1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je helaas. Gisteren kampioen geworden met 24 overwinningen en 10 gelijke spelen. Helaas geen achievement voor ongeslagenheid, of moet je dan soms ook de beker en CL winnen??? Ik had namelijk nog wel de beker erbij.

    Feyenoord is echt een ruk team in dit spel. Speelt constant om de 16e plek. Het komt echter wel een beetje over een met de realiteit. :+
     
  2. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Net even me hele team om gegooid. Weet iemand een sterke middenvelder? liefst CM of VM voor ongeveer 2-3miljoen?
     
  3. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf een vinden is toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan hier iets voorgeschoteld krijgen? ;)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Yaya Toure?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Fuck, ik heb alles gedaan zoals beschreven in de tutorial maar alles is nog hetzelfde. Dóh!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Had ik ook de hele tijd, blijkt dat er een 4B4E0801 en een 4B4E0801D was bij mij. Heb hem bij die D versie geplaatst en nu is het goed. Misschien bij jou ook even proberen mocht je dat hebben?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb alleen die van D, daar verwijderde ik de 00000001 file van, injecte de nieuwe file van de update map en stopte hem toen in me console en laadde het vanuit het menu. Ik ga het nog een keer proberen, misschien pakt hij hem dan wel. De PES Update van Konami zelf had ik wel al geinstalleerd, zou dat uit kunnen maken? Moet ik die ook eerst uit de game map verwijderen?
     
  8. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, die moet je eerst uit je map verwijderen. Eerst de OF, daarna pas de Konami-update installeren.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb het dus zo gedaan en overnieuw, hele stick leeggehaald en met een folder met alleen een system data van PES 2011 begonnen. Nu start ik hem op na het updaten en nog steeds de oude teams. Ik snap niet wat ik fout doe..
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Haha grappig hoe iedereen keihard door de mand valt met de promoties. Zit nu bij allemaal gasten in D4 die bv. Henry, Toni en Luis Garcia hadden.. En dan met Stein in de verdediging :emo:.
    Te grappig om zulke gasten af te maken :p.

    @Daz, die tutorial is eigenlijk van PES2010 he. De file naam van PES2011 is idd met een D. Alleen de 00001 file in die map verwijderen, dan inject folder.. En dan kopieren naar je Xbox HDD!
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Maar je moet die data toch eerst testen door in het menu je stick als Storage Device te kiezen? Maar ik zal hem alsnog wel kopiëren naar me Xbox 360, misschien dat hij dan wel werkt.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja bij het testen moet het ook werken ja, behalve sponsors enz..
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Kan iemand mij vertellen of Ajax (tenue, spelers) en de Amsterdam Arena (licensed, dacht ik te lezen) er goed uit zien in PES?

    Zo ja, dan is dat voor mij een reden om naast FIFA ook PES te halen namelijk.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Xiroke, het ziet er allemaal prima uit. Bijna elke speler van Ajax herken je en de Arena ziet er top uit.
    En Tyrant, heb alles gedaan wat je zei maar hij werkt nog steeds niet. Fuck!
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Qua spelers ziet Ajax er zeer goed uit.

    Uit m'n hoofd de spelers die lijken:
    Stekelenburg,Van der wiel, Vertonghen, Anita, Emanuelson, Sulejmani, El Hamdaoui, Suarez, Oleguer, De Zeeuw, Enoh.

    Verder lijkt de ArenA haast sprekend , commentatoren praten zelfs over de ArenA.
     
  16. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik las dat het dak van de Arena zelfs dicht is als je de instellingen op 'regen' zet.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Enoh ziet er echt geniaal uit in de game. :cool:
    @Julien: Yup.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Anita lijkt trouwens echt geweldig goed (Enoh ook, maar lijkt wel wat stoned:+).

    Net Wondengine Town verandert in een team vol dwergen met Paaseilandhoofden en allemaal speed 99 (rest normaal), lachen joh.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De kapsels zijn alleen totaal niet up-to-date. VdWiel heeft langer haar zoals hij 2 jaar terug had, Alderweireld heeft nog het Zweedse mooiboy-kapseltje en Urby heeft nog dat Predator-kapsel.

    ArenA is echt geniaal nagemaakt.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    :lol:

    Ja en Suarez heeft nog lang haar, maar dat heb ik al veranderd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina