Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik je vriend? Want Krasic vind ik ook super chill spelen! 3,6 miljoen inmiddels (300 spelers hebben hem overigens). Je moet wel inkomen met hem en zijn renstijl maar als je dat onder de knie hebt, damn.....
    Enig minder puntje is dat zijn afmaken iets te wensen over laat,
    mjah 21 goals, 11 assists in 37 wedstrijden is super!
    Krasic is trouwens de enige speler op wie ik winst maak. Zie je bij mijn team en dan LT/RT.... +79.000, de rest allemaal - haha:D

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff wat is dat Competition Coach Mode kut zeg. Heb net betaald maar alweer een pot 1-0 verloren, echt bagger. Ik ga wel stoppen met pro voor vandaag.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Champions League-finale verloren met Ajax tegen Barca. :mad: Ongelofelijk, heb 3x de paal/lat geraakt, uiteindelijk iets van 10 schoten op doel maar het bleef maar bij 1-1. Penalty's gingen dramatisch, snap daar nog steeds geen reet van want de camera is weer anders dan bij een gewone penalty.. dus was het meteen een gelopen zaak. Behoorlijk irritant.

Daarna nog ff BaL gedaan. Die trainer is wel hilarisch. Bij elke tactiek zegt hij op het eind: 'Denk je dat het je gaat lukken?' 8) Verder is hij ook nogal wispelturig. Dan wil hij weer verdedigend spelen en dan moet je in Camp Nou(speel zelf bij Zaragoza) ineens weer het spel gaan maken. Moet wel zeggen dat de AI wel goed is, je kan stukken beter combineren en ze hebben minder je hulp nodig. Wel is het irritant dat als je gewisseld wordt dat je de rest vd wedstrijd moet afkijken. Ook als je geblesseerd bent moet je gewoon de hele wedstrijd kijken. Beetje onnodig.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou het maakt allemaal niet uit, nog steeds dikke lag :p.
    Morgen ff kijken of het wired beter gaat, anders moet ik maar ff afkicken van MLO.
    Wordt lastig :p.

Naja hier nog wat filmpjes uit vervlogen tijden toen ik het nog naar mn zin had:

[yt]LAouc0rQ_d4[/yt]
    [yt]zDkS1D4zu9I[/yt]
    [yt]GnlBofrHVY4[/yt]
    [yt]MNR6Av0yOnA[/yt]
    [yt]EtdPf9igKs8[/yt]

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ik heb ze uit alle landen gehad hoor. Maar heb wel eens een cheatende Nler gevraagd waarom hij dit nou deed, en wat daar dan de lol van is.

Heel bullshit verhaal terug met dat ie niet tegen zijn verlies kon en veel anderen het ook doen. Ik vroeg hoe oud hij was, ik dacht een jaar of 14 of zo. Maar nee, die gast was gewoon 26 jaar oud!!!

Daar snap ik echt niks van.

------------

Die lag he, ik was er al bang voor. Bij de ene speler merk je niks en voor de andere is het niet speelbaar. 4 jaar op een rij knudde dus, maar ik heb nog hoop op een patch. Ennuhhh..... Tyrant, snap je nu wel dat ik juist als de game net uit is vraag naar de lag en hoeveel spelers er onlne zijn?

Of was dat nog steeds facepalmwaardig, haha, :).

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Eh, volgens mij vroeg jij 2 dagen na de release of er veel spelers online waren. Ik vond dat gewoon niet zo'n snuggere vraag, sorry dat ik het zeg :+.

Maarre ik heb de eerste week gewoon 100 potjes lagvrij gespeeld! Dus ligt denk niet aan PES maar aan mijn internet vrees ik.

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar het ging mij met name op de combi veel spelers en lag, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Maar goed, laot maor gaon.....

------

Jij bent niet de enige met problemen. Ik lees op wenb en pesfan weer veel te veel berichten van mensen met problemen, helaas.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Weet iemand dit? Ik wil een opstelling gebruiken die ik ook offline gebruik. Hoe doe je dat?

9. Tricarico10

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij pakt hij het gewoon wel hoor danny.... Ik doe precies hetzelfde wat jij doet.... Misschien heb je door de OF te hebben geinstalleerd je opgeslagen taktieken verwijderd?

10. Tricarico10

Leuk Bevonden:
    0
    hmm PU score 8,3 .... PES
    hmm PU score 9,1 .... FIFA

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb bij CL een formatie met ac milaan. Die heb ik opgeslagen onder data management. En als ik dan online ga staat de standaard milan opstelling er in. En je kan hem niet laden bij data management.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo, zag dat ene Petorbenov hot property was, en z'n skills en cards zijn ZIEK goed! Voor die prijs. Gelijk gekocht en hij scoort 2x en geeft 1 assist in z'n eerste wedstrijd. Gekke Rus.

13. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Weet iemand trouwens of de chantspacks op de xbox 360 ook werken via usb?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee dat gaat niet werken.

15. Santos21

Santos21 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je last van lag hebt bij de MLO kun je proberen om zonder de option file te spelen online van daymos misschien helpt dat voor mij athans een klein beetje

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    @Tyrant, wat die lag betreft: Gebruik jij DMZ, portforwarding of UPNP?
    Wat voor modem/Router heb je en hoe stond het toen je nog geen lag had?

Lijkt me namelijk een goed idee het op te lossen voor je aan het toernooi gaat meedoen. Toernooi zal rond begin volgende week starten.

Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Staat er ook de frustratie-score van Fifa in? Elke potje in Fifa is gewoon een ophoping van frustraties tot je een kritische punt bereikt en je controller weg wil gooien(en ik win 95% van de wedstrijden).
    Wat baal ik ervan dat ik niet heb gewacht tot PES. Nu moet ik weer allemaal moeilijk gaan doen. :F:

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik had eerst alleen Portforwarding en UPnP.
    UPnP heb ik standaard aanstaan.
    Nooit lag gehad.

Opeens lag.. Dus toen ports weg, DMZ aan en UPnP aan.. Weinig verschil.
    DMZ:
    :

Hoe vul ik dit exact in? Heb mijn xbox maar op 192.168.0.155 gezet..

Het frustrerende is dat mijn NAT gewoon open staat en het dus moeilijk is om het probleem te lokaliseren.

19. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf joh?!wat heeft dat kut konami gedaan met de laatste update?Ik had voor die update echt nagenoeg geen last van lag.Het was echt te verwaarlozen dat kleine beetje.Maar nu lagt het super erg(ps:cool: het is niet meer normaal, wat eerst allemaal zo vloeiend liep is nu allemaal verdwenen.Ik speelde online heerlijk combinatievoetbal maar daar is praktisch niets meer van over.Ik snap echt niet hoe dit kan:'-(

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je kan twee dingen doen om mee te starten:

A )
    Bij dat plaatje werk je met een statisch IP-adres ( anders had je je xbox op 'automatisch IP-adres verkrijgen' staan).
    Dan moet je 192.168.0.155 invullen bij static IPadres.

B)
    Misschien zit er iets niet goed in de verdeling van de IP-adressen of van je nameservers ( DNS ).

Probeer eens het volgende, ga naar START en type bij 'uitvoeren' in:
    CMD

Dan kom je in een DOS-menu en daar type je
    ipconfig /all
    Daar kijk je of de DNS Servers overeen komen met wat er bij de Xbox staat in de netwerk-settings.
    Verder kan je kijken naar je IP-adres en je standard gateway. Dit laatste hoort het IP-adres te zijn wat je intypt als je de routersetting wilt veranderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina