Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ojah nog reageren op competities met MLO......

    3 consequetieve potjes .....

    ik win drie keer op rij (en ik ben geen 5 minuten PES'ser) met 1-0 ik denk nou 9 punten 3 voor 0 tegen..... Kijk ik bij klassement.... sta ik 58e met mijn doelsaldo van de 200 :eek: wtf je gaat mij niet vertellen dat men in 15 min totaal 11 goals voor en 0 tegen maken.....
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kan best dat ze drie potjes met 4-0 of meer hebben gewonnen hoor. ;)
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja en als je cheaters tegen je hebt, kan je dus 3 x met 3-0 winnen ;)

    Ik heb gisteren 2 potjes met respectievelijk 3 en 4-0 gewonnen in 5 minuten :) daarna ging het helaas minder :mad: wel 1 miljoen verdient aan een uurtje competitie :D
     
  4. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tegen cheaters (MLO competitie) speelt, gaat je ranking dan ook omhoog? Dat zou ik jammer vinden, omdat dan je ranking vertekend hoog kan zijn. Daarnaast is het jammer dat je zelf ook op zo'n manier snel geld verdiend. Ik heb al talloze euro's onverdiend verdiend en kan nu genoeg duurdere spelers kopen. Maar dat wil ik niet, omdat ik het geld niet eerlijk heb verdiend.O-)
     
  5. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Als je je eigen team reset dan begin je weer met een half miljoen. Ik heb dat gister gedaan en heb er eigenlijk wel een beetje spijt van...

    Wat bedoelen jullie met cheaters, hoe herken je die?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Pff het gaat toch zo slecht. Gisteren alleen maar lag. Hoop niet dat het aan mij ligt, straks nog een potje proberen :p.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die herken je in een competitie game. Zodra de wedstrijd begint scoren ze drie keer in eigen doel, zodat Konami de connectie verbreekt en beide spelers 90.000 krijgen en er niets gebeurd met je punten.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan ik in MLO nog ergens individuele stats van mijn team zien? Cijfers, doelpunten, assists etc? Kan het zelf niet vinden namelijk.
     
  9. willy480forever

    willy480forever Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    problemen met updates PES

    Hallo!

    Ik heb sinds deze week problemen met de online master league ondanks dat ik de drie updates via extra content heb gedownload. Als ik de online master league wil opstarten dan krijg ik de volgende melding: "Nieuwe updates zijn niet bijgewerkt. Ga naar systeeminstellingen en selecteer dowloads."
    Bij de systeeminstellingen van het PES menu staat geen download optie bij. Ik weet dut niet wat ik verkeerd doe en waarom ik nu niet meer online master league kan spelen.

    Heb alles ondertussen wel 3x opnieuw gedownload, maar blijf hetzelfde probleem houden. Iemand van jullie ook deze problemen? Of iemand die weet wat ik verkeerd doe of kan proberen?

    Ik ben radeloos...
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja bij squad list.. Dan zijn er 7 tabbladen te bereiken met RT/LT.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Begin je in een nieuwe divisie weer op 500 punten? En bij hoeveel punten promoveer je?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nou nou ik geef het op. MLO is onspeelbaar geworden voor mij?! De lag is niet te overzien. Ik heb helemaal niets aan mijn instellingen veranderen. Laatste 10 gespeelde poten waren gewoon niet te doen.
    Schijtziek word je er van.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had gisteravond ( rond 23.00 - 00.30 ) nergens last van.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik snap er niks van. Ik heb niets veranderd! Mijn ports staan open, alleen is mn NAT Moderated.. En toch dikke lag. Verpest wel de fun voor mij kan ik je vertellen. Straks degradeer ik nog naar D5 :emo:
     
  15. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke stats zijn belangrijk voor het nemen van vrije trappen?
     
  16. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Oke, ik heb nog geen competitie gedaan dus ben het nog niet tegengekomen. Klopt het dat die tijden ook niet kloppen van de competitie? Ik kom er namelijk nooit in, kan alleen maar Quick Match doen.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Kloppen wel, gisteren de ML Open gedaan, van 23.15 tot 00.20 :) Niet doorgegaan, wel een miljoen verdient :)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    FK accuracy en swerve vooral.
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Lijkt me echt tof. Ik ben nu al verslaafd en heb nog geen eens een competitie gedaan. Heb nu met mijn nieuwe MLO team vd Vaart Huntelaar en Stekelenburg. Hoop dat Maarten ervoor kan zorgen dat ik niet meer van die kutgoals tegenkrijg.
     
  20. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zal ik daar eens op letten. . . Heeft iemand al een vrije trap gescoord? Ik schiet hem namelijk of in de muur of over. Heb ook geprobeerd met zacht shot, maar dan lukt het alsnog niet. . . .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina