[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Puh, ik heb net mijn eerste mount!\o/

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Op naar de 100! :+

3. SysanApse

SysanApse Guest

Ik begreep net dat de reward daarvan lelijk is. :emo:

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat wel ja, maar daarom mag je toch wel streven voor 100 mounts als je een echte collector bent. Duh! :emo:|:-

Edit: Zag net dat ik vandaag mijn 3240e FP heb genomen. :+
    Dat zijn een hoop sigaretten. :+

Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  5. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net 3 dagen gestopt :lol:

6. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand nu killt zie je vaak private staan. Ik neem aan dat dat nog is van de pre-uitbreiding honor system. Kun je nu nog aan hogere ranks komen? Champion, centurion, etc?

Anders zou het misschien leuk zijn voor blizzard om deze ranks weer te introduceren op de een of andere manier. Misschien door een koop systeem waar je je honor in kunt leveren voor een upgrade in rank. Echter moet het wel steeds duurder worden en de laatste erg duur zijn voordat je van die rank gebruik mag maken. Anders loopt straks nog iedereen met dezelfde, doch hogere, rank rond.

Ook zouden ze voor de raids misschien een cross realm raid finder tool kunnen implementeren. Het is dan niet zo ideaal als een server only, maar het kan je wel snel aan groups helpen. Het systeem zal dan wel uitgebreider moeten waar je bijvoorbeeld een itemlevel minimum in kunt stellen, achievements behaald kunt instellen, voordat men in je raid kan komen. Als je eenmaal raid kan iemand leaven en kun je je group weer toevoegen alwaar mensen kunnen zien hoe ver je bent en wat je tot nu toe gekilled hebt. Dan ben je gesaved en als de raid eindigt zou je de volgende dag een tijd af kunnen spreken. De raid leader zou dan bijvoorbeeld cross realm een simpele invite to group invitation kunnen sturen met de vraag om verder te gaan. Zo niet kun je je group weer queuen met een duidelijk gegeven dat je saved bent, hoe ver je bent, etc. Dit doelt dan vooral op de makkelijkere 10 en 25 man instances die makkelijker met pickups te doen zijn. En op mensen met minder tijd om 45 minuten een group te zoeken :+

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als je dit nu eens vertaald en op het suggestions forum zet van Blizzard??? Je kunt goede reacties krijgen. Misschien niet direct van Blizzard zelf, maar wie weet.

@ Maikel BRL: Was bedoel je daarmee? :+

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Honor ranks komen weer terug in Cataclysm, dacht ik. ;)

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Sons of Hodir mount van 8k. :emo:

Ik vind ze beiden lelijk maar de reward van 100 mounts is wel wat orgineler en je bent wel wat unieker, tenminste op mijn server.

Bijna 50k HKs. Yaay. En dat als niet PvPer. :emo:

Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Roken...

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    O kut ja. Ik steek er wel eentje op voor je. Wetende dat de 1e 3 maanden ongeveer hongerig zijn. :+

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jezus wat is er een lag online in eens zeg. Word gewoon iedere keer uit een raid of battleground gekickt. En dan wil het internet de eerste paar minuten ook niet meewerken.

Ligt niet aan mijn verbinding ofzo, maar hoop niet dat ik er vanavond met ICC teveel last van ga krijgen. :F:

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Blijkt dat ik allang toegang heb tot de beta 8)
    Toch nog maar snel even bekijken om te bepalen hoe ik het snelst ga levelen ^^

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Handig inderdaad, maar word jij ook niet zat van al die verbindingsproblemen in de beta?

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Morgen patchdag \o/

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Geen problemen gehad nog.

Ja, heerlijk, morgen de hele dag niet spelen :+

Ik voorspel dat morgen rond een uur of 4 de servers het pas weer gaan doen, en dan ben ik nog zeer positief.

Achja, geeft me tijd om aan m'n pc te sleutelen, morgen nieuwe onderdelen :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Las het ook net. Heb morgen en overmorgen vrij, dus ik wilde graag aan de slag met het levelen van o.a. mage.

18. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Morgen heb je toch amper de tijd om aan je mage te beginnen :+

Patchday is altijd een dag dat je vanwege technische redenen niet kan spelen. Althans, vaak tot 18:00 is het een ramp om te gamen vanwege lag of servers die offline zijn \o/

Zo gaat dit toch altijd en no way dat blizzard dit ineens morgen wél op orde heeft :cool:

Vanmiddag 79 gedinged met mijn hunter, en wil die voordat ik uitlog op lvl 80 hebben vanavond. Geen heirlooms, geen rested exp, maar het gaat me wel lukken :)

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha idd, dan staat er eerst dat ze om 1uur klaar zijn, dan wordt het 2 uur enzv. Wel jammer want ben morgen ook vrij! Maar denk dat het eerst wat kloten wordt met de nieuwe talents en heb 4 chars om dat mee te gaan doen. :D Kga zo maar even talent calculators bekijken want heb hier niet naar gekeken, alleen naar nieuwe spells etc!

Edit: Check net mmo-champion en toch wel veel veranderd waar ik nog niet aan had gedacht! bv dat frost badges etc worden omgezet, aanegzien ik de laatste dagen de nieuwe halo heb gespeeld ben ik dus vergeten wat te farmen etc xD

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Net Lvl 31. spel begint nu leuk te worden met PvP en Dungeons. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina