Star Wars: The Force Unleashed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    The emperor heeft zich zelf ook gecloond in dark empire (zijn ziel ging naar een nieuw lichaam) in Dark Empire (mooie strip trouwens)

2. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15

Dit wou ik dus ook gaan aanhalen.

De Emperor had zichzelf niet zozeer steeds opnieuw gecloned. Hij zorgde ervoor dat hij z'n ziel in lege omhulsels kon plaatsen die dan vaak clones van hem waren, maar zoals ik al zei waren het omhulsels en waren ze in principe dood totdat de Emperor een lichaam nodig had.

Starkiller echter is een complete clone die zijn force powers en herinneringen nog bezit. En zover ik weet is dat nog nooit goed gegaan in Star Wars canon, ik zeg specifiek canon want er zal vast wel een verhaal ergens zijn over jedi clones die niet gek werden.

3. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten op deze game. Ik heb de game in Keulen kunnen spelen met een developer en hij is zeer vet. Ook leuk dat je nu gewoon kunt door kunt meppen in plaats van een quick time event gebruiken. :)

4. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
  5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Tof, onrealistisch als de tering ofcourse maja.
    Wanneer is ie in betere quality te loeren?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Onrealistisch hoe? Het is wat onwaarschijnlijk dat iemand die zó sterk is in de Force een dergelijke klein rol speelt in de Rebellion (zeg maar episode 4 - 6), verder zie ik niet wat hier onrealistisch aan is. :+

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Dat dus, zeg maar heel onwaarschijnlijk, en dan in de hele saga.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... Rampage voelt zich ineens niet zo alleen meer :+ Damn, wat een kennis van Star Wars hebben sommige van jullie! Hulde!

Maar het klonen klopt. Ben heel de strip boeken vergeten. Dacht alleen maar aan de films. Vind het toch wel cool dat ze nu dus Starkiller gecloned hebben en dat deze "subject" dus wel weet wie hij is en wat hij kan. Hoop dat hij blijft leven, want het schijnt dat Sam Withwer een rol heeft in de serie van Star Wars. Ik vind het gewoon een ontzettend cool karakter ...

9. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Demo is er! \o/

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nog geen geldige link in NL

11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Zie het nu ook pas ja, Majornelson geeft echter wel aan dat het in alle regio's beschikbaar is.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  13. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd, Zal de demo ook is even downloaden

14. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    'Je kunt deze content niet aanschaffen omdat je Xbox niet de juiste update beschikt..'

Wut?

Nevermind! Net de xbox opgestart en hij staat nu gewoon op de marketplace!

Heb er zin in! \o/

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mijn link pakken dan tweede link van onder

16. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ja die had ik ook, maar hij gaf aan dat ik een update niet beschikte ofzo iets? Die eerste gaf aan 'niet beschikbaar in jouw gebied'.

Zal vast te maken hebben gehad met dat ze net de marketplace aan het updaten waren.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zo, net gespeeld! Vet! Het spel ziet er grafisch echt heel goed uit. Zelf vind ik het jammer dat de camera nu verder weg staat van Starkiller dan in deel 1. Verder is het super! Het menu werkt nu ook snel (dat vond ik tergend in het vorige deel :+ ) en de actie is gewoon tof. Ik denk dat het spel qua gameplay niet extreem veel boeiender gaat zijn dan The Force Unleashed, maar de geweldige cutscenes maken alles goed. Kan niet wachten.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Cutscenes zijn inderdaad leuk, als ze verdomme eens niet zo vaak blijven hangen :+

Man-o-man. Ziet er allemaal geweldig uit, maar ik kom maar niet verder dan de zin : Kato Namoidia. FREEZE!

Anyway, de game speelt echt lekker. Ziet er grafisch allemaal weer veel beter uit en de Mind Trick is echt super. Het menu is beter en, zoals Willem al zei, de actie is gewoon super.

Can't wait!

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Blijven hangen? De demo? :eek: Heb ik geen last van gehad.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik dus wel :+ Tijdens cutscenes en telkens op hetzelfde moment.
    Kan wel gewoon spelen, zonder problemen.

Die TV-AD was trouwens echt super, Vader vs Starkiller. Vind alleen het moment dat Starkiller Vader een opdonder geeft met Force Lightning niet echt kloppen. In de stripboeken heeft Vader ooit een keer een Force Lightning aanval tegen gekregen en is toen half verneukt naar zijn herstel kamer gegaan... dat overleefde hij maar net.

Deel Deze Pagina