[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Vijanden niks raken? Ga maar eens vol je peloton uit of een beetje rambo stijl achtig. Ze raken wel degelijk dingen.

    Dat level met die sniper na die helikopter missie was ook gewoon kut. Vooral dat stuk met die eerste sluipschutter, die kreeg ik gewoon niet te pakken. 8)
     
  2. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen even naar de SP gekeken.Nog niet gespeeld.Straks heb ik hem in 1 dag uit.Als ik te lang blijf doorspelen.Overigens is de multiplayer ook leuk ondanks ze geen free for all hebben.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    En hoe is de multiplayer? Gaar black ops het moeilijk krijgen om de mensen bij medal of honor weg te krijgen? Of zal de grote menigte deze game begin november links laten liggen?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ik denk niet dat ze het echt moeilijk gaan krijgen. COD BO lijkt mij door alle content die ik gezien heb weer meer van hetzelfde te worden. MOH is wel degelijk anders dan al zijn voorgangers. Die vooragangers leken meer op elkaar, maar deze MOH is zeker op de goede weg.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar als ik het zo lees is de mp van deze medal of honor bij lange na geem benadering van het succes van bijvoorbeeld de modern warfare serie, en zal de grote meerderheid deze game niet online spelen of iig niet meer als black ops in de winkel ligt?
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Mensen, hou nou op met die 2 te vergelijken.
    Call of duty: Black Ops zal nog steeds veel gespeeld worden online door Cod de fanboys (ja mij dus ook ja) en Medal of honor zal waarschijnlijk veel gespeeld worden door de MOH en BF fanboys.
    De groep die er tussen zit zullen kiezen maar ik denk dat beide games gewoon goed gespeeld zal worden maar cod meer omdat daar (helaas) ook een enorme groep 12 jarige fanboys aan hangt en ik denk dat MOH te serieus is voor hun
     
  7. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een tijdje multiplayer gespeeld maar weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken.Ik vindt het jammer dat het geen free for all heeft.
     
  8. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    En hoe bevalt de SP voor je? of heb je dat nog niet gedaan?
    Daarnaast ga ik Moh wel halen maar als grootste reden voor de SP
     
  9. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ligt het aan mij of schommelt de verbinding van de multiplayer nou zo erg af en toe.

    het ene moment raak ik mensen met alle gemak en als ik op iemands koppie richt en schiet is het headshot. Maar af en toe lijkt het echt alsof ik met losse flodders aan het knallen ben. Het is niet heel erg te merken met haperingen of dergelijke. Maar het voelt af en toe gewoon niet goed aan het spel.
     
  10. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem ook alleen eigenlijk voor de SP gehaald.Die heb ik nog niet gespeeld.

    Ik had denk ik meer van MP verwacht zoals in de vorige delen.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    SP vindt ik juist tegevallen... De multiplayer daar in tegen is groots...
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    SP vind ik prima en het verhaal is al tientallen malen beter dan MW 2. Vooral ook realistischer en leuker om naar te kijken en luisteren. ;)
     
  13. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alle achievements online gehaald. Straks even de singleplayer afmaken.

    Sta top 250 op de leaderbord (Skill: 2723 )
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zit er een verhaal in dan? ik heb t idee dat ik alleen maar wat losse missies speel

    vind de SP ook niet echt bijzonder, MP is wel grappig voor een paar weken denk ik
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Tier 1, of zoals die gasten heten, hebben toch ook geen verhaal nodig? Die gasten kunnen niet eeuwig blijven lullen. Zoals het nu gaat vind ik het echt beter dan MW 2, het verhaal dan. Losse missies of niet. MW 2 deugde van geen kant en is niet eens haalbaar. =(;)
     
  16. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat die MP zo geprezen wordt....
    - Spawnkilling
    - Kunar Base
    - 24 players is teveel, want mappen zijn kleiner
    - Snipers, snipers, snipers...
    - Geen prone (typisch DICE)
    - Maar 5 mappen
    - Elke map 2 keer achter elkaar meestal
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar zet eens in een spoiler wat het verhaal is dan want ik heb een missie of 4 gedaan en ben volgens mij maar een beetje loos de Taliban aan het slopen
     
  18. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet ik gewoon wat meer en langer gaan spelen dan.
    Ik heb hem voor de PC trouwens niet de xbox 360(heb ik niet meer)
     
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Spawn killing komt bijna alleen maar voor bij battle missions, daar heb je ook veel snipers.. Ik speel zelf alleen de HC modus, op zicht vind ik het wel meevallen.. Het is zaak dat je constant blijft bewegen, zeker op de kleine maps.. MW2 heeft ook snipers en veel meer campers.. Dat vind ik hier wel meevallen..
     
  20. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je hebt in Mw2 max 9 snipers tegen (ground war) of je hebt er in MoH 12 tegen. Misschien ligt het aan mijn onkunde, maar ik erger me aan de grootte van de maps (te klein voor het aantal spelers) en hóé de meeste spelen.
     

Deel Deze Pagina