[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    De game is inderdaad echt moeilijk. De Jordan Challenges zijn vooral frustrerend, ik heb nu al 3 x die eerste gespeeld (Arrival) en alle 3 de keren had ik genoeg punten en assists maar rond de 48% shooting in plaats van de 50% die je moet halen... Aaargh.

Ik zie trouwens geen Pro staan bij de difficulty settings. Rookie, All-star, Superstar en Hall of Fame zie ik alleen.

Met My Player speel ik op All-Star. Ik heb net weer een game-high weten te scoren!!
    29 punten en 6 rebounds!!!! :D En ik sta nu in de basis, na 16 games.

2. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ga ik vanavond even checken dan, ik zou zweren dat Pro de default setting was bij mij, en die heb ik meteen maar een tandje omlaag gedaan :)

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zag net iemand op 2ksports die ook op Pro speelde dus waarschijnlijk klopt dat wel dan. Ik ga nog ff checken bij de My Player mode.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Na Rookie komt Pro hoor :eek:. Althans, dat is bij mij zo.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Bij My Player niet schijnbaar. Ik heb net nog ff gekeken.
    Dit zijn de difficulty settings van de My Player mode: Pro, All-Star, Superstar, Hall of Fame. Géén Rookie dus...?

Bij gewone matches zal rookie er wel bij zitten.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Opzicht best een rare keuze. Ik vind dat dezelfde moeilijkheidsgraden moeten gelden voor elke mode. Zo benadeel je diegene die geen pro (nog) aankunnen.

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap dat rating systeem bij My Player niet.. Zo raar.
    Ik heb nu een rating van 47 overall, en ik zit dus bij LeBron en Wade in het team die beide een rating hebben van 97 overall. Tóch ben ik nu al telkens de Player of the Game!? Klopt toch eigenlijk niks van. Wel raar dat je trouwens ook niet door games te spelen automatisch je rating omhoog haalt.

Blijft een awesome mode though, maar het gaat wel te langzaam. Ben nu in 23 games, van 41 naar 47 gegaan...
    heb ff uitgerekend, duurt nog 165 games voordat ik een rating heb van 90 :9
    En ik speel 7 minute quarters, maar gemiddeld duurt het 6 x 4 minuten omdat ik ook op de bank zit etc.
    24 minutes x 165 = 66 uur nog voordat ik een rating van 90 heb!! wow :+

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ dedemsvaart rekenmodel

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    haha echt he. Heb trouwens géén Milestones (en drill points extra's bij gold medal) enzo meegerekend,
    daardoor gaat het levelen natuurlijk wel iets sneller.
    Én je wordt als het goed is steeds beter, dus meer skill points.
    Maarja, het punt is: Hoe kan je sneller levelen!

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  10. Veriitas

Veriitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dedems! Probeer je millstones te halen bij je keygames. Tegen je Rivals:D Dan tikt het hard aan! Ik moet nu bijv. tegen de Lakers (ik zit nog steeds bij de Heat;)) en ik ga nu 12 min. spelen voor double double en misschien wel triple double en 40+ pnt.

Waarom we zo snel player of the game kunnen worden met lebron en wade in het team? Ik weet het niet, maar het is wel leuker!

11. Taker.

Taker. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de algemene settings tellen ook voor de My Player mode? In NBA 2k10 moest dat op een hele andere manier.

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    ?

Ik heb een Association gestart met de Pistons.
    Eerste wedstrijd verloren, op Pro. Was 8 punten verschil tegen de Rockets.
    Het is echt ff inkomen, de game speelt echt anders. Ik erger me trouwens dood aan de charges in de offense. Als je op (Y) drukt en je speler maakt een spin move, word je 80% van de gevallen gecallt voor een fout! De volgende keer ga ik dat zeker ff veranderen met die sliders, want dit is te erg.

Daarnaast werkt de Pick & Roll minder goed, zoals ik gewend was. Eerder was het Pick, Roll en passen naar de bigman en scoren maar. Nu is het, ben ik achter gekomen, makkelijker om met je PG, SG of SF een Pick & Roll te vragen, vervolgens een stapje over de screen zetten, en dan gelijk weer terug voor een vrij baan naar de basket.

13. Taker.

Taker. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al gevonden, in NBA 2k10 kon je namelijk eerst niet de length van de quarters aanpassen, dat werd later geupdate via een patch. Had laatst 7000 skillpoints in een game gekregen, met de x2 multiplier tegen je rivals.

14. itzme

itzme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfoeh hee inderdaad. Echt STUKKEN moeilijker dit jaar. WEL realistischer.

15. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt irritant. Hoe vaker ik dit topic doorlees des te meer zit ik ervan te balen dat mijn kopie nog niet binnen is. Nou ja, hopelijk vandaag dan

16. Taker.

Taker. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Jordan Challenges zijn trouwens echt heel wreed.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Zijn wel cool, maar ik ben het erg eens met wat JJ zegt op www.gamekings.tv. Het wordt heel snel frustrerend. Zeker als je, zoals ik, al 3 keer die eerste challenge failt omdat je net 1 % te weinig fieldgoal percentage hebt...
    Maarja, moet goed komen. :) Ik moet even over die eerste challenge heen, en dan kan ik weer genieten van de Jordan Challanges.

18. Taker.

Taker. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ie daar bij mij niet zo heel veel problemen mee heeft, meestal rond de 60%. Maar hij peert dan ook echt de meest onmogelijke ballen erin 8) Die tegen de Cavs zelfs 70%.

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ligt natuurlijk ook een beetje aan op welk niveau je speelt.
    Ik ga de challanges wel weer ff proberen maar dan op Rookie of Pro.

20. Taker.

Taker. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op All-Star.. Moet te doen zijn.

Deel Deze Pagina