[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Serieus vraagje, weet je zeker dat je de comic wel hebt gezien? :+

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ja :+ Vond em best ok O-) Tenminste niet getekend alsof de tekenaar aan de xtc had gezeten, maar meer zoals ze vroeger tekenfilms maakten a Thundercats.

Film volgt het verhaal van de comic precies, ook al is het maar een stukje natuurlijk aangezien de serie veel langer is.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Machete

Het eerste kwartiertje dacht ik, oke vet !

En daarna was het een en al bagger. Film duurde voor mijn gevoel echt 4 uur. Ik weet het nu zeker . . . dit soort films zijn niet aan mij besteed. Alle characters waren gewoon super slecht.

4,5/10

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ekt niet, film loopt heel anders. :9
    Was ook zo lame dat de vuurnatie vuur moest meenemen om vuur te kunnen sturen. :lol:

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik noem je toch geen kneus? haha hoe kom je erbij?!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is de bedoeling ook. :9

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Denk dat jij de serie nooit gezien hebt. Film volgt het verhaal namelijk precies. The avatar wordt door waternatie uit ijs gehaald, ze vliegen naar z'n oude tempel blabla hij moet de verschillende elementen technieken leren, in de tussentijd moet hij de vuurnatie tegenhouden in basingsey of hoe je het ook schrijft. En dat lukt hem. Klaar. Dat is precies hetzelfde als de serie. Zelfs die shit met de rode maan. En vuur moesten ze ook in de serie meenemen, net zoals ze water moesten meenemen om dat te gebruiken.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38

//laat dit stukje maar

Het komt er dus op neer, dat als je de serie hebt gezien, hoe kan je het dan ooit een goeie film vinden? :+
    That's just my opinion. :)

Hier een review van IMDB die precies beschrijft wat ik probeer te zeggen:

Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Vond het ook helemaal niks. Ik ben ook groot fan van de serie en kan me dus ook in de review vinden.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Heb nergens gezegt dat ik de film goed vond. Ik zei dat ie best ok was. Ik kan die review prima begrijpen maar vindt sommige dingen ook weer aanstellen. Je kan nu eenmaal niet alles in een film van 1,5 uur gooien dat is onmogelijk in zo'n korte tijd. En net zoals boekverfilmingen zal je dingen moeten veranderen. Als je groot fan bent heb je hoge verwachting ervan en valt alles tegen ipv dat je geen verwachting hebt en het best een ok film is.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Kick-Ass gekeken. Iedereen was zo positief erover, staat zelfs 199/250 bij imdb met een 8 dus ik had er zin in. Eerste half uur was best leuk en het zag er erg mooi uit allemaal .. maar toen hij uiteindelijk die kick-ass ging spelen werd het echt een kutfilm. De 90min daarna was echt alleen maar overdreven vechten en geweld, door wat kinderen :{ . Al hadden ze er geen bloed en doden ingestopt was het gewoon een kinderfilm geweest, nu proberen ze er nog een beetje een harde actiefilm van te maken zodat volwassenen (waarschijnlijk doelgroep 15-20) het allemaal wel vet vinden. Vond het na een uur echt zwaar niet boeiend worden en was echt blij dat hij was afgelopen, was dit nou verfrissend en origineel?
    6/10

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Sin City is nu op TV zie ik. Één van mijn favo's zwaar brute film.

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Net How to make love to a woman gekeken. Gaat over een jongen die zijn vriendin niet kan bevredigen in bed, en natuurlijk allemaal tips krijgt. De film was wel oké, maar de laatste 10 minuten maar doorgespoeld aangezien het een beetje langdradig werd.

6.5

Probeerde ook The Last Airbender te kijken, maar vond het gewoon niks. Maar uitgezet.

Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Rare film 8)
    Begin nu pas met kijken (vanaf 23:30) en geen idee waar het over gaat. :+

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik kijk nu Piranha (2010) en echt het enige waar ik het voor kijk is Kelly Brook, god-ver-domme wat een geil wijf..

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het zijn verschillende comics die samengevoegd zijn tot één film. Dus ja, het gaat ieder half uur over wat anders, maar alles vloeit prachtig over en komt subtiel samen. Echt, wat een heeeeeerlijke film is het toch. De sfeer, het script, de teksten.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sin City is inderdaad geweldig, al enorm vaak gezien ook en nog blijft hij leuk om te zien.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem 1 keer gezien en het is echt een rare film. Die achtergrond is zo raar. De achtergrond is de hele tijd superstil (als in 'niet in beweging'), net als in een strip dus. Ook de hele tijd als die dude gevochten heeft krijgt ie er meteen zo'n pleister op. :+

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Toy Story 3
    Was weer mooi! Leuk verhaal, en vermakelijk om te zien. Zag er ook weer echt prachtig uit. Voor de rest haalt het niet de niveau van de eerdere twee delen maar is het zeker wel een mooie film waar met liefde aan is gewerkt. Voor de rest snap ik de hype niet echt en vind ik een 8.8 (IMDB) ook wel erg hoog. Vind zelf een Ratatouille veel mooier. Maar goed, een Spaanse Buzz is wel awesome! _O_
    7.5

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Iron Man 2

Had er meer van verwacht. Eigenlijk een beetje te weinig actie voor een sequal vind ik. Erg veel geouwehoer en het mist een beetje de scherpte van het eerste deel. Wel weer leuke verwijzingen naar The Avengers, maar al met al niet zo heel tof. Einde leek ook een beetje snel te gaan opeens.

6.5/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina