Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoop dat ze die cheaters nog kunnen aanpakken. Zo'n team als wat chinaski zegt is niet normaal en nieteerlijk om tegen te spelen. Iedereen die 2 of meer keer 3-0 aan eigen doelpunten heeft Gemaakt moet het team van gereset worden.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb nu Cardozo en nog een speler weg gedaan en daarvoor Enoh en Lodeiro er voor terug gehaald. Enoh speelt erg fijn, je merkt het verschil meteen. Lodeiro speelt ook wel aardig, gretig maar ik zoek toch iemand die goed van afstand kan schieten en een betere steekpass kan geven. Maar voor nu is het wel een fijne speler. :)

Het nu ook gelijk een stuk beter! Heb me formatie aangepast naar een 4-1-2-1-2 formatie, niet dicht op elkaar en heb de tactiek ook gewijzigd. Tot nu toe 3 gespeeld, 3 gewonnen.

En scoorde net erg fraai de winnende treffer met Lodeiro, zal hem zo uploaden en plaatsen!

Die tekst boven in het MLO klopt ook vaak niet hoor, staat er net iets van; "xDaz places himself at the last four of the D3 cup". 8)

Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  3. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe spelen jullie kwa tactiek ??

Ik ben echt nog steeds zoekende naar een goeie tactiek, ik speelde eerst de heletijd met een heel smal veld en alles door het midden maar dat werkt niet echt meer en ben het ook wel zat nu.

Maar wat is een beetje een goeie tactiek?

Ik heb vooral in het middenveld sterke spelers :

Altintop
    Lucho
    Enoh

Voorin :

G. Pedersen
    Toivonen
    castolo

Weet iemand een goeie tactiek ?

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien een beetje Ziets als dit:

---------------------Toivonen-------------
    ----G.Pedersen----------------------------
    ------------------------------------Castolo

-----------Altintop------------------------

----------------------------Lucho---------

-----------------Enoh---------------------

Dan heb je een vrij compact middenveld en een brede aanval zo een beetje als Barca speelt. Ik weet niet echt of die stijl je ligt maar zo heb ik ook een tijd gespeeld maar speel nu 4-4-2 met een ruit op het middenveld.

5. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga denk ik ook Pro Evo halen ook al speel ik met Fifa nu, dat Master League gebeuren is zo vet gewoon :D

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Eventueel interesse in een ruil? Ik verwacht nog een 2e kopie van Pes 2011 en zou die wel willen ruilen voor je fifa 11 :)

Moet je nog wel wat geduld hebben. Weet niet precies wanneer de game binnenkomt.

7. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah ruilen niet allebei speel ik ze gewoon ^^

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik merk wel hoe meer ik speel dat de steekpass ietsjes overpowered is. Vaak zie ik ze al van mijlenver aankomen, maar omdat ik bij het veranderen van de cursor echt een halve seconde verlies heeft de spits altijd een klein voorsprongetje.
    Vaak genoeg kom ik gasten tegen die echt alles maar dan ook alles proberen te steken. Lekkere tactiek :emo:
    Ik sta nu gewoon weer 76e in D4, snap er helemaal niks van. 8)

Heerlijk doelpuntje gescoord btw:
    [yt]N0TW3Nyvf1M[/yt]

Helaas kunnen we niet fatsoenlijk een doelpunt uploaden :'-(

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker Bas! :p

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha.
    Is toch wel lekker hoor, een AMF die lekker kan uithalen. Vaak probeer ik alles tot aan het doel uit te spelen, nu kan je ook gewoon vanuit het strafschopgebied knallen!

11. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Lol, ik wist niet dat de usbstick ook in de controller port kon, thanks man. OF file werkt hier inderdaad ook wat traag, maar ik vind het al lang prima want ik heb er ingame geen last van.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die zit er wel lekker in ja, haha.

Ga hem denk ik ook halen wanneer hij afgeprijsd is, rond de €30 denk ik. Veel hoger zal ik niet gaan, zoveel geld ga ik niet uitgeven aan spellen (FIFA + PES is dan al 120 euro..).

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je eindelijk af van die afschuwelijke lens, neem je een avatar van ronaldo, nooo ;)

Weer een miljoen verdient met een toernooi :)

Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  14. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog iemand die overgaat op pro evo, hoe zit het met online play ?
    Krijg de game morgen binnen als het goed is. kijk er naar uit :D

15. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    MLO is zeer verslavend, iig de meeste modes wel. . . _O_. Online gaat bij mij prima, alleen heel soms last van wat lag, maar dat is eens in de heel veel potjes.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    MLO verslavend ja, daar is niks teveel aan gezegd. Heb nog nooit zoveel gegamed in 1 week als de week nadat PES uitkwam 8).

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Heb nu echt een paar leuke talentjes gevonden voor heel weinig geld. Cumali Bisi is 1 van die talenten voor heel weinig geld en op de goede positie toch een 65 punten. Redelijk goede stats, 17 jaar en in het echt ook talent van Besiktas

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Is dat voor offline? Ga daar toch ook maar eens aan beginnen. Als er een OF komt met The Championship ga ik eens starten ermee :D.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker waar, altijd handig om achter de hand te hebben. Mijn AMF valt nog een beetje tegen wat dat betreft, al haal ik niet zo vaak met hem uit.

Net ook weer wat potjes gespeeld, begon weer aardig met een aantal gewonnen potjes maar daarna moest ik weer 2x verliezen. Het liep ineens totaal niet meer. Net nog even goed afgesloten met een winstpotje maar het blijft zuur.

20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nee is voor online. Echt een held. Heb nu een heerlijk team staan, ben alleen nog opzoek naar een leuke AM voor zo'n anderhalf miljoen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina