Ik ben benieuwd wat er nu voor updates komen, zowel hardware als software-matig Ik heb mijn macbook nu 3.5 jaar en ben nog niet van plan hem te gaan vervangen daar hij het nog prima doet. Maar ik vind het toch altijd leuk om te kijken waar Apple weer mee komt!
Ik kan hem tog gewoon in de Duitse Apple store bestellen? Als dat zo is kan ik hem dat ook instellen in het nederlands of engels ?
Daar heeft Snow Leopard sowieso last van. Het kan ook deels aan de Flash Plugin in Safari liggen. Moet je even kijken bij Programma's > Hulpprogramma's > Activiteitenweergave
Noodgeval! Ik heb zojuist een lege dvd in mijn iMac gestopt. iMac herkende de disc niet (verschijnt dus niet op bureaublad of finder) maar maakt nu wel een geluid alsof hij hem aan het lezen is. Ik kan de schijf niet meer verwijderen. Heb het volgende al geprobeerd. - De Eject knop op toetsenbord lang indrukken. - iMac herstarten. - iMac herstarten, alt ingedrukt houden. Vervolgens komen de schijven in beeld --> Eject knop. - Schijfhulp programma, staat geen eject knop. - De Eject knop in Toast Titanium. - In Terminal "drutil tray eject" getypt. - iMac rebooted met option alt p r. Iemand anders nog suggesties?
Weet je misschien of hier binnenkort iets aan gaat veranderen, een update of iets dergelijke? Ik zie trouwens dat de flash player ongeveer 16% van de CPU gebruikt, weet niet of dit veel is.
Boot 's in Safe Mode > Shift inhouden bij startup. En anders de iMac uitzetten, stekker 10 minuten uit stopcontact.
Anders misschien de tip gebruiken op OneMoreThing.nl. Staat onderaan, iets wat je kan downloaden. Weet alleen niet of het werkt.
Veilige modus werkte niet. Daarna iMac even helemaal uitgezet, in plaats van reboot. Hij staat weer netjes op m'n bureaublad! Thanks. Zie dat m'n dual layer dvd wel is verpest! Niet meer blanc. Helaasch. Edit: Bij poging twee blijft hij weer hangen zodra ik op Burn druk. Blijkbaar is de nieuwe versie van het brandprogramma bugged. Even de oude proberen.