Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik weet een nog makkelijkere manier, bij edit stop je jouw MLO spelers bij je offline ML club. Maakt een nieuwe ML aan (en dan zitten die spelers er automatisch bij) en dan kan je meteen spelen.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Werkt alleen niet als je default spelers in je team hebt.
    Ik heb eergisteren mijn laatste Default verkocht, maar neem aan dat niet iedereen dat heeft.

Enne, wel via de Community spelen he! Dan worden de stats bijgehouden en kunnen wij zien wie er gewonnen heeft. Is wel tof :p.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hehe nee, heb nog 6 defaults in m'n basis team! Ga verder wel goed, zit nu in D5 met 560 punten.

edit; Doe nu mee aan de D5-beker (coachmodus) , enorm saai maar ja. Sta wel al 2-0 voor tegen een of ander super team van Ac Milan dankzij 2 goals van .. Casitolyuk! Wat een held is dat toch.

edit 2; Moet nu tegen een team (werder bremen) met Van Persie, Keane, Xavi, Iniesta, Martins en nog wat gasten, cheater:emo:.

edit 3; gewoon nog 0-0 tegen gespeeld, dat is nog is onverwacht.

Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe werkt dat Coachmodus eigenlijk bij een competitie?

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jij kunt alleen de tactiek aanpassen en de opstelling en speelwijze. De rest doet de computer, dus je kunt niemand besturen. Erg saai dus, en vaak verlies je met 1-0. Althans, dat had ik.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja ik had niet aan dit toernooi mee moeten doen, krijg allemaal van die cheat teams met uber spelers en verlies dan 1-0 inderdaad.. Rating is al bijna met 20 gezakt.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ach je krijgt wel wat geld. Heeft mij wel geholpen aan het begin. Zelfs 2x door de groepsronde geraakt :+

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1

+1 :D heb hem ook gister gekocht en precies hetzelfde meegemaakt _O_

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik kwam hem al een keer tegen in een avondje scouten ja :p. Goede stats.
    Ik wil Krasic binnenkort wel eens gaan proberen!

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik moet ff een chille LMF of CMF vinden. Zat zelf aan Krasic te denken.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Krasic is nog wel vrij prijzig toch?
    Vriend van me is helemaal lyrisch over hem. Volgens mij gaat hij wel erg populair worden want hoor wel meer verhalen over hem.

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Gisteren Piatti gekocht. Kleine maar een zeer snelle speler. Hij is ook wel behendig maar sterk is ie niet aan de bal. Wel handig als rechtsbuiten. Kost ongeveer 1.8 mil.

13. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je die idiote back achter houden ipv. dan ze steeds voorin de boel komen verkloten? Weet iemand ook hoe je fatsoenlijk de bal voorin kan rondtikken zonder dat het vol staat en niemand vrijloopt?

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom is elk potje tegen een andere Nederlander een laggy potje? Heel vreemd, want speel wel gewoon lagvrije potjes tegen Polen en Israelen.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    1: zet ze naar achter, en zet de Line van je defense laag bij Team Styles!
    2: Na het passen druk je RT in en degene die zojuist passde zal de ruimte in lopen.
    Ideaal voor indirecte een-tweetjes.

@Dyonko: heb precies hetzelfde! 8). Tegen iemand uit Verenigde Amiraten lukt het wel :p. Tegen iemand uit Friesland niet.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb het al eerder gezegd. Veel Nederlanders zijn cheaters, zeker die niet bij forums komen zoals wij.

17. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Pff belachelijk hoe slecht de D4 competitie gaat. Begon er met 510 aan en zit nu al op 460 ik speel bijna alles 0-0 maar elke keer die rating eraf....

Edit: geweldig bijna 60punten eraf ik ben ff klaar met dit spel verlies op de domste kutste manieren keer op keer...

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus waarom is elk potje opeens zo laggy.. Valt echt niet te spelen zo.

edit; jezus maar 3 potjes competitie (D5 beker) gespeeld, duurde elke keer een uur om iemand te vinden en nu zijn er nog 8 minuten over en is het te laat omdat hij weer niemand kon vinden:emo: (NAT is trouwens gewoon open).

19. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel nu offline ML met Ajax maar de kleuren van de doelnetten zijn verkeerd. Ipv wit-rood-wit is het rood-wit-rood. Ziet er nogal stom uit...

Kun je de doelnetten aanpassen in de edit mode of ergens anders? Ik heb het nog niet kunnen vinden...

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol dazzz :d

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina