[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ben niet zo van de grote maps , aangezien ik geen Big team speel.
    Misschien is het wel iets voor Team snipers.

2. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Maps zien er koel uit! Insta-Buy op release!
    Ben benieuwd hoe de forge pallette er uit gaat zien!

Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  3. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    wanneer komen de nieuwe maps DLC en worden denk ik niet gratis....(miss over 2 jaar)

4. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ze komen pas op 30 november uit, 77 dagen na de release wat ook zo was bij eerdere Halo games. Wat anders is dat Bungie ze nu al aankondigd zo ver van te voren.

Waarschijnlijk wordt het na een maand of 7-8 gratis, of iig gaat het minder kosten. Dit deden ze eerder ook omdat ze dan de maps kunnen verwerken in alle playlists. Dit mogen ze namelijk niet doen met betaalde maps omdat je dan koppelverkoop hebt. (Je zou dan helemaal niet online kunnen spelen zonder eerst nog 800 punten te moeten besteden aan die maps) Daarom zorgen ze sowieso dat er altijd playlists speelbaar blijven zonder die DLC maps.

Persoonlijk vond ik de mappacks in Halo 3 beter dan de maps die meegeleverd werden met het spel, dus ik kijk hier erg naar uit.

Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Lucky 7 :p

6. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd 7 is het getal van Bungie. Data, eastereggs, credits (de 777 slotmachine die je soms krijgt) het getal 7 komt bij hun altijd weer naar voren.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die stats op Bungie zijn me eigenlijk een partij uitgebreid, er is vrijwel niets wat er niet op te vinden is.

http://www.bungie.net/Stats/Reach/CareerStats/maps.aspx?player=COOKIE X

Nu weet ik ook waarom ik zo'n hekel heb aan Powerhouse, het gaat echt altijd slecht op die map 8) Gelukkig komt Boardwalk vrijwel nooit voorbij met swat, ook zo'n verschrikkelijke map daarvoor. Alleen wel jammer dat de maps van Forge World als één statistiek worden opgenomen.

Die daily challenges van vandaag gaan ook nergens over en je krijgt er amper punten voor. Gelukkig had ik vandaag 777 in de slotmachine na gruntpocalypse, dat ving het gebrek aan credits voor vandaag weer mooi op :cool:

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Blood Gulch :eek:

Goeie herinneringen aan gek 8)

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  10. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    En nog wat aanvulling op die DLC, ze komen gewoon in de normale playlists en als iedereen ze heeft in dat potje kan het systeem ze voorschotelen, als 1 iemand ze niet heeft zal je ze niet zien. Ik hoop wel op een aparte DLC playlist nog waar je alleen de nieuwe maps kan spelen.

Edit: en eindelijk volwaardige firefight potjes! In plaats van maar 1 ronde.

Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  12. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral omdat dat echt de grootste cheater ooit is. Elke game 0 deaths? In een potje zelfs 108 kills en 0 deaths in matchmaking. Simpelweg onmogelijk. Waar kwam je die link tegen? Want ik neem aan dat deze gast al gereport is?

Edit: sorry ik zie het al, hij speelt gewoon met 4 controllers. Alsnog hoop ik dat ie gebanned wordt!

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hoezo gedragen?:+

Ik heb trouwens een bloedhekel aan Pinnacle met het spawnsyteem daar en in tegenstelling tot de normale gamemodi presteer ik vaak wel erg goed op deze map met Swat...

14. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Pinnacle is me favoriete map. Jammer die ie zo weinig wordt gekozen:):

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoe kun je dat zien van die vier controllers? En hoe laat hij dat in zijn voordeel werken dan? # Kill/Death2370.80 ook echt. :F:

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  17. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op een willekeurige game klikken uit zijn history. Sterker nog, hij speelt waarschijnlijk zelfs met 2 xboxen met beide 4 controllers en dan gewoon met z'n echte account de rest killen want dat zijn toch 'guests' van hemzelf die niks doen. De hele tijd door.

Kijk hier maar eens:

http://www.bungie.net/stats/reach/gamestats.aspx?gameid=187653509&player=T U R K

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/CareerStats/default.aspx?player=BTB JUNKIE

:emo:

Ook echt betalen voor Gold zodat je op een dergelijke manier de stats van je main account kunt boosten. Wat een draak.

19. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tegenwoordig best vaak dat ik dan bijvoorbeeld 22 kills heb, en dat er bij Carnage Report staat dat ik 28 kills had. Vandaag ook 2x gehad, en ik heb vandaag 3 potjes gespeeld. Iemand enig idee hoe dit komt? En heeft iemand hier ook ervaring mee?

20. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn nou van die puberige gastjes van 12 zonder echte vrienden in 1 of andere suburb in de VS. Ze steken al hun tijd in het boosten zodat ze een mooi symbooltje naast hun naam hebben staan in matchmaking. Tenslotte maakt dat hem DE man. DE held van xbox live. Als hij straks general is zal men in grote getallen staan te juichen voor zijn raam.... 'Ik heb het gemaakt in het leven, ik heb de top bereikt. Vrouwen zullen massaal naar me toe stromen voor seks'

Althans dat denkt hij, totdat hij uit zijn dagdromen ontwaakt door het geluid van een knappende puist. Bungie moet nog oppassen als ze hem bannen want wie weet pleegt hij wel zelfmoord dan :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina