Zeg BigKabuto, lees jij alle posts wel goed na in dit topic ?
Allé, ik zal mezelf dan even in herhaling zetten :
Even opsnorren waar ik het heb gelezen over die 60 vierkante km .. hierzie :
De Two Worlds II map bestaat uit maar liefst 60 vierkante kilometer. We zijn geen fans van vergelijken, maar Oblivion had al 41 vierkante kilometer terwijl interessante locaties soms ver uit elkaar lagen. Hoe zorg je ervoor dat players niet moe worden van het reizen van grote afstanden?
Mirek Dymek: We hebben twee methoden om dit te voorkomen - naast het standaard lopen en rennen kunnen players paardrijden, zeilen en teleporteren. Rijden en zeilen zijn veel sneller dan lopen of zwemmen - players kunnen de omgeving zien waar ze doorheen reizen, en genieten van hun reis. Goed uitgedachte teleportatie is ook erg belangrijk in onze grote wereld. Met dank aan portals op bepaalde locaties en mobiele teleport stenen, heeft de player een zeer verfijnd reis-netwerk tot zijn beschikking om van A naar B te komen. Daarnaast hebben we letterlijk honderden zij-quests in de game verwerkt - en deze garanderen dat verveling een onbekend woord is in Antaloor - zelfs als een quest je over het hele continent stuurt!
Dit gaat dan wel over de PS3 versie, maar zou mij heel ONLogisch klinken als de PC en de Xbox versie een veel kleindere wereld zouden hebben!!
Laatst bewerkt: 12 okt 2010