Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Thanks! Gamesaves en gedownloade content blijven wel gewoon staan? (Waar staan die dan wel opgeslagen? Niet dat ik ze wil wissen maar ben nieuwsgierig)
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, die blijven staan, die kun je alleen verwijderen onder systeem opties / memory als 't goed is.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben aan het gamen en net ineens begint de Xbox 360 een heel luid suis/zoom geluid te maken, het ding is niet superheet verder ofzo,maar dit geluid gaat gewoon boven mijn surround geluid uit en dat is normaal nooit zo. Enig idee wat dit kan zijn en of ik mij zorgen moet gaan maken?
     
  4. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon het spel selecteren dat in de disc-drive zit, en dan (Y) en dan staat er dat je hem kan verwijderen van de hard-drive. Hierdoor raak je geen savegames kwijt. Die blijven gewoon op je hard-drive staan.
     
  5. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ja hoor. de duurdere zijn dikker. Deze is erg dun dus daar moet je voorzichtig mee omgaan. Sowieso nooit scherp buigen of knikken.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  8. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had een vraagje over mijn headset.
    Ik kan er nog wel mee luisteren maar ik kan niet praten :confused:
    Bij CoD zie ik wel de hele tijd dat icoontje staan van dat je praat, maar ik kan niet praten

    Moet ik een nieuwe kopen of kan ik hem maken?
     
  9. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het mogelijk om DLC op je xbox te krijgen, wanneer je niet op xbox live kan? Door bijvoorbeeld te downloaden via internet, en via USB op de hard drive te installeren?
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Deal of the week is zeker enkel voor Gold members? :mad:

    EDIT: Ja dus :mad:. En voor niets nog een 48 uur kaartje verspilt, blijkt dat die krengen enkel werken om online te spelen :mad: :+.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo, mijn Elite heeft het begeven en in zijn laatste "adem" besloten om zowel FIFA11 als MW2 te slopen.

    Staan nu krassen op en doen het allebei niet meer. Getest bij een maat op zijn XBOX.

    De Elite blijft telkens hangen bij het opstarten. Ik zie alleen het XBOX 360 logo. Gelukkig heb ik nog wel garantie ( volgens de site dan ). Hoelang duurt het repareren nu tegenwoordig?

    Want ik zit met 2 pre-orders in me maag. The Force Unleashed 2 en Black Ops.
     
  12. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    als het mee zit krijg je hem in een week terug
     
  13. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij vorige week vrijdag opgestuurd, gisteren een vervangende console teruggekregen, 1 probleem de voedingsaansluiting van de vervangende xbox komt niet overeen met de voedingsaansluiting van mn oude xbox, ik kan dus gewoon niet spelen omdat ik de voedingskabel niet aan kan sluiten dus de service is heel snel, alleen of die ook goed is daar zijn de meningen denk ik over verdeeld ik ben in ieder geval goed boos dat ze hier niet naar gekeken hebben. :mad:
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nice! Mooi om te lezen dat het allemaal sneller gaat als de vorige keer.

    Hebben jullie hem naar een TNT punt gestuurd of UPS gebeld?
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb hier een documantaire (.AVI) die ik graag op mijn Xbox / HDTV wil kijken. Nu heb ik er NL subs bij (.SRT)

    Is het mogelijk om dit naar mijn Xbox te streamen op de een of andere manier?

    (Media Centre etc is gewoon aangesloten. Normaal video en muziek streamen gaat prima)
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja met tversity of ps3mediaserver.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Bedankt! Maar helaas, ik gebruik een Mac, en heb een Xbox :9

    /Edit: Het programma Connect360 dat ik gebruik, werkt helaas niet met subs.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je gewoon even wat verder had gekeken dan de naam dan had je gevonden dat PS3 mediaserver gewoon met de xbox werkt ;)
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mensen met ervaringen met films streamen op de 360? Ik zat gister ff te kijken wat ik allemaal kon huren en dat ziet er leuk uit, met name nieuwe seizoenen van TV series. Gaat dat een beetje soepel? Is de kwaliteit oke? Is het mogelijk om subtitles aan te zetten?

    Thanks alvast :)
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    hoelang ben ik mijn xbox ongeveer kwijt wanneer Microsoft hem ophaalt? Ik ga zometeen een verzoek tot reparatie indienen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina