Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Tsja, dat staat toch in het boekje? Bij 'wordt een legende' en dan onderaan op bladzijde 19.

Als je dat niet weet heb je dus geen boekje. Heb je geen boekje heb je misschien geen legale game?

2. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Han :p Ik zie het idd staan op pagina 19 in MIJN LEGALE BOEKJE \o/
    Maar is ff uitproberen

3. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Na de update ben ik opnieuw begonnen met de ML ( offline ). PSV gekozen en heb nu ook wat talentjes gekocht als Bebé, J.Hernandez, André en het gaat goed. Soms zelf als het moet een aanval met Bebé, Hernandez, André en Reis:). Sta nu 1e na 4 wedstrijden. Greep net naast Bale:mad:

4. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stop voorlopig met MLO competitie. Wat een kutspel zeg.

Serieus waar. Ik geloof dat ik in 45 minuten nog maar 2 normale potjes heb kunnen spelen. Echt, ik hoop dat mensen die dat kunnen Konami hiervan op de hoogte stellen.

Die gasten die cheaten een permanente PES-ban ;)

5. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het nut ervan dan dat mensen constant eigen goals maken?Ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt waarschijnlijk omdat ik nog nooit een competitie ben binnengekomen|:-

6. CHEFF88

CHEFF88 Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat met die ML online competitie?
    in je eigen goal scoren en dan de wedstrijd afbreken?
    pm me als je het me kan uitleggen...

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die was het geloof ik. Moet je maar 'ff opzoeken en zeggen wat je ervan vindt. Maar volgens mij is er beter te halen voor minder.

Ik denk dat ik zo zal spelen.

--------------------Zigic------------------
    Chadli--------------------------El Hamdaoui
    -----------------C.Eduardo-----------------
    --------------------------------Cahill------
    -------------Mikel---------------------------
    --Ruskin-----------------------------El Moubarki--
    ------------Criscito-----Douglas------------------
    --------------------Ivarov------------------------

Maar dan moet ik wel instellen dat de spits soms terugzakt om als targetman ballen door te spelen en de flankspelers naar binnen kunnen om te schieten/steekpass of voor te geven.

8. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het niet uitleggen. Straks gaan jullie het ook nog doen! :+

9. CHEFF88

CHEFF88 Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee sorry was ik niet van plan, snap alleen niet waarom ik niet op een normale manier wedstrijden kan spelen in die competitie...

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb nog geen competitie gespeeld en dat doe ik ook niet tot dat het cheat probleem verholpen is. Hopelijk worden al die teams gereset maar ik ben bang van niet. Snap niet dat mensen daar hun plezier uit kunnen halen.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wel echt props voor de CL, héérlijk! Echt alles klopt gewoon, logo's op shirtjes voor de CL, reclameborden en dergelijke. Als of ik naar de CL zit te kijken op tv. EA had zelfs toen ze de CL licentie nog hadden een CL game uitgebracht op de 360, dat stelde echt geen reet voor vergeleken met dit kleine deel van PES11 al.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt he, wat een sfeer. Kippenvel als je na hard werken met Ajax in de finale staat en de spelers op het veld staan naast elkaar en dat je dan de CL tune hoort. _O_

13. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Pff een matige start in de D4 vandaag hebben meer hier last van? Heb me team een beetje omgegooid heb Douglas in de verdediging, Van Persie AM, Zigic en Quaq in de spitsen..

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Het eerste potje in D4 verloor ik ivm connectie uitval (hatelijk), daarna gelijk D4 competitie ingegaan.. 3 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren.
    Het gaat redelijk goed, maar met mijn team mag ik eigenlijk van niemand verliezen.

15. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm eigenlijk doe je dus slechter dan verwacht :p
    wat ik trouwens wel cool vind, is dat wanneer je je strategie instelt (dus voor de wedstrijd) en de tegenstander verlaat het spel, dat je dan krijgt uitbetaald alsof je gewonnen hebt!

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja dat verloren potje.. Ik begin altijd zwakjes, en in competities heb ik nooit tijd om het goed te maken. Plus ik ben eigenlijk ook niet zo'n hele goede speler dus ik verlies idd nog redelijk veel :p.

17. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Tering zeg wat gaat het waardeloos... niet te geloven elke wedstrijd heb ik duidelijk de overmacht maar de bal wil er maar niet in krijgt de tegenstander 1 kans vaak rond het einde gaat ie erin...

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb dat ook maar dan andersom.. Ik speel tegenwoordig vaak 4-5-1.. De tegenstander zit ongeveer de hele wedstrijd mijn doel te bestormen. Mijn verdediging is echter zo goed dat ze vrijwel nooit 1 op 1 komen. En ik heb altijd wel 1 countertje die heerlijk door Quagliarella wordt ingeschoten. Heb zat wedstrijden met 40% balbezit en toch win :D.

19. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk zeg die afstandschoten, buitenkantje rechts indraaiend verre paal:p

@Tyrant: hoe kom je nou aan mijn gamertag? en wann gaan we onze pokemon eens laten strijden tegen elkaar haha?

20. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan jij aardig afmaken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina