Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt me niet uit wie ik moet neerknallen. Knal elke pixel neer die ik zie:)
     
  2. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk maakt de taliban het net wat meer aantrekkelijker voor mij :p

    Ofc, het zijn maar pixels, maar toch ;D
     
  3. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me niet echt handig voor de winkelier he? om dat zo op internet te plaatsen ik naai hem ermee en zelf kan ik ook geen games meer krijgen voor de release
    Al was het een grote landelijke keten zoals MM freerecord etc had ik het wel gepost

    Was ook niet bedoeld van kijk ik heb hem hier en hier is hij al te koop, maar meer van dat de game zeker niet tegenvalt wat ik eerder poste
    dit topic gaat toch over de game zelf en niet of hij al en waar te koop is?
     
  4. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Sweet man. Goed om te horen dat ie leuk is. MP ook vet? of nog niet gedaan? Enjoy it dude:thumbs:
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt vaag , die gast van Gametrailers is echt niet positief of wat dan ook , hij vind het allemaal wel oke maar een beetje tammetjes en dan toch nog een 8.1 overall.

    Snap er helemaal niks van.
    Ik zit zwaar te twijfelen of ik de game zou halen ,helemaal omdat er dezelfde shit weer is , met 8 mappen maar die kan je dus niet in elke mode spelen. Belachelijk!

    Misschien toch maar wachten op CoD en dan puur voor de barebones Mode :D

    @ Esox ,... toch wel halen ? ik bedoel ik me genoeg vermaakt met BF BC 2 , maar ben bang dat deze game dan weer veel in herhaling valt !
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  6. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    De review van IGN is trouwens ook echt zwaar dom, wat een simpele zielen daar. Het gemiddelde van de onderdelen van de cijfers is een 7.1 en wat krijgt MOH? een 6 o_O
    Wat is dan het nut van cijfers geven voor presentatie ed?
     
  7. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb alleen nog maar MP gespeeld, en dat was erg vet
    goed in balans ook geen overpowerd gedoe
    mooie omgeving etc, en je hebt ook meer het gevoel echt in een oorlog te zitten zeker als je subwoofers aanzet:lol:

    @YC style, ja als je je daarmee vermaakt hebt vind ik hem zeker aan te raden, zelf ben ik er na een tijdje mee gestopt vond het niks dat je heel magazijn nodig had, dat is nu erg verbeterd en beetje zoals cod en de games zijn qwa levels ook niet te vergelijken
    geen grote levels en voertuigen het is kleinschaliger
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  8. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool man. Donderdag deze game sowieso even oppikken en dan afwachten wat MW2.5 euh Black ops gaat doen!
     
  9. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen wel een beetje mn twijfels over de hitdetection, hoop dat deze niet hetzelfde is als in BFBC2, Het snipen was echt heel tof gedaan. (bullet drop zit overigens niet in de MP van MOH hoorde ik in een review) Maar in BC leek het af en toe met assault rifles alsof je met een super soaker stond. Hoop dat ze het beter hebben gedaan in MOH
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke top , ja dat van die magazijn was inderdaad op een gegeven moment wel irritant aan het worden.Maar je zegt kleiner qua levels , maar toch niet veel levels met gangetje gangetje zoals sommige mappen in CoD .. ?

    Ik denk dat ik het morgen dan toch niet kan laten als ik dit lees.
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Overmorgen bedoel je :p
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    het is niet altijd het gemiddelde van de cijfers. stel een game ziet er grafisch zeeeeeeeeer mooi uit maar is een super crappy game, kan die ene uitschieter op grafisch gebied voor een hoger cijfer zorgen dan dat de game daadwerkelijk verdiend
     
  13. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    wat bedoel je met gangetje gangetje? er zijn wel veel paden en je kan ook door gebouwen heen en op
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    IGN vind ik vaak erg overdreven, ze gaven MW2 een fucking 9 of 9,5 niet? Ook voor de graphics die toen al duidelijk minder waren. Ze gaan BO ook een dikke 9 of hoger geven, misschien terecht maar ja...IGn vind ik zelf al tijden niet geloofwaardig meer.
     
  15. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja op zich kan dat ook natuurlijk. Maar t is wel raar dat als de game op een aantal punten een 7 en een 8 scoort het eindcijfer een 6 is. Het blijft een beetje vreemd :)

    Maarja, we hopen er maar het beste van. Ik ga het in ieder geval HOPELIJK morgen proberen. Ben reuze benieuwd! wat ik tot nu toe gezien heb ziet er in ieder geval heel tof uit!
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou net van die smalle maps , waar je vaak alleen maar door indoor omgevingen loopt en je niet al te veel vrijheid hebt zeg maar.

    Maar ik denk dat dit niet echt het geval is.

    Edit : Nee dit is ook heel krom , want ze zeuren dat het niks nieuws brengt en de graphics zijn niet vernieuwend en shit.
    MAAR let op , bij de nieuwe COD gaan ze hier dus weer niet over beginnen en is het wel helemaal top.

    Alsof CoD in al die opzichten wel wat nieuws gaat brengen:confused:
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  17. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en dat is wel iets waar ik over val. Medal of Honor (voor zover ik kan beoordelen met filmpjes en screens en wat meningen zo her en der) is helemaal zo slecht niet. Maar t word compleet kapot geschopt door reviewers die denken dat het een COD killer is. Het is gewoon nog een Oorlogsshooter!
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik begin een beetje te twijfelen... Heb mijn pre-order zojuist gecanceld en wil er Black Ops voor in de plaats pre-orderen... Maar nu ik DLERIA zo erover hoor is MOH toch ook wel gaaf...

    Hmm, twijfel :9
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je speelt MOH een maandje en je ruilt em daarna in bij de GM , leg er dan 30 eu bij en je hebt je een maand vermaakt met MOH en daarna heb je blackops! :p
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, wie weet... Ik wacht eerst ff een paar NL reviewtjes af... IG en gamer.nl bijvoorbeeld :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina