Gewoon open gooien die shit. Nu komen alleen maar gasten met nep generators om mensen proberen te hacken.
De reden van een beta is speler je game te laten testen. Sommige kiezen voor een open beta anderen weer niet. Wat precies de reden daar achter is weet ik niet.
we zullen het met filmpjes moeten doen Default classes! LMG Spoiler Assault Spoiler CQB Shotgun Spoiler SMG Spoiler
Zijn volgens mij ook niet de goede links die hij erin heeft gezet? /Edit: Hier doen ze het iig niet. Mochten ze het bij meer mensen niet doen;
Kent iemand een persoon die de beta heeft? Je kunt namelijk dezelfde bestanden op meerdere accounts (legit) downloaden.. Kan alleen per gamertag maar 1x per jaar per console.. Dan kan je gewoon vanuit download history die beta opnieuw downen, had ik ook bij beta van.. Denk Modern Warfare 1 ofzo?
Ja klopt maar dan moest je ook met die account de beta spelen, die andere pakte het niet dan (tenminste zo was dat bij mw1)
Inmiddels reactie teruggehad van Liveacties en die code doet het ook niet. Hij had ze zelf ook al getest maar helaas
Helaas. Ik denk niet dat het er nog in zit voor ons om de beta te spelen, wordt toch nog 1 maandje wachten... KAK!
Gvd trouwens Ik wil ook beta spelen nu.. Bad Company is toch te vaag voor mij, ik zie soms echt helemaal niemand en dan ben ik weer dood. MW2 kwam me een half jaar geleden al de strot uit, oftewel ik ben echt toe aan een nieuw spel