Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet ik niet hier had ik ook last van speelde ik gelijk tegen een D5 ik had nog lagere punten dan hem en er gingen bij hem iets van 10 bij en bij mij 10 eraf..
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dan moet het wel heel gek lopen... Als je het vast zit (ie 16 spelers, niemand kunnen kopen en niemand verkopen) moet je je team resetten.
    Voor de zekerheid heb ik altijd gewoon 17 spelers (oftewel minimum + 1) zodat ik nooit voor verrassingen kom.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Scenario kan ook niet nu ik erover nadenk. Door het kopen van die speler krijg je er natuurlijk sowieso 1 bij waardoor je er meteen 1 kan verkopen.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Stel na een disconnection ;).
    Heb bv wel 1 keer gehad dat ik net genoeg geld voor een comp had, en toen maar lieft 2102 euro overhad 8). Toen de competitie was afgelopen natuurlijk wel zat geld.
     
  5. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok,ik ben een nieuwe OF aan het downloaden die je afgelopen weekend gaf,dan maar eens kijken als het gaat :9
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel op het moment zo:

    -------------------El Hamdaoui(CF)-----------------------------
    ---------------------------------Juan Pablo Pino(SS)------------
    -------------Elia(SS)-------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------(AMF)Autret------
    -----------------Ramires(CMF)-------------------------------------
    ----------------------------Tarkasali(DMF)------------------------
    --Ruskin(SB)---------------------------------------------El Moubarki(SB)--
    -------------------Douglas(CB)-----------Bruma(CB)---------------------
    ----------------------------Ivarov(GK)------------------------------

    Beetje een zigzag formatie dus. Pino heb ik goedkoop gekocht, maar heeft mij nog niet overtuigd. Hij heeft o.a.:

    78 Stamina
    84 Top Speed
    89 Acceleration
    84 Dribble Accuracy
    84 Dribble Speed

    El Hamdaoui staat nu in de spits, maar ik denk dat ik Pino ga vervangen met hem. Mounir is toch echt meer een SS denk ik. En dan een echte spits kopen, ga ik wel sparen voor Huntelaar oid. Ramires is ook een goede speler, gaat vaak mee op automatisch. Elia is ook wel goed al moet ik wel die truukjes leren om een speler voorbij te gaan. Vaak is het naar binnen snijden en passen op El Hamdaoui. Nu nog een goede AMF,DMF,2 SB's en een keeper vinden. Maar eerst maar 's sparen.

    Wat ik ook niet snap is waarom het nu niet zo goed meer loopt als in de D5 league. Oké ik speel tegen wat hoger maar toch. Misschien omdat me team niet goed in balans is. Eerder kon ik steeds korte combinaties aangaan en dan kwam ik 1 op 1 op de keeper af met een spits. Toen had ik Lodeiro op de plek van Elia als SS, Cahill op de plek van Autret, Espimas op de plaats van Ramires en Mikel op de plek van Tarkasili. Misschien moet ik m'n strategy settings wat aanpassen, zou niet weten hoe though. Maarja feit is dat het niet lekker loopt als eerst.
     
  7. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb precies hetzelfde.. Eerste dag 11gewonnen 1 gelijk in de D5 toen had ik Henry, Yaya Toure en Douglas. Nu heb ik al 7 gekochte spelers maar het loopt minder lekker. Eerst won ik wel eens met 7-0 van tegenstanders waar Henry er zo 5 in schoot.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Heb mezelf ff naar 519 gespeeld. Straks maar proberen in de competitie te komen.
    Moest net tegen ene CELTIC FFM. Hij speelt 451, veel onbekende spelers en Quagliarella in de spits 8). Bijna een kopie van mijn team, grappig. Was echt een hele goede pot, uiteindelijk 0-0 geworden. Later zag ik dat hij 1e in D4 stond dus ik hield er nog wat punten aan over ook.
    Je verdient wel veel geld zeg in D4! Fee is bij mij 64.000 geloof ik, bij winst krijg ik 132.000 8). Gaat lekker zo. Nog eventjes een keepertje kopen en dan is mijn team klaar.
    Weet iemand of tenacity voor keepers belangrijke stat is? En heeft er iemand nog een aanradertje? Heb nu 2 miljoen dus kan wel leuk gaan shoppen binnenkort.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  9. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Crazzz ?

    Ik heb 5-0 gewonnen ofzo? :b:

    tjah, ik had ook soms lag maar niet heel erg ofzo.
    2e gol van Krasic was wel mooi he, in de 16 aan de rechterkant, binnenkant kruising!!
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had dat ook, won vaak met mooie cijfers. 4-1, 4-0, 5-1, 3-0 etc. Vaak scoorde El Hamdaoui ook aan de lopende band en dat is nu ook minder.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Volgens mij is 4-0 mijn hoogste overwinning, win nooit met zulke klinkende cijfers :p.
    Ik moet trouwens echter minder Coach Mode gaan spelen 8). Heb een paar keer meegedaan aan die Coach mode competitions omdat ik boos was dat ik niet in de normale kwam, maar is niet goed voor je stats :p.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff het wil echt niet lukken. Net weer zo'n rot pot. Ga toch maar Elia en Pino verkopen, en haal lekker m'n oude spelers weer terug. (Lodeiro, Zigic, Criscito)

    Ramires houdt ik voorlopig wel ff. Anders wordt hij ook ingeruild voor Cahill.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ongelofelijk hoeveel lag ik heb tegen Nederlanders. Heb het liefst nog Duitsers.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    That's it. Ik ga gewoon lekker degraderen, maakt me niet uit. Eerst maar eens m'n team op orde stellen. Ga weer eens een grote schoonmaak beginnen en m'n 'oude' spelers terugkopen..

    Ongelovelijk hoe frustrerend je eigenlijk kan worden als alles niet meer lukt en elke speler die je haalt geen verschil kan maken. :p
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb maat max 525 punten gehad en had vanmiddag nog 500 punten(dacht dat ikwel meer had). Maar zit wel in 1x in d4. Dacht dat je meer punten moest hebben.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik stond op 527. Kom ik godverdomme 2x dezelfde lagger achter elkaar tegen! Dag punten.
    Naja ik promoveer wel verwacht ik.
     
  17. Nky1988

    Nky1988 Guest

    Mijn bazen 22

    Koval/asenjo (gk).
    V.d wiel/Ramos. (rb).
    Bruma/ bocanegra (cb)
    tulio tanaka/ reid (cb)
    criscito/aanholdt (lb)

    Ramsey/v. Bommel (dm)
    abate/zairi (rm)
    hazard/kroos (lm)
    v.d vaart/k.p boateng (am)

    pastore/hernandez (St.)
    chadli/cahill. (st.)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Doe je goed zoveel spelers al.. Zeker de cheat gebruikt? ;)
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wow mensen mensen ik heb nou toch een keepertje gevonden.. Haha heerlijke stats.. Alle belangrijke keeper stats boven de 81. Alleen op de een of andere manier is die overall maar 77.. Dus veel goedkoper dan andere topkeepertjes :D.
    Ok, alleen nog mn backs upgraden naar 70+ en ik ben een tevreden man.
     
  20. Nky1988

    Nky1988 Guest

    haha Nee geen cheat sterker nog ik heb pes nog niet man :mad: maar deze spelers moet ik hebben
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina