FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hespere

    Hespere Guest

    Doe even normaal gozer, anders krijgen we weer drama hier omdat jij zo nodig iets doms moest zeggen.

    E: Iemand nog een late pak slaag, voeg me toe;

    Hespere. ;)
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Doe normaal zeg :emo:.
     
  3. Hespere

    Hespere Guest

    Thomazi, potje?
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee sorry, moet zo gaan pitten want moet morgen weer aan de slag (projecten). :eek:
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    :lol:

    Probeer op z'n minst niet over te komen als een internet hooligan. Misschien had ik je dan wel serieus genomen. :b:
    En nu hup, snel je bedje weer in! Sesamstraat is allang afgelopen.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het mooie is, dat hij wel vaker (altijd?) zo post. Vreemde kerel.. en dan iedereen 'mongol' of 'triest' noemen :lol:.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Blijf het vreemd vinden dat mensen een game site bezoeken en dan andere gamers gaan wijzen op het game gedrag.
     
  8. Kweethetniet

    Kweethetniet Guest

    Ah, nu weet ik dus wie je bent

    Wat is het voor een bullshit dat je me toevoegt en dan quit bij 3-0 omdat 'alles je tegen zit'. Schei toch uit man, je hebt geen schot op doel gelost.
     
  9. Hespere

    Hespere Guest

    Alle goals zaten me toch tegen, afstand schot tegen de lat en tegen de rug van de keeper erin, daarna een pass dat onder mijn keeper gaat en door de benen van mijn speler en de laatste was 4x rebound. En dan wanneer ik om een rematch vraag wil je niet, en trouwens je bent gebanned dus maak niet steeds nieuwe accounts aan.

    Wil je nu een rematch dan?
     
  10. Kweethetniet

    Kweethetniet Guest

    Tuurlijk ga ik geen rematch tegen je doen. Ik speel geen vriendschappelijke wedstrijden om te bewijzen 'hoe goed ik ben' maar gewoon voor de lol. En spelen tegen mensen die ervandoor gaan heb ik geen behoefte aan, dan ga ik wel ranked spelen.

    Daarbij, vriend. Kan je wel allerlei dingen gaan verzinnen met je schot op de lat en dat ik scoorde uit rebounds. Je weet net zo goed als ik dat dat niet waar is. Het stond 3-0 in de 30e minuut en als je het had afgemaakt dan waren er meer doelpunten gevallen. Dat is de reden waarom je weg ging.
     
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha je hebt pakkie gehad xD
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vecht dit zelf even uit via XBL of de PM, maar niet via dit topic. Bij voorbaat dank. :)

    Spelen jullie eigenlijk veel met jullie Virtual Pro? Ik zie soms mensen met 85 in de games komen, daar heb ik echt geen tijd voor hoor.. 8)
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Je kan zo simpel met je PRO op 85 komen. Mijn PRO is 82, maar die heeft geen enkele defence, goalkeeping attribute. Alleen maar shooting, passing, dribbling en de rest. De hoge PRO's hebben heel vaak defensie en goalkeeper gemaximaliseerd, dat telt ook mee voor het gemiddelde.
     
  14. Hespere

    Hespere Guest

    De mijne is 92 en dat heb ik binnen 2 minuten gedaan, vraag maar in een PM hoe.
    E: Santino, haha ik weet het. :emo:
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb gehoord dat mensen dit doen via hun USB-stick, jij ook? ;)
     
  16. Hespere

    Hespere Guest

    Zie PM, het is heel simpel.
     
  17. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, kan je mij ook ff een pm sturen hoe je dat doet?
     
  18. Hespere

    Hespere Guest

    Zoek het gewoon op youtube, je vind het heel snel.
    Wilt iemand trouwens mijn club joinen, wel wanneer je je pro goed hebt gemaakt. ;)
     
  19. Kweethetniet

    Kweethetniet Guest

    Zo gek is dat ook niet. Ik zit al op level 22 dus weet hoe het spelletje werkt
     
  20. Hespere

    Hespere Guest

    Jonge, ik ben ook geen noob, kom gewoon rematch dan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina