FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel wedstrijden spelen is gewoon triest. Zoek een leven ofzo, kan me dat echt niet voorstellen. Na 5 potjes op één dag kan het gewoon al niet meer leuk zijn.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jawel joh, kan er makkelijk 10 per dag spelen als het goed gaat. Heerlijk, op een vrije dag.
     
  3. thuuske

    thuuske Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus word er een beetje gek van. Speel legendarisch met tottenham. Sta wel ruim bovenaan maar word er gek van dat die steekpasses niet aan komen.

    Kijk ik snap dat ze dat verandert hebben, maar bij mij komt er dus echt 0,0 van de steekpasses aan. Als hij zacht moet rammen ze hem naar de buitenste speler, moet hij hard en diep gaat hij zacht richting de dichtstbijzijnde man.

    Be a pro is niet leuk, de AI van je medespelers is zo verschrikkelijk zwak.

    Het enige leuke is met je maten een pot spelen. Toch niet echt wat ik verwacht had na fifa 10
     
  4. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Romero, held:

    http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/42150619

    Was trouwens wel vaag: Ik was met Falkenburg doorgebroken en hij liep met een verdediger achter me aan. Spelers waren met elkaar in duel en ik werd een beetje gehaakt. Al was het niet ernstig want Falkenburg bleef gewoon doorrennen en ik schoot vanaf +-20 meter in de kruising. Maar toen floot de scheidsrechter af en kreeg die verdediger rood en mijn doelpunt werd afgekeurd...
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  5. Scorpiono

    Scorpiono Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden Fifa10 en Fifa11 beter om kunnen draaien.

    - Passing is bij Fifa10 stukken beter.
    - Scheidsrechters fluiten voor alles, en snapper er soms helemaal niks van. Beter in Fifa10
    - Bij een tackle raak je 50% van de gevallen de bal meteen weer kwijt en andere 50% van de gevallen is het vrije trap. Beter in Fifa10
    - Als spelers liggen blijven ze uren liggen. Beter in Fifa10
    - Zelfs het commentaar is beter in Fifa10
    - Truckjes doen is hier stuk lastiger
    - Keepers zijn stukken beter in Fifa10 dan in Fifa11
    - Online spelen was ook leuker in Fifa10 en beter.
    - Strafschoppen zijn kut

    Compleet de plank misgeslagen door makers. *Gaat lekker potje fifa10 doen met vrienden*
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  6. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij sla jij compleet de plank mis. Passing en keepers beter in 10? Hell no. In 10 stond je met 3 passen voor de goal. Andere punten van jou kloppen ook niet overigens.
     
  7. Scorpiono

    Scorpiono Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt me overgehaald door je goede argumenten!
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    - Passing in Fifa 11 is echt enorm veel beter dan in 10, in 10 was het veel te makkelijk om snel te tikken, onrealistisch makkelijk...
    - Ik heb me nog geen moment geërgerd aan de scheids eigenlijk.
    - Niet opgevallen.
    - Niet opgevallen
    - Nederlandse commentaar is een drama in Fifa 11, dat was in 10 beter ja.
    - Trucjes horen ook lastig te zijn imo.
    - Niet opgevallen
    - Niet mee eens, ik vind het spannender in 11 omdat je nu veel meer fysieke duels hebt, en dat ping-pong passen uit 10 niet goed meer werkt.
    - Zijn anders, maar kut ? Nee.
     
  9. thuuske

    thuuske Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie die rooney trucjes doen die ik nog nooit op een voetbalveld heb gezien. Neemt de bal recht vooruit en draait 270 graden:confused:. Zwaar onrealistisch, zoiets bestaat gewoon niet.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zal ik ze dan maar allemaal gaan beantwoorden, als je dat zo graag wilt :D.

    Okie :).
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind toch wel dat die steekballen over de grond te vaak worden geblokt. Het moet gewoon met LB+Y en dat is weer te makkelijk gemaakt. Ze hadden hier iets meer balans in moeten krijgen. Online is gewoon nog KUT maar verwacht dat dat beter wordt. Buitenspelregel werd in FIFA 10 beter uitgewerkt wat ik erg raar vind. En clubs is er ook op achteruitgegaan. Geen kleedkamers meer waardoor je niet meerdere games tegelijk kan spelen bijvoorbeeld.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zie de trick en filmpje van Berbatov die het in het echt doet vanaf 0:16.

    [yt]CVOUWkYjDak[/yt]
     
  13. Scorpiono

    Scorpiono Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht dat ik teveel overdrijf, maar ik vind Fifa11 alsnog de naam Fifa11 niet waard, eerder Fifa10,5.

    Net als dat commentaar, je mag toch verwachten dat als je een spel koopt met Nederlands commentaar, dat het gewoon goed klinkt
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als ik EA was zou ik daar ook het laatst aan werken hoor. En tja, FIFA 09 vond ik al vreselijk qua NL-commentaar. Daarna nooit meer gedaan, gadverdamme.

    Engels commentaar _O_.
     
  15. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles gaat gewoon lastiger dan FIFA10 daarom vind je het niet meer leuk :emo:
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nouja, lastiger kan je het niet echt noemen.

    Het is eindelijk realistisch, je hebt nu gewoon skills nodig om te winnen. En niet elf man op het veld die de bal even snel rond kunnen kaatsen als een professionele ping-pong-chinees. :b:
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Je spreekt jezelf nu een beetje tegen. Het is nietmoeilijker maar je hebt wel nu skills nodig en in 10 niet. Dat maakt het dan toch lastiger?

    Leuke avatar btw ;)
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, skills heb je niet nodig hoor. Gewoon geluk. Net weer, speel ik zo'n gozer helemaal weg, alleen lijken mijn spitsen opeens compleet scheve poten te hebben, echt alles 1op1 ging naast, over in in de handen van de keeper. En dan heeft die gast twee lelijke counters, en je verliest met 2-1 :emo: Kutzooi.
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Word er nu wel schijtziek van kut EA. 92e minuut gaat hij eruit 0-3 loss terwijl we 2-1 voorstonden. Hoe meer we nu spelen met clubs hoe lager we komen hierdoor. Ik denk dat we van de 30 losses 25 keer de verbinding ofzo eruit is gegaan.
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Damn, had net wel een spannende wedstrijd.
    Ajax - Real (jaja, ik heb nooit zin om terug te gaan :+)

    Ik had het merendeel van de kansen aan het begin, maar hij scoort met C. Ronaldo (wie anders?) een kopbal die er normaal nooit in zou gaan.. naja. Vervolgens gaat hij beter spelen en hij is zo schijt irritant om constant gewoon mijn man voorbij te lopen (jaja, dat kan ook in FIFA 11!) vervolgens ga ik aanvallend spelen en scoor ik met wie anders dan El Hamdaoui (die gozer scoort echt vaak met een kopbal) een kopbal dus. Ik kwam er maar gewoon niet doorheen en in de verlenging was het mijn taak om het tot de penalty's te redden. (met wat moeite lukte dat)

    We schoten echt allemaal raak.. en daar kwam dan.. C. Ronaldo.. haha, ik zat echt te hopen dat die gozer zou missen. En als ik iets hoop, gebeurd dat ook. :cool: C. Ronaldo knalt die bal keihard over.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina