Fallout:: New Vegas is meer van Fallout 3 met een aantal geweldige toevoegingen.
Fallout 3 was al een meesterlijke game en Fallout: New Vegas doet er nog een paar kleine schepjes bovenop. Je kunt wel een heel ander soort verhaal en omgeving verwachten, maar dat is juist precies wat je wilt toch?
Nieuwe toevoegingen die ik tot nu toe ben tegengekomen (na slechts 5 uur spelen) zijn onder andere:
- Het bestaan van verschillende groepen/stammen/bendes waar je een goede of slechte relatie mee kunt hebben. (Met kleding van de betreffende tribe kun je jezelf vermommen als 1 van hen
)
- Vele nieuwe wapens en de toevoeging van wapen modificaties
- Je eigen munitie uit elkaar halen en nieuwe maken
- Eten koken en medicijnen maken bij kampvuren die overal te vinden zijn.
- Sterke meerwaarde van het raken van verschillende lichaamsdelen. Wanneer je iemand bijvoorbeeld nu in zijn been raakt strompelt hij echt. Je hoeft dus niet meer standaard op het hoofd te mikken om het beste resultaat te krijgen. (Schiet bijvoorbeeld de vijand met een knuppel in zijn been zodat hij niet snel bij jou komt en concentreer je op degene met een pistool)
- Via postbussen spullen versturen naar andere plaatsen en ze daar later weer ophalen
Dit zijn dus nieuwe dingen die ik tot nu toe ben tegengekomen en deze bieden voor mij al genoeg om de game vers te maken in plaats van een kopie van Fallout 3 in een andere omgeving!
Klik om te vergroten...