Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heeft iemand ooit een connectie die beter is dan 1 rood streepje?

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ga me ook inschrijven, eerst nog even wachten op het activatiemailtje van DG.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Die kàn soms in je map 'ongewenste berichten' terecht komen....

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Correctie: dan kan Quagliarella goed afmaken :p.
    Echt een goaltjesdief. Hij loopt dan ook meer dan 1 op 2.

@Tricarico: ik zat heel even in de leaderboards te kijken. Stond toevallig net onder je ;).

Nee, maar mijn balletje is altijd wel groen, dus daar is niks mis mee.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mido is wel een baws trouwens, hij is gewoon 80. 8) Heeft al jaren geen reet meer gepresteerd maar toch hoger dan Suarez en El Hamdaoui!

Net nog een bizarre wedstrijd gehad. 2-0 achter, 2-2 gemaakt, 3-2 voor, daarna nog 3-3, laatste minuut scoor ik de 4-3 maar omdat hij me tackelde ging de goal niet door en moest ik een penalty nemen. Ja hoor, die ging over. :lol:

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Tja bij Konami worden veel spelers gerate op welk team/competitie ze spelen.
    Al zou Suarez nu bij Manchester spelen zou hij gewoon 85 hebben :p.

Net dat alle goede voetballers standaard sneller zijn dat eh.. snelle gasten :p.
    Oftewel, dikke kans dat Vincken een Essien eruit loopt, maar dat komt nooit terug in de stats.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb nu echt een heerlijke (voor mij dan ) aanval:

Rubén- Poepon (die gewoon 70 is als CA) - Naismith

Daarachter Castolyuk op 10 (Oekraiense speler, aardige spelmaker) en Enoh (die gewoon de baas op het middenveld is).

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    David, come on in! :D

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    David heeft gewoon wat tegen Turken:+.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gelukkig zitten er in D4 minder cheaters! Gisteravond 1tje gehad. Wat je moet doen: voor de eerste eigen goal gewoon op start drukken.. En dan wachten :cool:.
    Voor de echte bikkels: stuur nog een leuk berichtje naar betreffende cheater.. Iets in de trend van 'time is money'.
    Ik kon me helemaal inleven hoe die andere gast helemaal gek werd :D.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha nice :D

Ik ga vanavond me team maar eens op de schop gooien, had Quaglinogwattes gekocht op aanraden maar ik kan nog niet aarden met hem. Daarnaast had ik niet goed op de prijs gelet, speelde 3 potjes met iemand van rating 19 in de basis. Je merkt dat ook meteen.

Ik heb nu de volgende dure spelers :

El Hamdoui,
    Huntelaar,
    Quaglinogwattes,
    Devaux ( aanrader ).

13. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond zat ik in playoffs en stond ik met nog 10 minuten op het bord nog voor met 1-0 word de verbinding verbroken en lig ik eruit op basis van mijn van ranking :mad:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja lullig he?! Had ik dus van de week ook.. Echter was dat in de kwartfinales tijdens penalty's. Connectie weg, sturen ze vrolijk een berichtje dat hij door is omdat hij een hogere ranking heeft :eek:.

Wie dat verzonnen heeft mag ook echt een nekschot krijgen bij Konami.. Echt super genaaid.

15. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    .
    Met huntelaar kan je wel redelijk uit de voeten komen die heb ik ook en hij is een echte goaltjes dief

16. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Pfff niet te geloven... wil ik proberen MLO te doen. Jahoor NAT Strict:{ Heeft dit dan temaken dat ik een automatisch IP heb? omdat hij hem dan elke keer veranderd?

Edit: Dan doe ik de xbox test en zegt hij dat er geen enkel probleem is. En nu kan ik opeens spelen.. ik snap het niet meer met dat NAT maar ben wel weer blij:D

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja de Hunter is een blijvertje, over de rest ben ik nog niet uit :) Verslavende shit, zit de hele dag te bedenken wie ik ga kopen, hoe ik ga spelen etc. :)

18. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie was wel dat ik in totaal 600000 had gepakt en dat ik als troost net genoeg had om stuntelaar te kopen.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja he! En dan denk je, aha dit is hét team. En dan speel je kut en ga je weer dingen omgooien :D.

Alleen weet iemand al hoe je formations kan stocken? Als ik nu wil overschakelen naar mijn 442 moet ik helemaal vanaf de hdd laden. Vroeger kon je iets van 3 formaties per team opslaan. Is dat weg?
    @macdaddy: ja je krijgt redelijk wat geld. Ik had laatst 700.000 met een competitie voor het halen van halve finale geloof ik :D.

20. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Idd ik zit nu ook te bedenken hoe ik mijn middenveld beter kan gaan formeren

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina