[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt echt doodziek van die kneuzen bij Sony.

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Begin je nu weer?

3. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Blijkbaar niet.

Ik voelde het ook wel een beetje aankomen,
    Want had het spel begin November uit moeten komen dan hadden we voor eind vorige week al een ''The game is Gold'' mededeling moeten krijgen.

Anyway het maakt de volgende reply die ik vandaag van Mediaoffer kreeg ook overbodig:

4. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Same here.
    Vraag ik me dus ook af...
    Hoe kan je in godsnaam 3 weken van te voren nog uitstellen...dat hebben ze toch wel eerder aan moeten zien komen lijkt mij...maarja...er staat iig nog Before Christmas...hoop ik nog de kerst van dit jaar.

5. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er ook maar de ballen van. Zeker als je leest dat de grotere outlets al beschikken over een review copy.

Enige wat ik kan bedenken is de release van Black Ops (in Amerika dit geval). Die overstijgt MW2 in pre-orders.

Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Black Ops (En dan heb ik het enkel over de PS3 versie.) Schijnt meer dan 3 keer zoveel Pre-Orders te hebben dan GT5.

En dat zou voor Sony inderdaad een paniek reden kunnen zijn tot uitstel van GT5,
    Al is dat moeilijk te begrijpen omdat een FPS en Racesim nu eenmaal geen directe concurenten zijn.

Maar men moet niet vergeten dat de markt nu eenmaal niet draait om ons hardcore (Twee of meer games in de maand kopende) gamers, Maar om de casual (Één spel in de maand, Of zelfs één spel in de twee maanden) gamers, En die kiezen blijkbaar dus massaal voor CoD Black Ops.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1 , hij is betaald en komt wel wanneer hij klaar is. Vanaf eind oktober is er genoeg anders te spelen.

(al is het wel een beetje genant natuurlijk om nu nog een vertraging op te lopen)

Maar daar veranderd een maand uitstel niets aan. 1/3 van de Pre-orders van Blackops is volgens mij nog steeds een zeer respectabel aantal. GT5 moet HET racespel op de PS3 voor de komende jaren worden. Die zijn niet zo afhankelijk van hun releasewindow als sommige andere spellen.

Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Persoonlijk denk ik dat de game gewoon af is (is al gold volgens mij). Maar dat er waarschijnlijk een Logistiek probleem is.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als hij gold zou zijn zou dat al wel bekent zijn, zoiets is niet makkelijk geheim te houden.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sites hebben toch al een Review copy en het was 20 dagen voor de release? De game is zeker wel Gold denk ik. :)

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oe, nou moet je snel naar GTplanet gaan.. de meltdowns daar zijn legendarisch! :)

Het is wel jammer, maar de pre-order blijft staan en hij komt vanzelf wel nog dit jaar.. genoeg games en als je al zooo lang wacht kan een maandje er nog wel bij.

Ik denk dat ze luisteren naar mr bubbles en nu nog een maand extra nemen om alle motor geluiden te verbeteren ;)

12. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoef je mij niet te vertellen hoor, Ben mij daar al jaren van bewust.
    Misschien een goed idee om het samen eens duidelijk uit te gaan leggen bij Sony?
    Want die schijnen het niet te snappen.

Als het inderdaad uitstel is omdat het spel niet door sony's Certificatie kwam (Teveel bugs?) Dan is het een kwestie van een paar weken uitstel. (Tijdje bugfixen en dan her-Certificeren.)

Maar als er meer achterzit? (Dat het spel gewoon nog niet af is.)
    Dan kan het gerust maanden worden.

En als het toch echt komt omdat Sony vreest voor het succes van CoD BO dan moet Sony zich toch echt heel hard gaan schamen.
    Want dan is het Sony Playstation tijdperk wat mij betreft echt voorbij.

Immers een gamer die CoD verkiest boven GT5 is dat wel een verlies voor Sony en PD?
    Die gamer kiest immers voor wat het populairst is op dat moment en niet waar zijn passie ligt. (als die gamer al van racegames houd.)
    En was Gran turismo niet een serie bedoelt voor mensen met een passie voor race games?

Immers de gamer die kiest voor wat op dat moment het populairst is, Is ook een gamer die toch geen DLC zal kopen in de toekomst (Als er al sprake is van DLC voor GT5.) En dus een gamer waar verder geen geld aan te verdienen is.
    Is die gamer dan nog wel belangrijk voor Sony?

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

:emo:

:lol:_O_

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hhaa nog een keer uitgesteld _O_. Dan wisten ze dit al zeker wel een maand terug dat dit het niet ging halen. Hij moet anders alleen gold gegaan zijn.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mijn god, de ergernis... :F:

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Raap me op. :lol:

17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Tjonge jonge... Wat zijn ze weer lekker bezig daar bij Sony / Polyphony Digital =(

Had de bestelling van een stuurtje al op de planning staan, nou die kan ik dus nog mooi paar weken (maanden?) uitstellen! Prutsers... _0/

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel een maart 2011 release datum aankomen.. :)

Maar als je dit zo leest:

http://www.gtplanet.net/gt5-missed-production-window-by-only-3-days-sony-determines-new-dates/

Bitter zeg.. maar dan zou het niet al te lang meer moeten duren.. sony weet wel hoe ze het moeten verprutsen af en toe.

Het zet je wel aan het denken: mischien 1 grote marketings-truuk?
    Ook al is het wat negatief, het haalt wel de kranten en alle game websites. en dan komen ze zo doodleuk aan dat GT5 maar 1 week is uitgesteld, en is iedereen weer blij.. dan gooien ze een demo op PSN en dan is het helemaal weer in orde.

En al dat positieve nieuws brengt ook veel aandacht weer.. best slim toch?

Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En hier heeft u het.

Je deadline missen op 3 dagen klinkt misschien niet ernstig, maar als dit aan het begin van het logistieke proces is hebben de andere partijen ook weer een gemiste deadline.

Zo kan het hele proces een vertraging op lopen van 20 dagen of misschien wel meer omdat de deadline aan het begin van het proces op 3 dagen na is gemist.

Als een associate dit zou verklaren vind ik het echter vreemd dat dit niet eerder aan het licht is gekomen.

20. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Las dit van iemand op GTplanet.

'' ony have a very busy production line , I will give you an example of how it could have gone

PD probebly had the line for 5 days to make all the disks need so now they only have 2 days as they were 3 days late this means that they are short 2 days but as sony's factory is busy and the nearist gap for PD to use it is in two or so weeks time, so PD won't have enough stock untill they get the rest of the disks in the new slot.

Hopefully you understand? ''

Opzich best logisch, maar nog steeds super zuur.
    Ben allang blij dat het niet over een technisch probleem gaat in de game zelf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina