dat is toch ook de bedoeling van een teaser trailer onduidelijk en wat dingen laten zien die je kan verwachten maakt mensen nieuwsgierig mij wel tenminste dat kun je niet vergelijken met een launch trailer
Zal wel meevallen. Zo vaak reageer ik niet eens op je. Maar het valt op, ik weet dat je Modern Warfail 2 echt super vind, maar je moet een andere game ook de kans geven. Voor de rest vind ik je argumenten niet echt ... logisch. Je vind in een trailer geen verhaallijn zitten en vind het ook nog eens chaotisch? Dat is de bedoeling van een Trailer, je moet puzzelen.
Ff serieus,,hoe kun je deze trailer niet lauw vinden? Het ziet er te gruwelijk uit maja,,ieder zijn mening
http://www.callofduty.nl/news/3689/Twee_nieuwe_filmpjes_vrijgegeven.html Niicee *) 1e filmpje singleplayer level and dan die 2e Damn Multiplayer Jungle map Fucking chill rond 0:38 zie je trouwens dat de sniper 2 keer kan zoomen
0:44... Alsjeblieft. Niet motorrijden shotgunnen. Dat lijkt mij dus zulke BS. Ziet er voor de rest wel geinig uit.
achja op een waterscooter met een g18 recht voor uit schieten en mensen links en rechts van je gaan dood was ook bullshit
Ja maar dit spant toch wel de kroon... Een glock kan je tenminste nog redelijk met één hand afvuren, een shotgun die je ook telkens moet cocken (het leek op een 1887)? No chance
O dacht dat het weer van de sneeuwscooters waren maar na 2 keer kijken..ik zie geen sneeuw motoren lijken me wel leuk.
ik quite mezelf maar even want anders mist iedereen deze waanzinige filmpjes wat moet ik trouwens tussen die [GT] Tags zetten om zo'n filmpje rechtstreeks op het forum te plaatsen ?
[GT]705937[/GT] http://www.gametrailers.com/video/single-player-trailer-call-of/ 705937 Die code tussen de GT tags plaatsen. Bedoelde je dat?
In die jungle map in de SP kon je toch zelf rondvliegen? Er werd steeds gedacht dat dit gewoon on rails was,maar je kon zelf vliegen en gebouwtjes/torentjes opblazen. Ben benieuwd hoe lang de campaign is, World at war was lang genoeg als ik mij goed herinner. MW2 en zo te horen MOh nu ook zijn een fucking joke qua hoe kort, ik vind het zelf een schande gewoon.