[SPOILERS] Halo Reach: Solo on Legendary

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MetalSonic, 26 sep 2010.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    We verschillen kwa voorkeur. Elites rol ik gewoon op. Bij brutes totaal niet. Wat ook meespeelt is dat ik de bewegingen niet zo ken van een brute.

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    brutes bewegen best wel lomp 4 a 5 headshots liggen ze plat of gewoon een needler of needler rifle op pakken van een een of andere grunt daar kunnen ze al helemaal niet tegen :)

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    3 en ik zei het zelf ook al.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Iemand nog tips voor het laatste stuk van Nightfall, waar je een stuk moet verdedigen tegen twee droppings en twee hunters? Ik heb weinig ammo en ik weet niet echt waar en hoe ik dit het beste kan aanpakken. Kan ik daarnaast wat checkpoints afdwingen zodat ik niet alles opnieuw hoef te doen als ik doodga op de Hunters?

5. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Die twee hunters kun je heel makkelijk snipen. Volgens mij hoef je maar een paar kogels in de rug van die dingen te schieten.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Lekker weer terug lopen via die brug. Op zoek gaan naar ammo en dan weer de actie in gaan. Tenminste, zo deed ik het 8)

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61

Let niet op mijn teken kunsten :p maar daar ligt nog een sniper en wat granaten ;)

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    En op dat plaatje zie je links boven ook nog een brug die stuk is. Daar ligt ook een pistol en nog wat :+

9. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik dacht al wat doet Tripletth makkelijk over snipen, maar er ligt gelukkig ook nog een sniper rifle. 8)

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    jep en dan gewoon rustig op dat dak blijfen zitten laat jun maar met die hunters klooien tot dat ze met de rug naar je toe staan 4 sniper kogels in hun rug en ze liggen plat ;)

11. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Argh ik was bezig met de 2de missie op Legendary en was net voorbij de Hunters richting lift, 'checkpoint' dus zet m'n xbox uit blijkt dat ie dat dus niet opslaat kan ik weer overnieuw gaan beginnen :mad:

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Moet idd eerst saven and quit doen :)

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    [yt]3MqPM7ynqFo[/yt]

Dit is echt zo damn handig :9
    en heb me zonet ook kapot gelachen soms schiet dat ding met een rotgang uit de muur haha :p

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kek, op iedere run die ik heb gedaan, lag die kist daar al. Dan moet ik toch iedere keer per ongeluk een explosie hebben gehad die dat veroorzaakte.

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    DONE!!! Yes Yes Yes \o/ wat een heerlijk gevoel :9

16. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen het laatste level nog op legendary uitspelen :D

17. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat level waar er bijna geen zwaartekracht is, net na het ruimpteschipgevecht, blijft me bezig houden... Je landt met je gevechtsschip op dat groot ruimteschip van de vijand, dan komen er 2 elites naar boven gevlogen, die zijn gemakkelijk te killen... Maar dan springen de mariniers die bij je zijn allemaal naar benede in het schild en op 2 seconden zijn die dood. En van zodra ik naar beneden spring word ik onder vuur genomen door 3 sterke elites die mij in geen tijd van kant maken... Iemand tips? :)

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Volop, wacht nog even met het naar beneden springen bij dit level. De elites zullen één voor één naar boven komen. Schiet ze daar neer met een goede combinatie van wapens.

Als je eenmaal beneden komt, dan is het een vrij grote ruimte, zoek dekking of vlucht desnoods. Ook hier weer, kill de tegenstanders één voor één. Niet veel later heb je een checkpoint :)

succes

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Pas goed op voor het allerlaatste stukje, nog nadat je het platform tegen waves van Covenant moet verdedigen. Dat vond ik op zich best goed te doen, maar nadien is er nog een stuk met enkele zealots en elites dat erg pittig is. Vnl. omdat ze (bij mij althans) de gewoonte hadden om met 2 of meer tegelijk telkens te komen en terug te trekken. Ze je nooit naar buiten, of een afgelegen plekje volgen, en ze erg goed gewapend zijn. (een alvast een sword voor close combat en een fuel rod voor long range... dodelijke combo)

Ik zag deze Easter egg weapon cache video, ik kon hem nietmeer activeren nadat de enemy waves gestopt waren, maar normaal zou het wel moeten lukken tijdens/voor de waves en nadien dan de wapens te recoveren bij het stukje met de zealots. Dat zou het wel wat moeten vergemakkelijken. Ik had nl. het probleem dat ik beperkt was tot enkele plasma pistols en wapens die zo goed als leeg waren. Alsof het nog niet pittig genoeg was.

[yt]3MqPM7ynqFo[/yt]

20. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Wat ik gemerkt heb op dat laatste stuk, is dat je de power weapons beter kan laten liggen. Ik vond een plasma pistol + DMR het beste werken, omdat plasma pistols eigenlijk de enige wapens zijn waar je fatsoenlijk de shields van die Zealots mee weg krijgt.

Deel Deze Pagina