[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind ook dat snipen, Swat en Slayer gewoon totaal verschillende disciplines zijn.
    Ik kan wel goed zijn Swat maar in Slayer merk ik er inderdaad ook bar weinig van, je hebt gewoon andere "skills" nodig.

*Hahaha, ik heb het HELEMAAL gehad met Arena, team doubles was tof totdat ze Slayer Pro eruit hadden gehaald.
    Nu maak ik ze CONSTANT 1 shot en gaan ze snel in armour lock, en komt zijn teammate eraan gerushed om te helpen, FUCK DAT.

Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Kan me iemand uitleggen waarom ze in godsnaam slayer pro uit Team Arena verwijderd hebben?
    Voor mij geen Arena meer.

Doe mij maar Team slayer of Swat en in de toekomt Team snipers en MLG :p

3. Forty

Forty Guest

Kijk je al uit naar Black Ops?

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    speel dan ook geen arena in je eentje :+
    je komt bijna altijd een party van 2 of 4 tegen daar ;)

heb de multi al 3 dagen niet meer aan geraakt morgen weer hoop ik :9
    moet the package en the pilar nog ff fixen op legendary }:]

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Waarom wordt iedereen dit spel opeens zat? 8) Van de vaste groep waarmee ik steeds speel peert bijna iedereen hem of ze zijn swat allemaal beu.

Ik heb mijn lijst weer opgeruimd dus als er hier nog mensen zijn die liever swat spelen dan al de andere modi dan kan je me adden :)

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Ik durf niet meer :+

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik weet niet of je mij ook verwijderd hebt ?
    anders join ik je morguh wel even als ik done ben met de campaign :)

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Haha 8) Mij hoor je er toch niet over, ik heb vandaag ook potjes verloren waar ik +10 of beter stond en waar teammaten -10 of lager hadden, zal me verder een zorg zijn. Ik speel toch niet om te winnen als het niet op objectives aankomt maar dat is ook omdat ik niet het idee heb dat je bonussen mis loopt bij verlies.

Vandaag wel mijn 2de extermination gehaald op Reflection. Het stond 45-47 en ik had de laatste 5 kills waardoor we alsnog wonnen. 1 assassination en daarna kwamen er direct 3 de gang in lopen > overkill > extermination en de laatste spawnde onder de trap, was best episch :cool:

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zoomen jullie weleens in bij SWAT? Ik moet wel, bij alle Halo's. Mij lukt het nooit om accuraat te schieten op afstanden zonder in te zoomen. Het is allemaal gewoon net te klein voor mij.

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zelden, alleen op Powerhouse en Pinnacle doe ik het en af en toe op andere levels voor cross map schoten. Op maps als Reflection en Asylum is het meer in je nadeel dan in je voordeel om te scopen.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zelf wissel ik af van 2 tactics. Crouch + Scope of Bunnyhoppen + No-Scope. Het hangt natuurlijk af van welke map ik speel. Blijft geniaal dat de meeste spelers je niet eens weten te raken wanneer je aan het springen bent. Opvallend is dat ook maar 5% doorheeft hoe effectief Bunnyhoppen wel niet is.

Iemand trouwens nog tips hoe ik het snelst 20 elites kan killen in firefight? Volgens mij duurt dat echt zoiets van 4 a 5 matches voordat ik hem heb. Daar heb ik helemaal geen zin in. :F:

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Bij Rocketfight (geen score attack maar gewoon met z'n 4en) had ik er 13 afgemaakt, de laatste 7 met sniperfight.

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Het is ook wel heel veel mazzel hebben. Echt iedereen gaat voor de elites en de kleine grunts worden allemaal met rust gelaten.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oke dan valt het wel mee. Maar je hebt maar een wave met elites toch? Eerst de grunts, daarna jackels, dan brutes. EN op het laatst komen er een paar elites langs. Ik denk dat ik er gewoon aan ga beginnen. Als ik op de helft ben ben ik wel gemotiveerd om verder te gaan.

Ja zo denk ik er ook over. Ik ga gewoon score attack doen.

Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  15. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist totaal niets met SWAT. Ik speel het af en toe wel, gaat meestal ook goed, maar het geeft me een beetje dat CoD gevoel, en dat wil ik niet8) Doe zelf voornamelijk Team Slayer en Doubles Arena met een zwitserse gozer uit me FL. We winnen bijna altijd dus dat is mooi:thumbs: En als ik in me uppie speel is het vaak Team Objective.

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik deed score attack op courtyard maar kreeg er maar 4, de rest was allemaal brute. Toen ben ik maar firefight gaan doen (rocketfight) en ik had er direct 7. Het koste mij ook 4 potjes maar vooral rocketfight gaat toch super snel dus dan boeit het niet zo.

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Vond de challenges trouwens weer lekker in verhouding..... not.

Echt de ene x krijg je voor iets simpels 2000cr en dan weer voor iets lastigs veel minder!??:F:

De missie en de elites waren iig weer lekker makkelijk. 3 potjes firefight (net afgemaakt) en de missie ff doorrijden naar het einde en dan die elite opruimen...vond ze overigens niet echt veel sterker met de skull aan.

@Cookie: Waar vind ik godsnaam SWAT!???? :x

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zeker!:thumbs::+

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Team Swat playlist.

20. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde.. Soms denk ik... nu ben ik echt goed bezig. En het volgende potje bak ik er nix van en heb je een K/D spread van -7 ofzo :'-(

Het boeit me eigenljik niet heel erg veel. Als ik maar lol heb. Soms wordt ik gekilled door een lompe actie van mezelf en lach ik me kapot. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina