De C650 lijkt me een goede keuze, al heeft deze wel een hele hoge inputlag, wat voor gamen misschien niet ideaal is. Een betere keuze is waarschijnlijk de C550 die een stuk goedkoper is. Bij de 32 inch varianten heb ik de C450, C530, C550 en C650 van Samsung allemaal bekeken en ik kon qua beeldkwaliteit echt het verschil niet zien. Ik vond de Philips tv's (ook na het veranderen van de beeldinstellingen) duidelijk minder goed beeld geven, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat voor beeld je prettig vind. Ik vond het op de Philips tv's te overdreven.
Mijn advies is dus om voor de goedkopere C550 te gaan, zeker als je van plan bent veel te gaan gamen.
Als je met dat budget een 32 inch Full HD TV zoekt zou ik zeker voor de Samsung 32C530 gaan. Vond dit samen met de C450 (die is helaas niet Full HD) de beste tv in dit formaat die ze daar hadden staan en heb hem zelf dan ook aangeschaft, ben er zeer tevreden mee. Via de PC zal het beeld 1920 x 1080 zijn ja. Ik heb verder helaas geen verstand van dual screen op windows...
Laatst bewerkt: 15 okt 2010