Call of Duty: Black Ops [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 4 okt 2010.

  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    het is nooit verkeerd om een vette singleplayer met veel actie en meeslepende shit te spelen vind ik en ja natuurlijk cod staat bekend om de multiplayer en daar koop ik hem uit eindelijk ook voor.
    en ik raak de singleplayer pas aan als upc weer eens loopt te kutten of als de servers weer downliggen zoals met die mappack update van MW2 toen ben ik pas aan de campaign begonnen :p
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk een mooie singleplayer is mooi, maar ik zie het bij deze game als een extraatje, en we hebben zombies ook al extra. en om helemaal een meeslepend verhaal te maken, zit veel tijd in, heb ik liever dat ze die in de MP stoppen.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het een meeslepend verhaal moet worden zie ik het somber is.
    MW1 en 2 was ook saai en standaard en alles in de trailer wijst op hetzelfde.

    Zombies. \o/
     
  4. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty is gewoon gericht op multiplayer...ik ben er blij om
    maja k snap die mensen wel die een lange single player willen spelen, maar FPS zijn daar laatste tijd niet meer geschikt voor.
     
  5. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil liever dat ze nog meer tijd in de multiplayer stoppen, dan dat ze deze tijd in de singleplayer stoppen..
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    trailer was net ook op TV :eek:
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die single player ad is nu ook al op de nederlandse tv. Zag hem net in de rust van Nederland- Zweden.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dacht dat t over MoH ging. Wist niet dat CoD al in november kwam:cool:..
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Reclame net was best lang. Ik wist niet welk spel het was, komt er weer een nieuwe cod. Ik speel ze nooit omdat ik er geen heel slecht in ben maar als ik zo'n trailer ziet wil ik het best wel weer kopen.

    Door welke ontwikkelaar word deE gemaakt?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die van COD: World at War en COD 3 (Treyarch)
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ok, die voegen toch weinig extra's toe. Ik heb cod3 wel gespeeld en vond hem wel leuk maar hier op het forum werd ie best afgekraakt.
     
  12. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe vet! De nieuwe trailer helemaal (1 minuut ofzo) tijdens de rust van het best bekeken programma op tv (voetbal)..damn dat is echt gruwelijk duur zo'n spotje. Heb nu helemaal veel zin in call of duty black ops. Vooral na al die matige reviews vandaag van medal of honor.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er is vaak wel een beetje anti- Treyarch sentiment in deze topics maar ik vind dat persoonlijk niet helemaal terecht.

    Ik vond World at War echt een heel sterk deel in de serie. Qua balans beter dan MW2 en de toevoegingen die ze doen vind ik ook altijd wel geslaagd.

    Zoals de Nazi Zombie co-op mode en een paar opties om je matchmaking searches te verfijnen.

    Van wat ik tot nu toe gelezen en gezien heb heb ik ook echt wel de indruk dat ze ook nu weer serieus met de balans bezig zijn. Zo gaan bullshit perks als One Man Army niet meer terugkomen. Kan er echt met mn verstand niet bij dat het zogenaamd zo geweldige Infinity Ward die unlimited noobtube perk in zn spel heeft gestopt
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oké bedankt. En welke cod zijn er allemaal geweest? Speel nooit shooters dus volg het nooit echt.

    Cod1
    Cod2
    Cod3
    Cod Mw
    Cod mw2
    Cod wow

    Is dit alles en in de goede volgorde? Ze brengen best wat cod uit da. Zeg.
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Alleen World at war had je op de verkeerde plek staan. Vanaf Cod2 doen Infinity Ward en Treyarch omstebeurt een release. Zo kunnen ze dus ook zo'n beetje elk jaar een nieuw deel uitbrengen, met 1 studio is dat niet te doen
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oké, ben ik ook weer op de hoogte. Heb hier nog Mw. Liggen. Misschien maar is gaan uitspelen :D
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het is WaW geen WoW!:mad:
     

Deel Deze Pagina