[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als je Adventure Mode uitspeelt, heb je dan gewoon alle characters unlockt?
    Of moet je soort van grinden om meer punten te verdienen om ze allemaal te unlocken.
    Vind het jammer dat je voor online niet meteen alle characters beschikbaar hebt.

2. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me alstublieft helpen ?
    ik heb Naruto shippuden Ultimate ninja storm 2 gisteren gekocht en om de 10 minuten ofzo loopt het spel vast op een bepaald stuk , als ik na dat ik mijn xbox heb uitgezet hetzelfde stuk opnieuw doe loopt hij niet vast maar loopt hij vast op een punt verder in het spel dit heb ik nu al zon 10 keer meegemaakt ben ik de enige die dit robleem heeft ?
    ik heb de disk een bekeken en heb gezien dat er een klein krasje zit aan de rand van de dvd kan dit de oorzaak zijn ?

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zou kunnen. Ik had eerst ook een krasje op mijn Tomb Raider Underworld cd, die kreeg ik niet meer aan de praat. Heb je ook al geprobeerd het spel op je HDD te installeren?

4. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zl het effe proberen

5. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helpt geen ene zak!
    betekent dit dan dat krasje de oorzaak zal zijn ?
    ik begrijp echt niet hoe dat er trouwens is op kunnen komen ik heb die kant van de disk niet eens aangeraakt!
    maar als ik het in de gamme mania waar ik het gekocht heb de kras laat uihalen zou dit dan moeten helpen ?
    dit is trouwens al de tweede keer met de CE van mass effect 2 had ik dit ook voor, was mijn diks ook bekrast

Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  6. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me hier meer over zeggen ?

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Doen al je andere spellen het wel? Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan de disc. IIG, triple post is nogal overbodig in zo'n korte tijd.

8. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me verder helpen ?

9. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik hen een heilige schrik dat mijn xbox weer eens kapot is
    ik ben al aan mijn 4de toe
    1) krassen maken
    2)krassen maken
    :cool:r.o.d.
    en dit telken nadat ik een nieuw game heb gekocht
    daarom overeageer ik zo en bij halo reach er er geen probleem dus zal het waarschijnlijk liggen aan de disk , maar toch hoe kan dit ? gebeurt zoiets dan en nde fabriek bij het drukken van de disk ?

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als het aan je Xbox ligt, Microsoft bellen.
    Als het aan de disc ligt, maandag terug naar de winkel. Krijg je vast een nieuw exemplaar.

Soms schiet de disc bij verzending los in het doosje. Dat gaat dan schuiven in het hoesje en dan krijg je krassen op de cd.

11. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb na enkele reacties gelezen te hebbben ook is mijn ce gecheckt en vind de kaart met de DLC van minnato op niet weer ?
    is deze DLC dan gewoon in de winkel te vragen ? ik bedoel aan de kassa ?

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    de kaart heeft de ontwikkelaar er niet bij gezet. my guess is gewoon vergeten. de code kan je bij de winkel vragen

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Ziet er goed uit, maar ik heb al teveel games om te spelen. Wie weet ooit in de toekomst, want de grafische stijl in de demo sprak me erg aan.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Onthoud wel, één punt van IGN klopt niet. Je hoeft niet de Story Mode te spelen om alle characters te unlocken.

15. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem gister dan binnen, vind het heel erg tof om te spelen, herleef de serie :)

16. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik met mijn beschadigde disk van naruto ultimate ninje storm 2 toch blijf spelen kan dit da gevolgen hebben voor mijn xbox ? omdat ik mijn xbox dan voorturend moet afzetten en aan ?

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Met welke characters spelen jullie het meest/het liefst?

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga pas online als ik Adventure mode heb uitgespeeld.
    Maar in de Adventure mode vond ik Naruto en Gaara wel fijn spelen.
    Maar ben pas in Chapter 2, dus ik moet nog flink wat characters unlocken.

Overigens kan ik nergens een site vinden die iets meer uitleg geeft over het vechtsysteem. Ik zie de basics wel, maar het spel gaat toch wel wat dieper dan BBBBB rammen.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt maar een aantal combos, die je kunt vinden bij de combo list. Dit bestaat uit een aantal B's vervolgd door Up/Down/Left/Right met de (LS) en weer wat B's. Daarnaast heb je de verschillende jutsu's, zoals de ultimate jutsu en je normale chakra load + jutsu. Echter kunnen sommige jutsus ook in de lucht worden gebruikt of kan je een jutsu gebruiken, B inhouden en dan komt er niet de standaard aanval uit. Probeer dat maar eens met Sasuke. Verder heb je nog tilting aanval ((LS) één richting op en snel weer in de centre doen en dan B), waardoor je met bijvoorbeeld Itachi veranderd in een aantal kraaien.

Daarnaast heb je dus de substition jutsus. Je kiest een character en vervolgens de soort sub jutsu je wilt. Je kan kiezen uit offensive (aanvallend), defensive (verdediging) of balanced (gebalanceerd). Tevens krijg je niet overal de keuze van om te kiezen tussen offensive, defensive en balanced. Naast de combos en subs heb je nog verschillend items waaruit je kan kiezen. Denk heirbij aan exploding tags, tags die de sterkte van je tegenstander verminderen etc. Hiermee kan je dus experimenteren.

Als laatst heb je dan nog de support drive, die je unlocked door volgens mij je subs te gebruiken. ALs je support drive krijgt, dan verdedigt een sub je bijvoorbeeld als jij je chakra oplaadt, doen ze een extra aanval als je ze gebruikt, doen ze mee met een combo of kan je een team ultimate jutsu doen, waarbij eerst je subs een combo doen en jij het afmaakt met je ultimate jutsu.

Zoiets?

Deel Deze Pagina