Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Niks mis met PES :), maar begin de server problemen met Fifa zat te worden. Konami doet het tenminste beter dan EA dit jaar op het online gedeelte en laat ik nu net voetbalspellen alleen online spelen. Hopelijk geldt die actie van 40 euro nog bij MM anders even 2e hands kopen voor 30. Ik vraag me alleen af of goede spelers kopen nog betaalbaar is in MLO?

Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2010
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja hoor, het leuke is dat de spelers zó individueel zijn, dat er altijd wel goede spelers zijn. Als je goed zoekt zijn er altijd wel goudmijntjes te vinden. Zo heb ik een middenvelder lopen die maar 5 anderen hebben. Gewoon een kwestie van niet blind op namen afgaan maar naar stats kijken. Dan zijn er enorm veel goede spelers namelijk!

En die Petrebososaosonov heeft inderdaad zieke stats! :eek:.
    Vriend van me had btw Kroos in z'n MLO team.. Had die gekocht voor 9 ton geloof ik.
    Sinds die update zijn al z'n stats beter en is die 2.3 miljoen waard :lol:
    Geniaal.

3. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je er achter kan komen wat iemand echt is op een positie bij mlo, koop net een 70 met redelijke stats maar hoogste wat die is in het veld is 55 :confused: en heb hem overal neer gezet :confused: iemand tips ?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Staat heel groot voor z'n naam? :lol:

5. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar is ie dus 55 -.-

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hoe kom je erbij dat die 70 is dan?
    Als er 55 staat dan is hij geen 70... Logisch toch?

Over welke speler gaat het dan? Dan controleer ik het even.

7. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is al opgelost. het probleem was dat er 1 speler te dicht bij stond en dan gaan er blijkbaar ook punten af8)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Eh dat is niet waar 8).

9. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol je hebt gelijk gelijk getest maar hij is alleen 70 echt tege de rand van het veld en niet 1 plekje naar links :p sorry voor dit noob gedrag :+

10. Rubber Duck

Rubber Duck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES en realistisch past ook niet bij elkaar. Net tweede seizoen met Ajax begonnen in de ML en zag in het menu iets in de strekking: 'Barcelona: Pedro niet te koop staan.' Ik voor de aardigheid eens bij Barcelona kijken in de spelerslijst, en inderdaad stond hij ook niet op de transferlijst. Maar zag wel dat er enkele grote clubs in onderhandeling waren, waaronder Manchester U en Chelsea. Ik voor de aardigheid ook maar eens proberen om Pedro te kopen met in het achterhoofd het idee, dat Ajax toch niets in te brengen heeft tegen de grote clubs. Krijg een week later de melding: 'Onderhandelingen met Pedro geslaagd, neem een beslissing.:lol: Niet echt reëel om eerlijk te zijn.

Nou ja, kan Hamlapje eventueel in de winterstop weg. Die zijn clubliefde begint te dalen omdat ik enkele keer een transfer van hem heb afgewezen.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ok ik snap het, geen probleem. ;)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je zelf slecht schiet heb je gelukkig nog altijd de keeper van de tegenstander die hem er voor je in kopt :+

13. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Haha zou me niks verbazen als dat Zeimenhof is ik heb zoveel potjes gelijk of verloren door die keeper niet normaal:lol:

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat denk je van mij dan? Ik heb bij ML Reina als keeper, Tiago en Maxi Lopez onder andere. Ik speel met Heerenveen. Nog 1 of twee spelers van Juventus. Wel oudjes, maar toch. 8)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe verkoop je eigenlijk spelers in de ML. Gewoon op de transerlijst zetten en hopen dat iemand een bod doet? Want heb namelijk meteen toen ik aan de ML begon aardig wat spelers op de transferlijst gezet maar heb nog geen bod (ben nu bijna halverwege eerste seizoen) gekregen. Hopen dat zich tijdens de winterstop wat clubs melden

edit//laat maar zitten, krijg net de eerste offers voor mijn spelers binnen :+

Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Tyrant, ik heb hier geen reactie meer op gezien en ik vroeg me af of het nog wat geholpen heeft? Het toernooi begint morgen en het zou voor jou jammer zijn als het plezier bedorven wordt door lag.

17. Rubber Duck

Rubber Duck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met oudere spelers die hun carrière willen afbouwen zou het een Nederlandse topclub nog wel moeten lukken om grote namen aan te trekken, maar met jonge spelers lukt dat normaal gezien niet. Vooral zoals je in mijn geval, ook nog grotere clubs in onderhandeling zijn.:p In Fifa 10 kon je met goed fatsoen amper een topper naar de Ere Divisie halen, of je moest er onverantwoord geld tegenaan smijten. In Fifa 09 ging het ook gemakkelijk om goede spelers aan te trekken. Met Leeds United kon ik in mijn eerste seizoen in de winterstop, heel eenvoudig Babel aantrekken. Ook belachelijk als je het goed beschouwd, in real life gaat Babel echt geen 3 divisies lager spelen.:) Maar was wel verrast dat ik Pedro zo snel en gemakkelijk kon strikken.

Pedro was in zijn eerste wedstrijd wel gelijk mede verantwoordelijk voor het tot nu toe mooiste doelpunt die ik gemaakt heb. Speel 4-2-2-2 met Pedro op links en Suarez op rechts. Ik zag dat beide op scherp liepen en gaf met Siem de Jong en steekpass op Suarez, plotseling gingen ze elkaar kruisen, Pedro trok naar rechts en Suarez naar links. Pedro nam de bal aan en passte de bal breed naar Suarez en die tikte de bal met de hak langs de keeper, die de verkeerde kant opdook._O_

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb gisteren ff DMZ uitgezet, UPnP aan en opnieuw ports geforward. Had gisteren 1 potje lagvrij.

Ik test het vanmiddag wel ff en als het nog steeds lagt meld ik me af.

19. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik heb ook enorme last van lag. In de D4 competitie kon ik maar 3 potjes spelen omdat het ongeveer 5-10 minuten duurde voordat hij iemand vond. Maar het zou ook aan mijzelf kunnen liggen omdat we in een overstap naar nieuw internet zitten. Heb nu helemaal geen internet meer op me Xbox.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je hoeft je niet gelijk af te melden :) Je hebt best kans dat het in het toernooi tòch goed gaat omdat het allemaal wedstrijden uit Nederland zijn, in tegenstelling tot wedstrijden in de Ml online. Ook speel je in de online-gemeenschap; dat helpt misschien ook wat, omdat je niet in een volle lobby zit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina