??? is een Vette game toch tenminste ik vind van wel trouwens het lijkt alsof black ops al aan het lekken is (geen idee of het echt is maar lijkt wel echt ) [yt]-qPmLmyZOUQ[/yt]
En ook bij dit deel is er weer die geniale deal van COD + PU voor 55 euro Ik krijg echt onwijs veel zin in dit spel na het zien van dat filmpje, ben altijd al een COD fan geweest maar dit ziet er zo divers uit dat dit niet slecht kan zijn.
DOGS (killstreak) in action! Deze persoon heeft de BETA gewoon lekker THUIS. http://www.youtube.com/watch?v=LkVEu8Rsg1U
Wachten jullie op deze game of spelen jullie deze maand eerst nog medal of honor? Ik twijfel of ik die laatste wel ga kopen
Ik ga MOH wel halen voor de singleplayer maar als ik zou moeten kiezen tussen cod en moh dan gaat mijn keuze altijd uit naar Cod. Fanboy of niet ik vind cod gewoon heerlijk
Na al die "Mwah"-reviews laat ik MoH ook schieten...ik verheug me veel meer op COD, vooral na het zien van die beelden.
MOH is ofc anders dan COD maar het gevoel met gameplay is zoveel beter in MOH . ik vind COD ook wel vet maar het haalt het niet bij MOH of BBC2