FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @siemen
    loopt jou xbox ook niet vast na een wedstrijd met je virtual pro in online clubs. Maatje van mij met mij samen nu 6 potten gespeeld 6 keer een vastloper na einde wedstrijd als je weer terug naar kleedkamer moet...
    Of check de leaderboards eens online en klik met a op een profiel en bekijk dan de opties door door te klikken en hoppa...

    Zoniet dan mag jij je een gelukkig man noemen want zonder bugs was deze game voor mij een dikke 10 qua gevoel. nu blijft ie steken op een 9.3 ;)
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Holy shit, die kerel is echt moeilijk sterk 8)

    Net met Blackpool een carreer begonnen op Legendary, je krijgt echt een minimaal transferbudget maar het aantal salarissen is het grootste probleem.. het maximum salaris in je selectie is 12.000 ofzo en dat is dan van een speler die je niet wilt verkopen. Wel na veel verkoop wat aardige spelers binnen gehaald, ik heb Eriksen gehuurd, Wallace gekocht (linksback 73 ) en Demel gekocht (rechtsback 73 ) Nu heb ik op de keeper en me rechtsmid na een basisselectie van minimaal 70 wat dus nog wel meevalt. Wel is me team nog maar 3 sterren door de slechte spelers in de breedte.

    Na de oefenwedstrijden gesimuleerd te hebben verloor ik de eerste wedstrijd thuis met 2-3 van Newcastle. Daarna moest ik uit tegen Manchester United en heb ik 1-3 gewonnen 8) Had ik echt niet verwacht, was nog een terechte uitslag ook. Eriksen en Harewood zijn de uitblinkers, terwijl mijn virtual pro (hier nog maar 72) topscorer van de Premier League is met 3 goals *)
     
  3. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens Apoc!:):
    Heel weinig mensen hoor ik hier eigenlijk over klagen.
    Terwijl het gewoon onspeelbaar is!
    Iermand tips hoe je geen vastlopers kan krijgen NA een online club match?
    Het is ook elke keer als je weer terug gaat naar de kleedkamer.


    Zijn er ook mensen die GEEN problemen hebben NA een online club match?:b:
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nooit problemen, 360 is nog geen een keer uitgevallen. Niet na een ranked head to head match, niet na een pro clubs match. Ook niet na zo'n wedstrijd waar je een speler van een team bent (bv. Suarez van Ajax). Valt nooit uit. :D

    Is het eigenlijk zo dat je, je Virtual Pro mee kan nemen naar de volgende FIFA? Want wij hadden altijd een super dikke Pro in '10. En ook in FWC bij CYC, 83 of 82 :+.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ajax speelt ééécht heerlijk

    [​IMG]

    Verlies eigenlijk nooit echt met hoge scores. :eek:
    Het is gewoon heerlijk om te scoren door een actie die jezelf in gedachte had, inplaats van een lucky goal _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waar kan je de uitslagen van online matches vinden? :eek:

    Vind Ajax trouwens ook heerlijk spelen, Suarez is eindelijk een keer goed gemaakt. Speelt heerlijk die vent.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Team Used Final Score Team Faced Opposing Player
    Besiktas JK 2 - 1 FC Barcelona Dec91
    Villarreal CF 1 - 0 Valencia CF anglico_12345678
    Zenit St. Petersburg 6 - 0 CSKA Moskva manghoe
    FC Schalke 04 1 - 1 Bayern München criptoniet
    FC St. Pauli 2 - 2 SC Freiburg rONALDo1277
    Besiktas JK 2 - 1 Real Madrid danielz_92
    Besiktas JK 0 - 3 Manchester United D234D234
    SL Benfica 1 - 1 FC Porto D234D234
    Cruz Azul 4 - 0 Corinthians manelote1986
    Trabzonspor 2 - 1 Panathinaikos FC Thomas_GR

    Gaat lekker, vooral toen met Zenith \o/
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Stats zien er netjes uit hoor, zeker met Ajax, tegen de 5 sterren teams. Lijkt mij dubbel genieten als je dan wint ;)
     
  10. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer doen we toernooitje hier op XW?
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Damn, Real Madrid keep it real.
    Speelde net tegen een gozer die letterlijk elke keer naar C. Ronaldo ging passen.
    Naar buiten en vervolgens voorgeven op C. Ronaldo -> Goal
    Nog een x -> Goal
    LB + Y op C. Ronaldo -> Goal

    Het was 3 - 3, en voor het eerst in mijn leven maar voor gelijkspel gekozen ondanks dat ik het meestal laf vind. (hij koos ook voor gelijkspel trouwens. :+)
     
  13. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je opstelling met Ajax? Vind El Ham echt 3x niks dus heb hem eruit gehaald en Suarez in de spits gezet, Eriksen op de zijkant met Sulejmani en Emanuelson invaller/basis
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Bespaar je de frustratie en speel gewoon niet tegen zo'n teams. Genoeg mensen die met mindere teams willen spelen.

    Had net een leuke wedstrijd. FC Utrecht (ik) - Norwich City.
    5-1 gewonnen, maar het is gewoon veel leuker met zo'n teams.

    Overigens, die SoldEagle (ook hier op 't forum?), serieus.. in 6 dagen 150 wedstrijden spelen? Al zou ik de hele dag geen flikker te doen hebben zou ik het echt niet volhouden om bijna 30 potjes per dag te spelen. Meestal heb ik 't na 3 potjes wel weer gezien.
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha dat is idd wel die hard(en niet weten wat je met je tijd moet)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En reken dan ongeveer 10 min per potje dan speelt hij dus minstens 5 uur per dag Fifa 11. Die hard idd.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Minimaal 12 minuten per potje + 1minuut extra elke wedstrijd omdat sommige mensen zo graag niet op X willen drukken/ingooien/vrije trappen = 15 minuten per wedstrijd.

    :cool:
     
  18. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken die gasten persoonlijk. Veel mensen weten niet dat het 2 broers zijn, relaxte gasten, die dus samen 1 xbox live account delen. Valt dus best mee 150/2 -75/6= 12.5 games per dag. Denk dat jullie niet te snel moeten oordelen. Studeren allebei ook gewoon, zitten op voetbal etc. Dus kan verzekeren dat ze zeker betere dingen te doen hebben dan de hele dag FIFA spelen. Wilde het gewoon even kwijt, aangezien ik vaak zie dat mensen snel hun mening klaar hebben over dudes bovenaan het leaderboard. Terwijl het vaak net zo normale gasten zijn als jij en ik.

    Ik sprak hem overigens laatst over zijn FIFA 11 ranking. En jullie vergeten ook nog de quitters, hij zei van de 10 games quitte er zeker 7 voortijdig.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    12.5 games per dag is nog steeds aardig veel hoor. :9
     
  20. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat veel gasten hier zeker nu FIFA pas uit is rustig 2 uur per dag FIFA spelen. En van die 12.5 games quit zeker de helft voortijdig. Maar ja anyways ieder zijn ding natuurlijk. Men moet zelf weten hoelang hij of zij gamed, ik vind alleen dat je niet te snel moet oordelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina