijd op gewoon live ook nog wel leuk ;).

    Even verder op de kritiek van Black Dragon, zoals hij zegt gaat inderdaad veel direct naar voren. Als cdm loop ik vaak vrij maar de bal word zelden via het midden naar links of rechts verplaatst. Ik zal het vanavond nog wel even in plaatjes uitbeelden want het is wat lastig te verwoorden, maar het gebruiken en afwisselen is zeker tegen een any het belangrijkste wat er is.

    Als je met 4 man een aanval opzet, en je kan het spel snel verleggen omdat bv. Winter vrij tegen de zijlijn staat kan een any daar nooit zo snel op reageren wat ons weer voordeel geeft.

    Je ziet inderdaad ook vaak dat Benny veel naar de zijkanten moet uitwijken en daar de dieptebal van de LAM of de RAM ontvangt. Hierdoor krijg je mijn inziens teveel een gat in het centrum waar Benny enorm lang en sterk is. Mijn poppetje kan dit mischien belopen in de eerste 20e minuten maar daarna kan dat gewoon niet meer, daarnaast is hij ook niet zo kopsterk en lang als Benny. Black dragon kan dit de hele wedstrijd maar is dan weer niet zo kopsterk.

    Tot zo ver even mijn 2 cents!
     
  7. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Analyse time!

    Laat ik deze keer met mezelf beginnen. God god god, het wordt echt tijd dat ik ga keepen. Vaak beslis ik pas te laat wat ik ga doen, zeer vervelend. Als keeper sla ik echter geen modderfiguur, dus dat wordt de toekomst.

    Door deze carriereswitch zie ik de opstelling alsvolgt:
    GK: Gsus
    RB: -
    CV: Donno
    CV: Speter / any
    LB: Birdy / any
    RVM: Voltreffer
    LVM: QueensOwnRifle
    RAM: Winter
    LAM: Paribus
    CAM: Black Dragon NL
    SP: BennyNL

    Weinig veranderingen dus, al zullen de RVM, LVM en LB ook op de vleugels uit de voeten moeten kunnen voor meer variatie.

    Vandaag speelden we bijna met het gehele team, behalve Paribus. Wat mij opviel...

    Speter:
    + Degelijke any
    + Aanvallend
    + Vaak goede voorzetten naar de spitsen
    - Liep soms, al dan niet door lag, wat zuur balverlies op
    - Opbouwend vaak te veel naar voren gericht

    Donno:
    + Wint veel kopduels
    + Verdedigend ingesteld
    - Handelingssnelheid kan hoger
    - Iets agressiever in de duels

    Birdy:
    + Aanvallend
    + Verdedigend
    + Goede passing / voorzetten
    - Probeer te werken aan afronding, niet je hoofddoel, maar zou fijn zijn ;)

    Voltreffer:
    + Opbouwend sterk
    + Goede balans aanval / verdediging
    - Zoek juiste positie, soms iets te afwezig; schreeuw maar gewoon :p!

    QueensOwnRifle:
    + Aanvallend aanwezig
    - Verdedigend kan beter
    - Passing vanuit achteruit mag iets secuurder

    Winter 82 NL:
    + Vaak goede loopacties; staat vaak vrij
    + Loopt vaak in scoringspositie
    - Ben niet voorspelbaar, ga niet elke keer met een lange rush de achterlijn opzoeken
    - Kijk goed wanneer Benny buitenspel staat, soms is de timing nét niet goed

    Black Dragon NL:
    + Loopt goed vrij
    + Goede passing
    + Afwerking
    - Afstandschoten zijn vaak naast
    - Soms verloopt communicatie AM'ers niet goed, daardoor lopen we elkaar in de weg

    BennyNL:
    + Degelijke spits
    + Kopkracht
    + Goede voorzet / passing
    - Trucjes werken soms, soms ook niet. Train je VP iets meer op balvaardigheid ;)
    - Kijk goed of er al iemand naar de hoek toe loopt, soms lopen we elkaar in de weg

    Overall gezien spelen we verdacht veel gelijk. Is niet erg, maar ik vind dat wij altijd voor de overwinning moeten gaan! Morgen dus er vol tegenaan en mochten we het moeilijk krijgen, dan schopt Winter er vast wel eentje per ongeluk in als Black Dragon niet kijkt. Zo fixen wij dat.

    Ik groet u.
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Moet deze week veel overwerken dus kan er niet altijd bij zijn. Woensdag en donderdag kan ik wel.

    Gsus je zegt dat het je opviel dat ik er niet was of bedoel je dat het je op viel dat bijna het hele team er was? Anders vind ik het wat negatief tov mij, wat dan niet helemaal terecht is, maar ik ga er vanuit dat je het laatste bedoelt. ;)
     
  9. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mis mezelf in de laatste analyse/opstelling :b:
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Over de Analyses:

    Afstandschoten heb je inderdaad gelijk in. Ikzelf, Maar ook Benny betrap ik daarop schieten vaak te snel van afsstand. We nemen hem niet helemaal lekker aan en schieten dan al. Ik heb hem daarom vaak op me linkervoet omdat ik aan het inrennen ben. Ik kan het wel (heb het online ook al paar keer gedaan) maar neem vaak te weinig tijd. Er zijn echter genoeg momenten dat ik zeeën van tijd heb en volledig vrij sta en dan gaat die bal toch op dat ene ventje voorin met vier verdedigers eromheen. Leg hem eens wat vaker af op de CAM net buiten de zestien. Zal beter schieten en meer de tijd nemen!

    btw mensen lijkt alsof ik mezelf zit goed te praten hier maar dat is niet me bedoeling. Ben blij dat Joris en ook voltreffer nu analyse geven aangezien we dan meer met elkaar kunnen afspreken wat voor ventjes we worden. Verdediging spreek met elkaar af wie er naar voren gaat enz! praat dus over wat je bedoelingen zijn en wat je fout ziet gaan.

    Over de algemene analysevan voltreffer vindt dat hij helemaal gelijk heeft. Benny moet hoe dan ook niet teveel naar rechts en links wijken. Drie redenen, Je bent veel te sloom, je crosses zijn zeer matig omdat je hier waarschijnlijk nog niet op getraind heb en drie we hebben je gewoon nodig in het strafschop gebied om nog meer te scoren. Je zag gisteren weer hoef trefzeker je bent en we hebben jou daar nodig. Ikzelf snij naar voren en ik zie het ook regelmatig gebeuren door de vleugelverdediger en die hebben wat meer snelheid en zijn minder nodig in de zestien. Laat ons het dus doen! zorg dat je ventje fris is als hij de bal heeft in de zestien om nog meer doelpunten te maken.

    Nog één ding voor de CVM's, Blijf in het midden hangen. De flanken zijn al goed bezet en als jullie daar ook naar toe gaan wordt het daar drukker. En dus moeilijker. Daarnaast blijven jullie manieren om de bal breed te leggen. En zorg inderdaad daarnaast dat jullie je verdedigende taken kunnen uitvoerne en niet teveel willen aanvallen.

    Voor iedereen dus. Zorg dat je je positie behoudt.
     
  11. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben t wel eens met je analyse was eerder nog niet any geweest dus moest me draai ff zien te vinden. Later ging ik al meer de bal af en toe terug leggen ipv naar voren. Had af en toe wat kleine lag problemen maar viel gelukkig wel aardig mee gister volgens mij heeft ea eindelijk wat aan de servers gedaan
     
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wijk inderdaad te veel uit naar de zijkanten, ik moet gewoon klaar staan in het centrum en ben eigenlijk te langzaam voor op de flank.. over die voorzetten: ben ik niet met je eens, ik heb wel degelijk een goede voorzet.. sta niet voor niets al op 15 of 16 assists, joris kan hierover mee praten.. gaf hem gister 2 uitstekende ballen op maat in 1 wedstrijd.. maar goed dit doet er niet toe, een diepe spits moet centraal altijd paraat staan :) ik zal me minder op de flanken melden, ik zeg natuurlijk niet nooit meer want soms zie ik zo veel ruimte en moet ik dat gat inlopen en ben ik ook de enige afspeelmogelijkheid.

    Wat Joris zegt over de tricks klopt. Ik moet nog balvaardiger worden en vooral ook sneller.. je zou eens moeten zien hoe ik op een goede dag met bijvoorbeeld een real madrid voetbal, mijn tricks lukken normaal bijna altijd en ik ken ze ook allemaal.. maar met clubs is gewoon een ander verhaal en moet ik aan wennen.. ook kan het kleinste beetje lag je bedoelingen al in de war gooien.. ik zal dus minderen met tricks en sneller een andere oplossing zoeken..

    afstandschoten: klopt dat ik gister een aantal keer van afstand schoot, maar dat heb ik totaal echt pas een paar keer gedaan dus vind ik wel mee vallen.. en een aantal van die schoten waren gewoon lekker maar werden bijv. geblokt. Enne.. je moet schieten om te scoren he, niks mis mee om het af en toe van afstand te proberen, zeker niet met Pro's zoals die van Dragon en mij... maar het moet idd niet te vaak worden gedaan.

    Edit, nog iets: Joris,;je veldspel is zeker niet slecht hoor, vind alleen dat het soms iets te lang duurt voordat je iets onderneemt.. vrij veel balverlies op die manier, dit zie ik overigens bij meer mensen: te lang die bal bij je houden , te lang wachten met de voorzet.. te lang wachten met de steekbal/diepe bal etcetera..gooi er bijvoorbeeld ook eens een vroege voorzet uit, niet elke keer die achterlijn proberen te halen ;) variatie en crrativiteit in het spel is belangrijk.. en er moet gewoon iets meer tempo in volgens mij, ik zie echt veel balverlies omdat er te langzaam wordt gehandeld.. (als je lag hebt kan je er natuurlijk weinig aan doen)

    Maar Joris, je moet echt keepen als je het echt wilt he, ik moedig het aan hoor want ik vind je een goede keeper maar je moet t echt alleen doen als je t zeker weten wilt..

    Oh en nog iets: Dragon: voortaan noem ik je gewoon bij je voornaam want ik ben klaar met dat Black Dragon, no offense ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind het helemaal prima: btw de voornaam is Laurens
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Jups I know, ik heb je trouwens ff mailtje gestuurd over de startpost..
     
  15. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het eens met de veranderingen in het aanvalspatroon. Gisteravond merkte ik dat er te vaak voor de passeerbeweging werd gekozen, gevolgd door een voorzet. Op den duur wordt dit makkelijk te verdedigen. Verdediger uitkappen en de bal terug op de 16 leggen zou daarin een welkome afwisseling zijn aangezien er meerdere keren spelers van ons vrij stonden op de rand van de 16.

    Ook viel het mij af en toe op dat er op het middenveld knullig balverlies werd geleden door een onnodige actie/passeerbeweging. Hieruit zijn enkele gevaarlijke tegenaanvallen ontstaan. Nergens voor nodig, vaak is het makkelijker om de bal breed te leggen en de diepte in te gaan :b:
     
  16. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry paribus, het is totaal niet negatief bedoeld. Helaas ben ik niet zo goed in begrijpend schrijven.

    Pkager, ik ben je indd vergeten!
    Dus even voor jouw. Ik ken niemand die zo snel een oplossing paraat heeft, heel weinig balverlies. Probeer alleen je pro te trainen en wie weet word je wel de nieuwe van Bommel!

    P.s. @Benny ik ga me puur focussen op keepen. Mijn meerwaarde is daar hoger dan op de vleugel. Zolang de verdediging en ik goed samenwerken, krijgt de voorhoede veel meer ruimte ;)
    Pps keepen is online leuk, offline is het alleen wat minder!
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    @ Gsus: dat dacht ik al. ;) Had het zelf ook niet zo opgevat hoor, dus no problem. ;)

    Mag ik het morgenavond een paar wedstrijden proberen als LAM? Zoals Gsus nu voorsteld? Dat betekent automatisch dat ik dan geen ANY kan zijn. Vind het ook wel even leuk om een paar wedstrijden gewoon alleen met mijn pro te spelen i.p.v. ANY.
     
  18. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Man wat verliezen wij veel xD. Nu al een record van W43 G26 V41 en we kunnen zoveel beter. Het kan nooit alleen maar aan de lag liggen natuurlijk. Ik kan echter maar niet de vinger op de zere plek leggen... Misschien spelen we te aanvallend en krijgen we teveel counters tegen?
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Even mijn beschouwingen:

    Gisteravond hebben we aan het begin van de avond twee potjes zonder lagg kunnen spelen. Dat ging prima. Daarna werd het een stuk lastiger om soepel te spelen. Toen waren we ook met meer spelers, maar dat is wat mij betreft geen reden voor de enorme lagg waar de meesten van ons toen last van hadden. Dat heeft wel voor 3/4 onnodige verliespartijen gezorgd helaas. Oh ja, en natuurlijk omdat Donno er naar 3 potjes achter kwam dat zijn controllerinstellingen anders waren dan normaal. :+ (geintje hoor ;) )

    Later op de avond ging het weer wat beter. Toen werden een aantal spelers er echter de hele tijd uitgegooid, waardoor we nog maar met 3 spelers over bleven of soms zelfs 2. Toch konden we toen over het algemeen goed spelen en vooral laggloos.

    Nu denk ik niet dat we persé teveel wedstrijden verliezen, maar dat we vooral teveel wedstrijden gelijk spelen. Of beter gezegd: de wedstrijden die we gelijk spelen moeten we eigenlijk gewoon winnen. Dat zou onze winst/loss-ratio een stuk verbeteren. Vaak krijgen we die goals in de laatste minuten van de wedstrijd tegen. Dat betekent volgens mij dat we - als we voorstaan - de laatste minuten vooral allemaal mee moeten verdedigen en niet moeten proberen persé een goal te forceren. Dan ontstaan er achter ruimtes en die zorgen voor tegengoals.

    Ik ga niet per speler een analyse geven. Veel van de pro's zijn nog in ontwikkeling en worden per wedstrijd beter. Ik vind de balans (als we met 5 of meer mensen zijn) prima. We hebben dan in elke linie minimaal 1 speler en met Joris als doelman ook onze eigen Stekelenburg in huis. \o/

    Waar het nog wel wat beter kan is de aanval. Dat loopt soms supersoepel (tik-tak-tik) en soms heel stroperig. De wedstrijden waar het stroperig loopt zijn vooral te wijten aan teveel met de bal lopen en een actie forceren. Dat geldt voor iedereen in de aanval. Als we wat meer op gecontroleerde momenten de diepte zoeken worden we effectiever, dat weet ik zeker. Let op: dit is geen verwijt naar iemand, maar gewoon een algemene constatering. Het geldt voor ons allemaal wat mij betreft.

    Verder denk ik dat mensen hun pro's nog beter kunnen afstemmen op hun positie. Dat wil zeggen: vleugelspelers zijn snel, wendbaar en hebben een goede dribbel en voorzet.
    Spitsen zijn sterk (duelkracht), winnen kopduels en hebben een prima schot.
    Aanvallende middenvelders in de as van het veld kunnen wat vrijer zijn met hun pro. Die kan groot en sterk zijn met een vlammend afstandschot, maar ook prima klein en wendbaar met een goede actie.
    Verdedigende middenvelders zijn graniet á la de Jong en v. Bommel, maar hebben wel een goede pass.
    Verdedigers zijn groot en sterk, maar ook snel! De meeste spitsen waar we tegen spelen zijn snel en niet van de bal te krijgen. De verdedigers moeten daarop afgstemd zijn. Desnoods 1 centrale verdediger die alle kopduels wint en 1 die juist de rugdekking geeft en wat kleiner en sneller is.

    Dat zijn even mijn beschouwingen na gisteravond. Vond het gezellig, dat is natuurlijk het belangrijkste. :thumbs:

    p.s. Queens en Birdy jammer dat we die laatste wedstrijd verloren! :):

    p.s.2 als ik gisteravond soms wat 'cranky' was: ik heb een drukke werkweek met veel overwerken dus ik zit tegen slaaptekort en vermoeidheid aan.
     
  20. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie analyse hoor! Al hoeven de verdedigers niet massive groot te zijn, ik zou namelijk ook wat verder van de doellijn af kunnen spelen ;)
     

Deel Deze Pagina