[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Mensen stop eens met mij neer te schieten als ik net spawn.
    Kan amper met mijn ogen knipperen of ik val alweer sierlijk neer.

Ik wissel overigens goede potjes af met echt tergend slechte zeg. 8)

2. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hier nog zo 1 :mad:

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Ik wissel slechte potjes af met nog slechtere :p.

4. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    damn die Warrant Officer rankings zijn zoooooo irritant, duurt allemaal zo lang8) ook al win je 9 van de 10 matches:9

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.125
    Tsja, 33.000 xp per rang toch? Ben nu bijna Cpt. 3, dus bijna Major :+

6. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ben nu grade 2 bijna 3, en voor captain heb je 66k xp nodig dacht ik:lol: ,mja daarna is het makkelijker*) 23k voor elke grade van captain

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.125
    Jup klopt, alleen heb ik straks 46k cR nodig :mad:

8. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    minder dan wat ik moet:+

lol ratio van team slayer is ook beter dan ik dacht. K/d van 2.608)

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De hele tijd ging het best matig en ik moest nog 3 wins voor de laatste challenge maar mijn laatste paar potjes gingen gelukkig weer goed.

http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=211740226&player=COOKIE X
    3x raden waar ik zat :emo: Dit moet echt gefixt worden, leuk voor je K/D (tenzij je het tegen je hebt) maar niet bepaald eerlijk.

http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=211752613&player=COOKIE X
    7 doubles en 3 sprees. De tegenstander bestond uit 2 Spanjaarden en die werden echt helemaal gek :lol: De hele tijd "gabbela gabbela COOKIE!!!", dan kwamen ze weer de hoek om met zijn drieën en daar gingen ze weer, schreeuwen dat ze deden, was best briljant :+

Het blijft apart dat je soms erg k*t gaat, een paar potjes op rij waarvan 1 zelfs in de min en opeens sta je dan weer een paar potjes +10 of hoger.

En nogmaals, het (imo) meest hatelijke van het hele spel:

Zoveel tijd ertussen. Mannetje wordt geraakt > schreeuwt > valt > pistool vliegt weg > pistool schiet. Dat noem ik niet tegelijkertijd maar gewoon nep.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Aah, een speler zoals mij dus. :cool:

Ik merk dat ik Reach minder speel dan H3. Ik heb wel zin om te spelen, maar ik word steeds tegengehouden door het idee van Infection/Safe Havens. :mad: Eens kijken of ik het kan volhouden dat die modes uit Rumble Pit zijn verwijderd. 19 oktober toch?

11. Forty

Forty Guest

De Warrant Officer grade 3 is een trut.

deed ik een week ofzo over (niet zo actief)

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wat ik onder goede potjes versta wordt hier ook als slecht gezien denk ik. :+

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.125
    Voor Captain heb je 66k cR nodig :+, ik ga nu naar Major, en dan eindelijk naar Lt. Colonel :9

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Vandaag weer bezig met alle daily's te halen..... moet nog één potje multiplayer winnen. Gisteren de weekly al gehaald, maar dan nog krijg ik per dag maar 7000cr. Duurt echt lang dat promoveren.
    Snap nog steeds niet dat er veel gasten al lt.cl grade 3 zijn en dan nog een zooi credits erbij hebben....????

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.125
    Ach, inclusief de challenges heb ik vandaag in 1½ uur 10.000 cR gehaald, dus op zich valt het wel mee hoe langzaam het gaat :)

16. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf ook Captain Grade 2. Gaat inderdaad ontiegelijk snel als je eenmaal door de Warrant Officer 3 heen bent. Nu ik zelf ook de hogere ranks heb bereikt, valt het me op dat er maar super weinig ranks zijn eigenlijk. Vinden jullie ook niet? Ik bedoel, bij Captain beland je bij de 'hoge' ranks, en dan zijn er na Captain nog maar 2 hogere ranks.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Lt. Colonel is nog maar het begin, daarom is het ook zo storend dat Bungie na een maand nog altijd niet alle ranks heeft vrijgegeven.

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    en het gaat waarschijnlijk nog wel een maandje duren ;)

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, tegen die tijd ben ik al Brigadier :mad: Krom gedoe, dat zou hetzelfde zijn wanneer MW2 in de eerste maand maar 2 prestiges zou hebben gehad i.p.v. 10.

20. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm interessant. Daarom dacht ik ook al dat er iets niet klopte. Want bij een van de armor pieces staat: You have to be at least Colonel to unlock this armor. En Lt. Colonel is niet hetzelfde als Colonel:+ In ieder geval heb ik nu zekerheid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina