Ik gewoon via de officiele southpark site, de Duitse. www.southpark.de Daar kan je de afleveringen ook gewoon in het engels kijken en ze staan daar altijd dagen eerder dan in Nederland
Niet? ow damn dan hebben ze dat aangepast. Vanuit Nederland kon het eerst nog wel. Gelukkig staat hij hier ook al: www.watch-south-park-online.com
www.xepisodes.com doet het hier ook altijd prima Genoeg andere oplossingen. Jammer dat southparkstudios niet gewoon vrij is gegeven.
Ok, de nieuwste aflevering is echt het beste van het hele seizoen! Echt, ging helemaal stuk!!! Stan's pa is ook weer zo geniaal, is ie een vlinder, loopt ie andere vlinders te batsen.
Aardige aflevering Spoiler Ik vind alleen altijd de kleine dingetjes grappiger dan de in your face grappen zoals dat DP gebeuren. Zo vond ik die orka op de maan briljant en het moment dat Cartman tegen Butters zegt dat ie z'n eigen stront op moet eten kwam ik niet meer bij
Ik vind het tot nu toe allemaal een beetje tegenvallen. Ik wil weer het southpark van ouds. Dat Cartman mensen hun ouders laat opeten, dat soort dingen.
Dat zou ik ook het liefste willen, maar dat gaat waarschijnlijk nooit meer gebeuren. Daarom ben ik ook al tevreden als er wat oude South Park humor in zit zoals die 'You have poop don't you?' opmerking