Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net Gameoffer.nl gesproken.

    Hij wordt pas morgen verstuurd omdat zij als release date a.s. vrijdag hanteren....:mad:
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan zien ik hem vrijdags wel verschijnen :+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Waar kan ik een sollicitatieformulier vinden? :+
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Media Markt Arena heeft em en ligt in de winkel ook
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game ( de MP dan)

    _O_
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna klaar met werken en dan ook ff lekker doorgamen vanavond , ben er erg benieuwd naar :)
     
  7. Momellow

    Momellow Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor MM Breda blijft weer achter....half uur geleden mocht hij bij hun nog niet verkocht worden...
     
  8. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    welke cod is na cod 4 nog vernieuwend geweest dan:+ je mag de game kut vinden maar kom dan met goede argumenten zeker aangezien je de game niet eens gespeeld heb
     
  9. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij kiest spellen omdat ze veel gespeeld worden? vind ik wel een slap excuus en daarbij is een het juist ook een nadeel zo een gehyped spel, dan ben je gegarandeerd van knerpende veel te dikke engelse kutkoters die huilen als je gewoon speelt ipc van quickscope of noobtube

    begrijp me niet verkeerd heb ook met veel plezier cod gespeeld, mw2 wat minder dan en zal bo ook weer kopen maar alle games worden online gespeeld, ik speel zelfs nog rainbow en ghost recon mensen zat..
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind persoonlijk deze MP erg goed , het is ala cod de mappen , maar wel met de DICE feel , en laat dat net mijn favo MP ontwikkelaar zijn.

    Vind de mappen erg vet moet ik zeggen ,je kan vele kanten op ,daken en zijweggetjes !
    Ik kreeg weer een beetje het gevoel dat ik Desert Combat aan het spelen was.
    En dat is een HEEL goed ding !!! ( Dat was een mod van BF1942)
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik zie het juist als + punt, dat de meeste op de nieuwe CoD wachten. Laat de mainstream lekker daar de gameplay blijven verzieken, die kom je dan in ieder geval minder tegen in MoH ;)
     
  12. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat voor cijfer zou jij hem geven dan? En is het net zoiets als bfbc2?
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij, het is wel fijn als er anderen zijn die een spel online spelen. Bij Supreme Commander 2 kan ik soms 20 minuten zoeken naar een potje. Bij UT3 zijn nauwelijks mensen online. Hoe 't bij MOH zit, vast een stuk beter.

    Ik houd verder btw ook niet van kut koters @ MW2, beter zelfs, ik vind heel mw2 niet echt zó.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    OMG wat is de SP kort zeg:eek:
    Hij is wel echt super tof alleen hij had zeker 2 keer zo lang gemogen. Ben er in een kleine 4/5 uur doorheen gegaan op medium en dan alle cutscenes gekeken en hier en daar paar keer dood gegaan.

    Erg jammer want kort maar krachtig is wel van toepassing. Dit is denk ik wel de tofste SP die ik dit jaar gespeeld heb(Oke, misschien gedeeld met Reach)
     
  15. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de multiplayer geniaal. Eerste potje meteen 27-1, voor de mensen die online spelen voeg mij maar toe: Roca NL
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    De naam Taliban is niet verdwenen uit mijn game versie. Heb het al zeker 2x keer gehoord, waarvan 1x overduidelijk aan het einde van de eerste missie.
     
  17. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Moddervet de MP!!! Helaas nu even mijn controller neer moeten leggen omdat de vrouw des huizes Guitar Hero wil spelenO-)
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die naam is alleen veranderd bij de multiplayer (text) denk ik.
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    even een vraag, ik heb die Tier 1 edition gekocht maar hoe zit dat nu online, ik snap er geen hol van, ik zie ook nergens dat ik Tier 1 online ben ofzo wtf :confused::confused:
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je enkel een andere verpakking en een paar wapentjes meer of sneller vrij gespeeld.

    Wat dacht jij een heel andere outfit dan de rest?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina