het aanschaffen van een iPad is voor mij wel heel dichtbij nu. toch enkele vragen nog:
1) hoe zit het met de accu in het echt, als je html5 (filmpjes) kijkt vreet hij dan de accu snel leeg net als Flash?
Accu is goed. Heb de exacte tijd nooit gemeten, maar de beloofde tijd van 8/9 uur haalt hij.
2) Wanneer komt de ios4 update echt voor de ipad? of kan je ook via internet aan een goedkomende versie al komen?
In november komt iOS4.2 voor iPad uit. Je kunt nu al de Beta draaien, die is her en der wel te vinden.
stel ik neem de 3G versie, kan ik dan uit mijn iPhone 3g de simkaart halen en deze in de iPad stoppen en dan internetten via mijn vodafone blox abbo of gaat dat niet?
Ja, dat gaat.
4) als je de camera connection kit koopt is het dan zo dat hij de foto's van een canon eos400d exact zo overzet naar iphoto of verkleint hij de foto's wel? De fotos uit mijn cam zijn best groot van bestand dus dan zit het geheugen van de iPad zo vol?
Hij zet gewoon de RAW bestanden over.
5) Het laden van de iPad hoe lang duurd dit, en kan ik ook gewoon de iPad rechtstreeks laten laden aan de stopcontact? zoals ik met mijn iphone ook doe? ( apple kabel naar een stekkertje die zo stopcontact ingaat...)
Ja, dit kan
ik hoop dat jullie mij deze vragen kunnen benantwoorden.
Klik om te vergroten...