Heb de Collectors Edition gereseveerd en ik hoop de game snel te hebben. Ik hoop trouwens wel dat de normal en de collectors edition tegelijk komen en niet zoals bij Enslaved op aparte dagen.
Donderdag even langs de MediaMarkt, Bart Smit en FreeRecordShop. Ik denk dat ze 'em dan toch wel kunnen verkopen.
Iemand het spel al zelf in de winkel zien liggen? Ik ga morgen zelf eerst naar de Intertoys en donderdag naar de andere winkels.
Ok, tof! Ik hoop echt dat ik hem morgen al kan spelen! Ik heb wel nog wat proefwerken deze week, dus meteen uit school leren zodat ik snel klaar ben.
Ik hoop dat er morgen/donderdag al reviews online staan. Ik ben er toch wel benieuwd naar (ookal koop ik het spel ongeacht de reviews).
Niks bij de Intertoys, heb ook niet gevraagd though. Ik denk dat ik maar gewoon tot vrijdag zal wachten.
Als je m zeker morgen wilt http://www.consoleshop.nl/product/112343/naruto-shippuden-ultimate-ninja-storm-2-xbox-360.html
Thanks! Ik heb hem daar besteld! Ik ben alleen morgen niet thuis, dus ik hoop echt dat ze het spel door de brievenbus gooien.
Ik heb hem net ook bij Mediaoffer besteld. Hopelijk dan vrijdag in huis. Met addiscount maar 42 euro kwijt.
Zo ben net thuis van Gamemania en heb de Collectors Edition die ik besteld had gelukkig kunnen meenemen.
Zit er in dit deel nou ook gewoon een story lijn , ja hoe zeg je dat, dat je gewoon kan rondlopen in een stad enzo. Ik heb ooit eens het eerste deel gespeeld en vond het toen erg tof,
Heb de game zelf nog niet gespeeld maar als ik de previews en trailers mag geloven loop je wel weer door konoha heen om dingen te doen. Ik ga de game zo spelen en laat dan even wat weten.
Game even gespeeld. Ja loopt inderdaad gewoon door konoha heen als je iets moet doen en je kan praten met verschillende npc's. Je moet ook dingen verzamelen waar je in shops weer dingen mee kan samenstellen enz. Ik ben gestopt na het gevecht met kakashi. Wat ik wel vreemd was dat mijn code voor Minato niet werkte. Na 3x overnieuw te hebben gedaan blijft er invalid code staan...Kan het misschien zo zijn dat het nog niet kan omdat de game nog niet officiëel uit is en dat daarom minato nog niet live staat?