1ste wedstrijd SonnyB4 - Jorrit010 is in een 1-1 geeindigd. Die kopbal op lat, aaaaaaargh! Leuke wedstrijd, veel kansen, helaas beiden niet benut. We proberen vanavond de 2de wedstrijd te spelen. Als dat niet kan, zullen we zondag moeten want hij is zaterdag de hele dag weg.
2de wedstrijd: SonnyB4 1 - 1 Jorrit101 Daarom dus een 3de wedstrijd: SonnyB4 3 - 0 Jorrit101 Ben enorm blij, wat een spanning zeg! Wat een kansen ook! Pff, goeie tegenstander was je
Ja, spannend waren de wedstrijden zeker Had wel geluk dat jij je kansen niet afmaakte, vooral die tweede wedstrijd, want zelf creeerde ik niet heel veel. Maar absoluut verdiend gewonnen, gefeliciteerd! En het is 010 hè
Speelschema in de startpost weer bijgewerkt. De halve finalisten krijgen een deadline van 23 Oktober voor de halve finales Succes
Eerste wedstrijd SonnyB4-PimIaden 1-1 Tweede wedstrijd PimIaden-SonnyB4 2-0. Ik scoor de 2-0 en dan leaved hij. Daarna probeer ik hem te inviten voor de party, hij negeert de invites en daarna gaat hij offline. Wat een triest figuur, ongelooflijk. Bewijs: http://www.ea.com/uk/football/profile/stats-more/360/PimIaden FIFA Soccer 11 Match History VfL Wolfsburg 2 - 0 Olympique de Marseille SonnyB4 VfL Wolfsburg 1 - 1 Olympique de Marseille SonnyB4 Bayer 04 Leverkusen 1 - 2 United States SonnyB4 Chelsea 2 - 3 Real Madrid ibster123 Chelsea 3 - 0 Aston Villa jonperkz Chelsea 0 - 0 Inter beano no1 Chelsea 3 - 0 FC Barcelona Infrared101 Chelsea 3 - 0 Arsenal I ARSENE WENGER Chelsea 4 - 2 Real Madrid v Sammyyyy x Chelsea 3 - 0 FC Barcelona ABM SHAD 53
Ongelooflijk nog wel Klopt. Nouja, dat jij dat triest vindt, ik noem het gewoon frustratie, maar goed.
Spartacuss NL (Sampdoria) 0-3 Robbin92 (Everton) Robbin92 (Everton) 2-2 Spartacuss NL (Sampdoria) Had het tweede potje eigenlijk ook moeten winnen na een slechte eerste helft maar Pienaar had zijn visier helaas niet op scherp staan. Tot nu toe alleen maar Italiaanse clubs als tegenstander gehad Bedankt voor de potjes Spartacuss en succes verder..
: Jammer, je verziekt op die manier namelijk het online spelen voor veel andere mensen. Quitten als je achter staat is echt een dikke faal.
Wat een ramp, zeg. Overdrijf niet zo. Iedereen kan gaan quitten die fanatiek is, misschien de ene eerder dan de ander, en je bent dan niet gelijk een crimineel ofzo.
Het was in de 90ste minuut. Dus het is dan wel erg onsportief als je dan nog leaved, hoe fanatiek je ook bent. Ik beweer ook niet dat je crimineel bent, maar onsportief...
Als ik online ben Zonder gekheid, ik kan morgenavond, donderdagmiddag, vrijdagmiddag/avond denk ik. Maar het kan ook zomaar zijn dat ik op andere tijden online ben, gewoon even message sturen dan